De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo hebben we dat hard nodig dan? Het is redelijk onmogelijk om er een CL-ticket bij te krijgen, die achterstand gaan we echt niet meer inhalen. En het enige wat we kunnen verliezen is een EL-ticket, nou dat boeit ook niet zoveel.

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tegen Paok liet hij weer een beetje wat van zijn kwaliteiten zien. Als er nog een goede rechtsbuiten zou komen zou ik een verhuur geen slecht idee vinden. Maar waarschijnlijk is het dus geen goede rechtsbuiten, maar De Ridder die komt.:'-(

O, ja, die clown. Waarom is iedereen positiever over Suk dan Sulejmani? Suk heeft nog nooit wat laten zien...

Dus ze hebben alleen spelers achter de hand die (nog) niet goed genoeg zijn.

Beter blijven ze gewoon allemaal.:+

Vind het maar raar die site. El Hamdaoui heeft nog geen nummer...:confused:

Wel kut deze loting!:mad: Echt de slechtste van allemaal...
    Ook nog eerst uit ook...
    Ajax zal echt al in vorm moeten zijn om deze ploeg te kunnen verslaan.
    Maar zonder Suarez tegen Groningen en Vitessen en zonder Vertonghen tegen Groningen zal het moelijk worden om op tijd in vorm te raken.:'-(

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Komt Mido nog naar Ajax? (Niet dat ze er echt wat aanhebben, stelt al tijden geen reet meer voor.)

4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me echt af hoe dat straks moet tegen Groningen. Sulejmani is nu ook definitief weg. Hebben we dus maar 1 aanvaller, El Hamdaoui. Ja en Suk, Sarpong etc maar daar word je ook niet blij van.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  6. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Feyenoord - AA Gent
    Celtic - FC Utrecht
    AZ Alkmaar - FC Aktobe (Kazachstan)
    Sibir Novasibirksk (Rusland)- PSV

Voor wie niet aan het kijken was :)

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik vond hem tegen paok helemaal niet goed spelen. Hij probeert bijna elke bal in 1 keer door te spelen en dat levert alleen maar onnodig balverlies op.

Dat ze beter allemaal blijven zou mooi zijn maar dat is gewoon niet mogelijk. Ajax had vorig jaar een tekort van 20 miljoen en dat kwam door enorm veel spelers op de loonlijst en veel spelers die een hoog salaris hadden terwijl ze (haast) niet speelden.

Sulejmani zou ook geen laag salaris hebben en dat word nu volledig overgenomen door west ham.

Verder heeft ajax, Sarpong, zeegelaar, ozbiliz nog op de bank en komt er nog een rechtsbuiten bij. Zeegelaar heeft wel een aardige voorbereiding gedraaid en ik heb die ozbiliz ook een paar keer leuke dingen zien doen. Gewoon de jeugd een kans geven.

Het is inderdaad een slechte loting voor ajax maar dat ze eerst uit moeten is juist een voordeel. Thuis de beslissende wedstrijd spelen is altijd fijner dan thuis meteen een goed resultaat moeten neerzetten en dan uit het af moeten maken.

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hoe zit dat dan met Cvitanich, die hadden ze toch ook verhuurd?
    Die is ook nog niet terug, was geen onaardige voetballer.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die komt in januari weer terug en ik heb niet het idee dat Jol het in hem ziet zitten.

Btw:

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gezellige clubs waar PSV en AZ trouwens tegen moeten spelen. Lekker naar Siberië en Kazachstan8) Is toch wel de charme van Europees voetbal vind ik.

Elke club heeft wel kans. Utrecht heeft bij uitstek de moeilijkste, maar heeft zeker kansen. Celtic stelt tegenwoordig helaas niet meer zoveel voor.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is Zeegelaar omgetoverd tot linksback 8)

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is inderdaad een voordeel. Maar dat voordeel weegt naar mijn mening niet zwaarder dan het nadeel dat je hebt bij een verlenging thuis. Als je thuis in de verlenging 1 tegendoelpunt krijgt lig je er normaal gesproken uit. Terwijl dat bij een verlenging in een uitwedstrijd juist andersom.

Al een tijd niks meer van gehoord. Volgens mij komt hij inderdaad niet naar Ajax. Ajax en Mido zouden wel willen, maar zijn club wilt dat niet.

Edit:Is de eredivisie dit jaar weer te zien op sopcast? Zijn er ook nog andere opties om live via internet naar eredivisie wedstrijden te kijken?

Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer zeg, kom net thuis check ik even de loting.

Loot Ajax net de tegenstander waar ik van tevoren van dacht: 'als ze die maar niet loten=('

Ben geen Ajax-fan, maar wil gewoon weer eens 2 NLse clubs in de UCL.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Eredivisie Live streaming:)

En doe anders gewoon Radio 1 man. Veel leuker.

15. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Is het een idee om een topic voor buitenlands voetbal te maken?:+ Want dit gaat bijna alleen maar over de eredivisie.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je buitenlands voetbal nieuws wilt plaatsen kan dat hier ook hoor. Ga je gang!

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zoals Daz zegt: voel je vrij om je buitenlandse nieuws hier te plaatsen. Dit is een centrale voetbaldraad, dus al kom je met nieuws van de competitie van Oezbekistan, ik vind het allemaal best:)

Mij maakt het allemaal niet zoveel uit. Ik volg voornamelijk zelf alleen de Eredivisie.

18. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Moet me vrijdag tijdens de rust bij de spelerstunnel melden bij Dordt :thumbs: Krijg een ingelijst ontwerp van seizoenkaart \o/

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik dacht dat hij naar Barcelona ging?

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was enkel een gerucht...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.