De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    In het bovenstaande bericht wordt net gedaan of Twente weer zo veel pech heeft met de scheids...:emo: In de wedstrijd die daar staat is dat ook zo. Maar hij heeft Ajax bij PSV - Ajax en Feyenoord - Ajax heel veel meer benadeeld dan Twente in die wedstrijd. Met het gevolg dat Twente kampioen werd en niet Ajax.:'-(

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geen idee op wie ik hoop te loten, Young Boys? Sampdoria?

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat gebeurt wel vaker hoor.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee dat wordt er helemaal niet. Er wordt gewoon op een fout gewezen van de scheidsrechter waarover een hoop tumult ontstond. Die hersens van jou maken dat er van.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zelf zeiken tegen Feyenoord supporters terwijl je zelf het grootste ventje bent qua huilen over de scheidsrechter. :emo:

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Die naam van dat stadion ook: Mitsubishi Forklift-Stadion.8)

[Ja, ik zie dat nu pas:+]

Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Suarez vader geworden

Ajacied Luis Suárez is vader geworden van een dochter. De aanvaller van Ajax stapte na de Champions Leaguewedstrijd tegen PAOK Saloniki meteen op het vliegtuig richting Barcelona.

De Uruguayaanse spits reisde met een privéjet naar Catalonië om daar zijn hoogzwangere vrouw bij te staan. Zijn dochter heet Delphina.

Hij was op tijd :thumbs:

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof, he made it in time.

9. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt wat je zegt. Maar ik bedoel gewoon dat de schrijver net zo goed ook had kunnen wijzen naar de blunders van Vink, waar hij Ajax heel erg mee benadeeld heeft. Ik heb het misschien alleen niet zo handig verwoord.

Je vat het verkeerd op...:F: Ik zeg niet dat het stom is dat de feyenoord 'supporters' zeiken op de scheidsrechter in het algemeen. Ik bedoel dat het gister totaal onterecht was om te zeggen dat Ajax geluk had met de scheidsrechter. Omdat PAOK helemaal geen 2e penalty moest krijgen, wat veel feyenoord 'supporters' vinden. En dat ze ook nog even vergeten dat Ajax thuis een 100% penalty niet kreeg...:F:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk te zeggen. Kiev is de sterkste denk ik. Braga valt zeker niet te onderschatten, boven Porto en Sporting geeindigd vorig jaar en Celtic met gemak opzij gezet. Auxerre is dan weer een ploeg die weliswaar minder is maar ons totaal niet ligt, heel defensief (maar 29 tegengoals vorig jaar) en Sampdoria heeft weer een gevaarlijke aanval. Young Boys ken ik niet maar die hebben van Fenerbahce gewonnen in die heksenketel dus dat getuigt ook wel van enige klasse.

11. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    :F:

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik snap de :F: niet... Het is al een tijdje bekend dat ze hoogzwanger was en één dezer dagen zou bevallen. Hij is toch geschorst dus boeiend.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ze Delphina heet. Lijkt op dolfijn, dolfijnen duiken, Suarez ook! :lol: :emo:

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed voor V.d Vaart.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar naar aanleiding van de blunder tijdens AZ-Twente werd hij geschorst. Vandaar de genoemde reputatieschade. Dat was bij die andere blunders niet het geval, en daarom staat dit specifieke voorbeeld in het artikel. Allemaal vrij logisch.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou het liefste Young Boys willen loten, ondanks die uitschakeling van Fenerbahçe wel erg indrukwekkend is natuurlijk. Daarna Auxerre. Liever geen Dinamo Kiev eigenlijk.

@Nera als de grote Serie A-kenner: Wat moeten we eigenlijk kunnen verwachten van Sampdoria? Hebben die trouwens niet dat pisventje van een Cassano onder contract?

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Cassano ja, en Pazzini. Dodelijke aanval als je 't mij vraagt.

Edit:

Tja, erg ego'tje. Enorme arrogantie. Misschien net zo erg als Balotelli? Ik vind hem wel een goede speler though, maar hij moet zich toch écht leren gedragen zodat al zijn talent er uit komt.

Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :lol: Wat een lul. En hij heeft echt het talent van Balotelli niet. Erg treurig dit soort spelers.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ontzettend pisventje zeg.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die wordt dus "waarschijnlijk" verhuurd aan West Ham United. Ik ben benieuwd, zo ruim zitten we niet in de aanvallers.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina