De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wanneer komen die precies uit dan? Zie namelijk verschillende datums staan. En zijn dat telefoons die echt in de buurt van/ of beter dan de Desire worden, of is daar nog niks over duidelijk?

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Aangezien Windows 7 Mobile dan net nieuw is zou ik nog even wachten daarmee (hoeveelheid apps, fouten die er dan nog uit gehaald moeten worden), ik zou gewoon voor de Desire gaan of anders de Google Nexus One (die is wel een stuk duurder volgens mij :+)

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Galaxy S misschien?

4. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je enig idee hoe zo'n app heet?

En kan iemand mij uitleggen hoe het nou met dat android 2.2 zit. Want ik zie overal berichten dat sinds vandaag de Desire 2.2 krijgt, maar hoe krijg je dat dan?

Wordt dat automatisch gedaan? Moet je dat downloaden? Ik snap er namelijk geen hol van xP

@Ferron

het verschil tussen de desire en Nexus One is echt nihil. Ik heb ook zitten twijfelen en heb echt alles vergeleken maar ik kon zo gauw niet echt bijzondere verschillen ontdekken.

De Galaxy S is ook wel vet, let er alleen wel op dat er geen flits op zit.

Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    AnyCut?

Samsung heeft het trouwens ingebouwd: als je naar widgets gaat; zoek je op de widget "energiebeheer" et voilà:)

6. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen Bettercut vinden en die kost 2pond, dus dat gaat hem niet worden xP

Ik zal van het weekend wel es ff rond gaan google-en want ik word er een klein beetje moe van dat de batterij zo rete snel op gaat. Als ik hem s;avonds helemaal heb opgeladen en hem de hele nacht gewoon op me bed laat liggen dan zit ie de volgende ochtend nog maar op 80 procent.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Daar heb je gelijk in. Maar verder komt er tot december dus niet echt iets wat beter word dan de Desire of Nexus One?

Want zou nu wel de Desire willen halen, maar dan zit ik daar 2.5 jaar aan vast, maar aan de andere kant hou ik een half jaar met m'n Omnia ook niet meer uit.:emo:

Dilemma...

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb de omnia ( 1 ) ook en idd ik begin hem ook zat te worden!

In windows mobile 7 heb ik niet zoveel vertrouwen..
    dus ik ga overop android

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja ik vind de Omnia nu echt kut. Vooral touchscreen vind ik echt totaal niet werken..

Morgen maar even langs Vodafone, en hopen dat ze de Desire nog hebben. Zo niet, is de kans vrij groot dat er geen Desire's meer uitkomen met een Amoled scherm, wat ik erg jammer zou vinden.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mijn moeder heeft een bb curve gekocht. Ik probeer haar hotmail er op in te stellen, maar na het accepteren van de voorwaarden volgt er een wit scherm met links boven in de hoek alleen het woordje aanmelden. Er gebeurt verder niks. Iemand enig idee?

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben uiteindelijk toch maar voor de Samsung Galaxy S gegaan. Mooi groot scherm, maar moet eerst maar even voor een hoesje kijken.

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Thanks voor de tip!

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Yeah, ik heb net de Samsung Wave besteld en morgen in huis... ben benieuwd! :cool:

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De Omnia i900 heeft niet echt een touchscreen, werkt alleen goed met de stylus. Ik had hem ook, kuttelefoon vond ik het. Heb nu een Legend, 100 x beter.

17. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe je op een prepaid Blackberry (met Wi-Fi verbinding) in kunt stellen dat je je mail kunt checken en verzenden? Het is kennelijk wel mogelijk, maar ik kom er echt niet uit. Bedankt!!

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is dat mogelijk? Volgens mij heb je gewoon sowieso Instant E-mail nodig. Anders kun je je mail volgens mij alleen accessen via je browser.

19. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Dan is de Blackberry toch wel heel erg ontoegankelijk voor prepaid-gebruikers. Zelf las ik iets over LogicMail als alternatief of misschien dat een andere browser (Opera ofzo?) wat toegankelijker zou kunnen zijn? Dat laatste heb ik nog niet geprobeerd overigens, het eerste kreeg ik niet voor elkaar.

Zelf ben ik compleet niet bekend met de BB's en hun mogelijkheden overigens, m'n ma heeft net een nieuwe dus ik probeer haar ermee te helpen :).

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Weet iemand nog een mooie android telefoon van -250 euro?
    Heb namelijk nu Samsung Jet + 2 jarig abbo maar ben er nu al zat van.:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina