Ik schat Sampdoria ongeveer op gelijk niveau met het Fiorentina waar Ajax van won. Alleen heeft Samp met Cassano individueel een speler die erg lastig te verdedigen is. Dat heeft Fiorentina ook in de vorm van Jovetic maar die speelt niet zo vaak en is (nog) niet zo gevaarlijk als Cassano. Pazzini is een topspits in wording. Verder gewoon een zeer degelijke ploeg, maar als ze niet op hun top zijn kan Ajax er van winnen (dan moet ook Ajax weer niet zo dramatisch zijn als tegen PAOK natuurlijk).
Ik hoop vooral dat het Kiev niet wordt. De andere ploegen kán Ajax in mijn ogen hebben. Auxerre is weer zo'n belabberde beukploeg, pure degelijkheid. Die andere twee zijn onbekend maar hebben het opvallend goed gedaan vorig seizoen en in de vorige ronde (Celtic uitgeschakeld) en Young Boys (bij Fenerbahce heeft gewonnen) maar lijken me veel wisselvalliger.
Nee, maar hij is wel een jaar lang beïnvloed door Balotelli. Daar sprak Mourinho ook z'n zorgen al over uit halverwege vorig seizoen
En hij liep bij de CL-viering in San Siro ook al de clown uit te hangen terwijl hij met z'n 0 speelminuten in de CL toch wel iets terughoudender had mogen zijn. Voelde zich ook 'CL-winnaar' naar eigen zeggen las ik laatst. Hij heeft het enorm hoog in de knikker.
Laatst bewerkt: 5 aug 2010