De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    stel he .. al komen we in de Champions League .. en we spelen zo tegen Barcelona of Manchester .. dan ga je er kei en keihard af en ben je het lachertje van Europa :F:

die 1e helft oke .. kan gebeuren
    sta je 3-1 voor en dan nog die hele wedstrijd weggeven, echt schandlig. ik ben echt boos :mad:

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan wel iets positiever zijn over Ajax...
    Het was inderdaad heel slecht... Maar het is nog heel vroeg in het seizoen. En dit was misschien net het dal van het seizoen voor Ajax. Straks pieken ze misschien wel tegen clubs als Manchester en Barca!:cool:

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als je in de CL komt gaat het om de potten tegen directe concurrenten voor plaats 3 en hooguit 2 als je in een zwakke poule komt. De wedstrijden tegen de topploeg zijn alleen goed voor de ervaring.

CL is een must. Dus laten we vooral Kiev maar niet loten. Samp kan je op een mindere dag wel hebben. Auxerre ook, en die andere twee ken ik niet, maar lijken me de minste ploegen van deze mogelijke opponenten.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Toch verrassend dat Young Boys gewoon Galatasaray verslaan.

5. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Fenerbahce ;)

Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  6. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig is ook niemand geschorst na deze wedstrijd, een hele opluchting :)
    en Suarez .. grow up .. boos worden als je 90sec voor tijd wordt gewisseld :):

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Met zo'n instelling win je nooit prijzen... Jongens, dit is nog maar het begin van het seizoen... Ajax gaat echt nog wel veel beter spelen!:) Ajax heeft vorig jaar bewezen goed te kunnen voetballen. Pantelic en Rommedahl zijn weg gegaan en El Hamdaoui is er bijgekomen. Dus Ajax is niet zwakker geworden lijkt mij, en ze worden alleen nog maar sterker en sterker als dit team lang bij elkaar blijft.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Met een positieve (en tevens naïeve) instelling maken we kans op de CL?

9. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ja vorig jaar verloren we ook het kampioenschap aan het begin van het seizoen al :{

ik kan ff niet positief zijn, hebben echt 3 zwaar beroerde wedstrijden gespeeld (2x gelijk 1x verloren, 5 goals tegen :mad: )
    naja .. morgen weer een nieuwe dag.

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zeg ik niet. Maar je moet er wel altijd in gloven dat het KAN.

Ik lees trouwens net een artikel over de wedstijd op het ad.nl. En er staan ook reacties bij. Het bewijst weer eens mijn gelijk over de feyenoord 'supporter'... Samengevat zijn ze allemaal heel gefrustreerd dat Ajax de volgende ronde heeft gehaald. Heeft het heel veel geluk gehad met de tegenstander en de scheids. Is het brandhout en weet ik allemaal.:emo:

Ik had naar de thuiswedstrijd van vorige week hard uitgehaald naar de feyenoord 'supporters'. Wat hier blijkbaar niet goed is gevallen. Maar als jullie die reacitie's daar lezen kunnen jullie mij moelijk ongelijk geven... Ik weet zelf ook dat niet alle feyenoord supporters zo zijn. Maar het grootste gedeelte is wel zo...

Hier is het trouwens allemaal te lezen. http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/ar...-dichter-bij-Champions-League-miljoenen.dhtml

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het AD is een Rotterdamse krant. Lekker boeiend. Bovendien niet echt een hoogstaand stuk papier.

En ik geloof er niet in dat Ajax de CL wint omdat het niet kán. De EL zou d.m.v. een heel gelukkige loting misschien nog kunnen, maar zelfs dat lijkt me een utopie.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat een Nederlandse club nog een CL wint is vrijwel 0. Het is gewoon onmogelijk aangezien het allemaal over 2 wedstrijden wordt gespeeld. Ook zie ik een Nederlandse club de EL niet winnen.

Feyenoord had gewoon het geluk met van Hooijdonk. Zonder hem waren we ook nergens geweest in 2002. Zolang er geen betere regels komen met betrekking tot het opstellen van buitenlanders en het op laten lopen van schulden van een miljard is het Nederlands voetbal gedoemd.

Onze enige kracht was onze eigen jeugd, maar helaas hebben de topclubs in Nederland daar de laatste jaren weinig oog voor gehad en alleen maar uitgegeven aan spelers die waarschijnlijk niet veel beter zijn als wat er in de jeugd rondliep. En tegenwoordig wordt de jeugd ook al op hun 15e weggehaald.

Dus ik ben bang dat het alleen nog maar slechter wordt in de toekomst. Ik denk ook dat we nog meer toegangsbewijzen voor Europees voetbal kwijt gaan raken. Want verandering in de regelgeving zie ik niet snel gebeuren.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax speelde gewoon slecht, en is gewoon nog niet in de vorm die ze willen zijn. Als Ajax eenmaal de vorm van vorig seizoen, de tweede seizoenshelft terug pakt dan zie ik alle wedstrijden in de CL al een stuk beter verlopen. Daarbij krijgen we dan de beschikking over El Hamdaoui, want we hebben gewoon echt een spits nodig voor de wedstrijden.

Overigens zou er met West Ham United gesproken ná de wedstrijd tegen PAOK, over het verhuren van Sulejmani. Ik ben benieuwd of dat doorgaat, of Jol dat überhaupt toe staat.

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is te hopen dat Sulejmani gewoon bij Ajax blijft. Het is gewoon een heel groot talent. Die toch langzaam het niveau krijgt dat van hem verwacht wordt. En Als Emanuelson, Suarez of El Hamdaoui niet mee kunnen doen is hij heel bruikbaar voor Ajax. En de kans dat 1 van deze 3 spelers niet mee kan doen is toch best groot. Dus zal Sulejmani dit seizoen denk ik veel speelminuten krijgen.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik las een gerucht dat het salaris van El Hamdaoui betaalt gaat worden van de vrijgekomen salarispost die Sulejmani achterlaat als hij naar West Ham vertrekt. Dus ik verwacht eigenlijk nog dat Sulejmani verhuurd wordt.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe zit het nou met de voorrondes voor de Europa League?
    In de volgende ronde stroomt Feyenoord in en PSV is al geplaatst voor het hoofdtournooi..?

Interessante wedstrijden met het oog op de coëfficiëntenlijst of de betere teams:

19:00
    Anorthosis Famagusta - Cercle Brugge 3-1 (0-1)
    IFK Goteborg - AZ 1-0 (0-2)

19:30
    FC Timisoara - Mypa 2-3 (2-1)

19:45
    FC Luzern - FC Utrecht 1-3 (0-1)

20:00
    Besiktas - Viktoria Plzen 1-0 (1-1)
    Maccabi Tel Aviv - Olympiakos 1-0 (1-2)
    Racing Genk - Inter Turku 1-1 (5-1)

20:30
    Hadjuk Splitt - Dinamo Bucurresti 2-0 (1-3 )
    VFB Stuttgart - Molde 0-0 (3-2)

20:45
    Juventus - Shamrock Rovers (2-0)
    Liverpool - Rabotnicki Skopje (2-0)

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ook PSV moet een voorronde spelen.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!