De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Keurig van AZ en Utreg. Nu nog die play-offs halen, dat zou fantastisch zijn. Voor subtopperbegrippen (AZ en Utrecht) waren dit toch geen hele kleine tegenstanders.

Twente CL, Ajax CL, PSV, Feyenoord, AZ en Utrecht EL. Dat zou toch schitterend zijn voor ons kutlandje.

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou inderdaad geweldig zijn!:) Ik geef alle ploegen een goede kans om het te halen, behalve feyenoord. Moet wel zeggen dat ik feyenoord niet echt volg. Maar vorig seizoen was het al gewoon diep triest. En 4-1 verliezen van Benfica en 0-0 gelijk tegen Zeeuws elftal zijn niet echt goede resultaten...:emo:

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je bent zo nu en dan wel een beetje vermoeiend, Josh. Alsof Utrecht meer kans maakt dan Feyenoord. Kom op zeg. En oefenwedstrijden zeggen natuurlijk geen flikker.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft hem dan ook teveel eer door serieus op hem in te gaan.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inter heeft in de 3 wedstrijden tot nu toe wel elke keer een mooie goal gescoord.
    Die van Eto'o net was ook erg netjes!
    Wel ontzettend veel gecounter door Inter zeg.

//edit

Verdomme, en dan spelen ze gelijk door een penalty :x

Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Oh shi-. Vorig jaar verloor Feyenoord zelfs van een amateurclub en zijn tijdens het seizoen wel 4e geworden en hebben de finale van de beker gehaald.

Daarnaast heeft Benfica echt een heel goed team. Feyenoord verloor vorig jaar toch ook van Ajax met 4-1 en Ajax won ook van bijvoorbeeld Twente met 3-0 en maakt dat de landskampioen meteen een slecht elftal?

Daarnaast vind ik dat je überhaupt geen mening moet geven over iets wat je niet volgt.

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :):

Ajax won vorig jaar met 5-1 van feyenoord.;) Ik vind 4e worden in de eredivisie met lichtjaren achterstand op de nummer 3 nou niet echt een prestatie... Het spel van Feyenooord leek ook gewoon nergens op.

En Feyenoord is naar mijn idee niet echt sterker geworden dan vorig seizoen. De Guzman, Makaay, Hofland en V. Bronchorst weg. En Feyenoord heeft een niet echt goede linksback en spits gehuurd? Of heb ik nou aankopen gemist van Feyenoord? O, ja, nu vergeet ik nog de keeper van Feyenoord, Erwin Mulder. Feyenoord heeft dus ook geen nieuwe keeper gehaald. En Mario Been heeft Mulder zelfs 1e keeper gemaakt.:F: Met zo'n keeper verlies je wedstrijden...

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Van die 4 vind ik eerlijk gezegd alleen Gio een gemis. Feyenoord heeft nog steeds een heel jong elftal maar wel met veel potentie. Mulder, Vlaar, Biseswar, Fer, Wijnaldum, Castaignos, Cisse zijn allemaal jongens die beter kunnen dan vorig jaar.

En in een oefenwedstrijd van Benfica verliezen is geen schande.

Ik zou Feyenoord niet te snel afschrijven voor een top 3/4 plek.

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, maar die 5-1 vind ik minder spraakmakend dan die 4-1, vanwege die rode kaart toen. Want het spel lag volgens mij in de eerste helft in licht overwicht voor Ajax en stond met 1-0 (terecht) voor de rust.

Daarnaast zijn die spelers inderdaad weg, waarvan er dus maar 1 een basisspeler was en Feyenoord daarvoor die Deen Lumb heeft ingehuurd. Als spits annex schaduwspits hebben ze Smolov die het trouwens goed doet in de voorbereiding.

Je spreekt over Feyenoord alsof ze een middenmoter of misschien wel degradatiekandidaat zijn. Het is geen topploeg meer, maar wel een goede subtopper die dit jaar waarschijnlijk weer 4e of 5e wordt.

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Alleen Gio is inderdaad een groot gemis. Die andere spelers zijn allemaal inderdaad maar matige spelers. Maar er is niet veel versterking gekomen. En nu heeft Feyenoord niet echt meer ervaren spelers. Terwijl jonge spelers vaak toch veel leren van de meer ervaren spelers in het team. Ervaren spelers stralen ook meestal rust naar jonge spelers uit.

Mulder, Vlaar, Biseswar, Fer, Wijnaldum, Castaignos, Cisse kunnen inderdaad alleen maar beter worden. Maar het zullen waarschijnlijk allemaal nooit topspelers worden.

Ik zeg echt niet dat Feyenoord degradatiekandidaat is ofzo. Ik denk dat Feyenoord van Utrecht, AZ en Feyenoord de minste kans heeft om de groepsfase van de el te halen. Voor de eredivisie verwacht ik dat Feyenoord 6e wordt.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Feyenoord kan AA Gent zeker wel hebben. Overtuigend wellicht niet, maar ze zijn zeker te pakken. Ik zie eerder Utrecht eruit vliegen.

12. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor feyenoord is het haast een must dat ze AA gent pakken. Levert toch weer geld op de eurola league. Hoop dat het ze lukt!

Utrecht vind ik echt niet kansloos, Celtic vind ik ook vies tegenvallen. Celtic natuurlijk wel de absolute favoriet maar Utrecht staat verdedigend erg goed en is in de counter erg gevaarlijk met mertens,asare en van wolfswinkel.

Alle nederlandse clubs in europa veel succes!

13. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Gemengde gevoelens over de loting. De ene helft heeft een goede loting, lastige tegenstanders wellicht maar ze hoeven niet ver te reizen. AZ moet naar Kazachstan en PSV naar zuid-Siberië... -.-

Verder verwacht ik dat elke Nederlandse club de groepsfase haalt alleen over Ajax heb ik mijn twijfels, Dinamo Kiev is een tegenstaander van formaat.

Sulejmani is trouwens aan West Ham verhuurd.

edit: even opgezocht: Afstand is ruim 4900 kilometer van Eindhoven Airport naar Novosibirsk. Er moet sowieso via Moskou gevlogen worden :mad:

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vrees Dinamo Kiev zeker. Als is het alleen maar vanwege de aanwezigheid van de sluipmoordenaar van Milaan: Andrej Shevchenko. De man is natuurlijk inmiddels een beetje op zijn retour, maar ik heb vernomen dat ze in Gent nog altijd nachtmerries hebben van hem. In mijn ogen, samen met Sampdoria, de tegenstander die ik absoluut niet zou willen tegenkomen.

Maar natuurlijk zijn er kansen:cool:

15. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Weeeee gaan naar Gent toe
    Als we mogen dan:'-(

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Je verwacht dat Utrecht doorgaat tegen Celtic?

17. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja:thumbs:

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zie ze ook nog wel doorgaan, Celtic is al paar jaar niks meer.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee precies, Celtic was altijd wel een team om rekening mee te houden, maar het is armoe troef tegenwoordig in Schotland. Nog altijd een gevaarlijk team, maar Utrecht kan Celtic zeker aan gok ik.

Wat hadden ze begin deze eeuw voor een team trouwens met Larsson_O_

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Utrecht wel dan? Die hebben al 6 jaar uberhaupt niet meer Europees gespeeld. Kom op zeg. Dat ze nu 2x winnen van onbekende clubjes betekent niet dat ze gelijk Celtic kunnen verslaan. NAC ging het ook wel goed af in de 2e en 3e voorronde maar verloren vervolgens met 6-0 van Villarreal. Nu zijn die wel een stapje hoger dan Celtic, maar toch.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina