De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kunnen we niet tegen één van de eigenaren van Manchester City zeggen dat Sulejmani het grootste talent ter wereld is en dat ze hem mogen hebben voor een spotprijsje van 20 miljoen? Die oliesjeiks hebben toch geen verstand van voetbal8)

2. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mischien ook nog een youtube filmpje laten zien:thumbs:

3. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Sampdoria en dinamo kiev moet je niet loten die zijn erg sterk! Auxerre of young boys zou het beste zijn(op papier)

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik schat Sampdoria ongeveer op gelijk niveau met het Fiorentina waar Ajax van won. Alleen heeft Samp met Cassano individueel een speler die erg lastig te verdedigen is. Dat heeft Fiorentina ook in de vorm van Jovetic maar die speelt niet zo vaak en is (nog) niet zo gevaarlijk als Cassano. Pazzini is een topspits in wording. Verder gewoon een zeer degelijke ploeg, maar als ze niet op hun top zijn kan Ajax er van winnen (dan moet ook Ajax weer niet zo dramatisch zijn als tegen PAOK natuurlijk).

Ik hoop vooral dat het Kiev niet wordt. De andere ploegen kán Ajax in mijn ogen hebben. Auxerre is weer zo'n belabberde beukploeg, pure degelijkheid. Die andere twee zijn onbekend maar hebben het opvallend goed gedaan vorig seizoen en in de vorige ronde (Celtic uitgeschakeld) en Young Boys (bij Fenerbahce heeft gewonnen) maar lijken me veel wisselvalliger.

Nee, maar hij is wel een jaar lang beïnvloed door Balotelli. Daar sprak Mourinho ook z'n zorgen al over uit halverwege vorig seizoen :+

En hij liep bij de CL-viering in San Siro ook al de clown uit te hangen terwijl hij met z'n 0 speelminuten in de CL toch wel iets terughoudender had mogen zijn. Voelde zich ook 'CL-winnaar' naar eigen zeggen las ik laatst. Hij heeft het enorm hoog in de knikker.

Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wens hem succes. Hopelijk ontwikkeld hij zich daar een stuk beter en vind hij zijn oude vorm terug.

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn er 2 lotingen?
    die 2e loting zijn veel mindere teams :confused:

UEFA Champions League play-off round League Route
    Seeded ............................Unseeded
    Sevilla FC (ESP).............. FC Dynamo Kyiv (UKR)
    SV Werder Bremen (GER).............. SC Braga (POR)
    FC Zenit St. Petersburg (RUS).............. UC Sampdoria (ITA)
    Tottenham Hotspur FC (ENG).............. AJ Auxerre (FRA)
    AFC Ajax (NED) ..............BSC Young Boys (SUI)

UEFA Champions League play-off round Champions Route
    Seeded............................ Unseeded
    FC Basel 1893 (SUI).............. Rosenborg BK (NOR)
    RSC Anderlecht (BEL).............. FC Salzburg (AUT)
    FC København (DEN).............. FK Partizan (SRB)
    Hapoel Tel-Aviv FC (ISR).............. MŠK Žilina (SVK)
    AC Sparta Praha (CZE).............. FC Sheriff (MDA)

oh edit: de Uefa maakt onderscheid tussen kampioenen en niet-kampioenen .. wat een onzin, je wilt toch liever sampdoria en kiev in de CL dan Sheriff en Partizan

Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    nvm: Het is om 13.30

8. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Champions League is om 12:00
    Europa League om 13:30

Utrecht: Liverpool, Celtic, Steaua Boekarest, Levski Sofia of Borussia Dortmund.
    PSV: Rapid Wien, Sibir Novosibirsk, Maritimo Funchal, Slovan Bratislava, HJK Helsinki of The New Saints.
    Feyenoord: Anorthosis Famagusta, Tavriya Simferopol, AA Gent, Maccabi Tel Aviv of Hajduk Split.
    AZ: Apoel Nicosia, Lech Poznan, Sturm Graz, Dundee United of FK Aktobe.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, Utrecht gaat het moeilijk krijgen. :eek:

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Echt dom als Ajax Sulejmani verhuurd!:mad:

Als Emanuelson, El Hamdaoui of Suarez niet kunnen spelen hebben we niks meer achter de hand. Sulejmani is ook de persoon die deze 3 spelers scherp moet houden. Zonder Sulejmani hebben ze zo ongeveer geen enkele concurrentie.:{ Sulejmani begint net zijn oude vorm terug te krijgen en dan zou je hem verhuren.:F:

Ik had er eerst vetrouwen in dat Ajax kampioen zou worden. Maar zonder Sulejmani vrees ik dat het weer niet gaat lukken.:'-(

Straks om 12.00 maar even naar de loting kijken op Eurosport. De loting is ook te zien op uefa.com. Ik hoop dat Ajax Young Boys loot.

edit: als ik de tegenstanders van Utrecht ziem hebben zij misschien wel minder kans dan Feyenoord om de groepsfase van de el te halen.
    Is Levski Sofia goed? Ik ken die ploeg helemaal niet.

11. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Sulejmani 's salaris word voor 100% overgenomen door west ham en volgens mij is mede daarom de transfer van el hamdoui mogelijk geworden.

Eerst dacht je dat ajax kampioen ging worden maar nu denk je van niet?

Wat heeft sulejmani dit jaar laten zien bij ajax?.....

afgelopen seizoen kwamen we 1 punt tekort en nu hebben we el hamdoui erbij als aanvaller en komt er nog een rechtsbuiten (de ridder?)

Juist goed dat sulejmani verhuurd word hopelijk krijgt hij daar z n oude vorm terug.

12. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben nog altijd SUK voor de aanval:b:

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Suk, Sarpong, Ozbiliz, en er wordt nog steeds gezocht naar een buitenspeler
    oh en het mega talent Bodul natuurlijk 8)

14. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    haha dacht je dat Sulej dit jaar het verschil zou gaan maken? Ik denk dat het belangrijker is dat Suarez, Stekelenburg en Jol blijven waardoor je kans op de titel hebt...

EDIT: wat is de kans8) wordt lastig zo om de CL te halen...

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dynamo Kiev - Ajax dus. Geen idee wat ik er van moet vinden, ik ken de ploeg eigenlijk niet van vorig seizoen. Enkel dat ze Shevchenko hebben.

Edit:

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    1 ploeg die je niet moet loten, de rest was allemaal gelijkwaardig aan elkaar en natuurlijk pakken we weer die ene ploeg. Dit wordt heel moeilijk.

17. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    waar dan :9

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Net wakker. Aan de ene kant denk ik, dit was niet de juiste tegenstander om te loten. Aan de andere kant, fock it, nu weten wij in ieder geval waar we staan. Als we dit verliezen hadden we vrij weinig in de CL te zoeken. Het worden twee prachtige wedstrijden vol spanning! Daarbij speelt Ajax meestal beter tegen de grotere ploegen.

Ik hoop echt dat elke Nederlandse ploeg ver komt internationaal. Hebben we hard nodig als Nederlanders zijne!

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Weinig aan toe te voegen. Een lastige tegenstander die Ajax krijgt, maar als je dit niet wint, wat moet je dan doen tegen teams als Arsenal, Barcelona, Bayern Munchen & Inter Milan? Dan heb je er niets te zoeken.

Laten we hopen op een goede loting voor de overige 4 clubs btw & dan met name Utrecht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina