De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja het algemene niveau is vele malen hoger bij de UFC, maar dat gameplan en kracht vermijden/neutraliseren wil ook wel vaak zat kut uitpakken dat je in de UFC soms een defensief gevecht krijgt wat echt superkut is om naar te kijken, vooral als het twee groteren zijn die tegenover elkaar staan. Maar soms pakt het juist wel goed uit en word het een fight of the night :D

2. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap je helemaal ben ook echt blij met joe silva die alle matches regelt en messtal is het wel op elkaar afgestemt maar idd ben geen fan van gameplans die aleen takdowns of de clinch zijn

SITENOTE:

ufc 119 nogueira vs mir 2! 25 sep!

ufc 120:
    micheal bisping vs Yoshihiro Akiyama

dan hardy vs carlos condit

o2 arena in londen!

Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  3. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    ghehe ja, UFC120 ga ik zelf live meemaken, inclusief de expo datzelfde weekend.

en een maandje later UFC122 in Oberhausen, dat is vanuit hier nog makkelijk met de auto te doen _O_

en kijk toch stiekem ook wel weer uit om Frank Mir weer eens in een gevecht te zien waar hij kan schitteren. Het is jammer van zijn grote bek en dat hij tegen sommige tegenstanders gewoonweg niet op kan, maar ik blijf het een schitterende vechter vinden, alhoewel ik veel meer respect voor Minotauro heb.

4. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    mensen houden niet van frank mir omdat ie meestal de waarheid zegt en niet politiek correct praat ik ben groot fan van hem omdat hij onlangs groot spraak nog steeds een van de normaalste gasten in de ufc is.

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Dat wel, maar goed, Mir gaat wel eens te ver. Dat hij er wel eens voor zou gaan zorgen dat Lesnar de eerste dode binnen de UFC gaat worden enzo.

Maar voor de rest ben ik het wel met je eens. Ook zag ik, ondanks wat van zijn nederlagen, Mir al een tijdje als een van de weinigen die Fedor aan moest kunnen. En nu Carwin er niet in slaagde om Brock aan te kunnen en ik het Velasquez ook niet zie doen, zie ik Mir op dit moment gewoon weer als degene in de UFC die Lesnar aan moet kunnen.

Denk ook dat de winnaar van Mir vs Nogeira een volgend shot op de titel kunnen krijgen, misschien dat de winnaar van die pot eerst nog tegen Junior Dos Santos moet als hij van Nelson weet te winnen.

Anyways, kijk ook erg uit naar Struve vs Morecraft op 117. Die Morecraft is nog bruter dat Carwin qua eerste gevechten. 6 eerste ronde overwinningen (ook gewoon twee submissions) waarvan de helft binnen een minuut.

Maar goed, Struve is ook een briljante vechter die zowel staand als op de grond zn weg weet te vinden en bovendien komt ie van een leerzaam verlies tegen Nelson af en laat ie zich niet zo snel meer verrassen mag ik toch hopen.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    jullie hebben elkaar wel gevonden he? :+

anyways wanneer moet ik youtube oid weer een slinger geven voor het volgende gevecht?

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Morgen is er een Strikeforce Challengers, maar die kijk ik eigelijk nauwelijks, ondanks dat het Strikeforce is, heeft het meer weg van een amateur evenement. Van SF kijk ik alleen de hoofdgevechten van de PPV's.

Maar augustus word weer een maand vol echt werk:

1 augustus - UFC Live On Versus. Jones vs Matushyenko en Munoz vs Okami.

8 augustus - UFC 117: Silva vs Sonnen

18 augustus - WEC 50: Cruz vs Benavidez

28 augustus - UFC 118: Penn vs Edgar 2

maar recentere UFC gevechten zijn niet op youtube te vinden, omdat Dana anders bang is om knaken mis te lopen.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ach er zijn ongetwijfeld andere bronnen ;)

9. run n attack

Leuk Bevonden:
    0

ik vond just laatste paar strikeforce event vrij goed strikeforce houston lijkt me ook wel leuk worden

Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  10. run n attack

Leuk Bevonden:
    0

strike force challenger`s gekeken gruwlijk was actie de heletijd

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Silva vs Sonnen...Wat een fight _O_

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    al ergens binnen te halen?

Gisteren ufc 115 gekeken (eerste zoveel gevechten).Oa Yfel tegen Big John, maar Yfel kreeg die fatso niet van hem af :+

Van Yfel staat die flying knee ko me nog behoorlijk bij, waar was dat mee? (Echt jaren terug)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    usenet

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, hoe toepasselijk om hier deze fout te maken :lol: (no offense richting jou)

Hij vocht hier tegen Ben Rothwell, oftewel Big Ben. Big John verwijst naar Big John McCarthy, een van de bekendste scheidsrechters in heel MMA. Dit vind ik grappig omdat Yvel een aantal jaren terug in opspraak is gekomen nadat hij met een scheidsrechter (niet Big John hoor) aan het vechten is geraakt :p

Trouwens, UFC117 was uiterst briljant _O_

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Sonnen vs Silva
    Damn.. sonnen fucking stupid ik zei nog tegen de gene met wie ik aan het kijken was.. als hij deze 2 minuten gewoon uit"worstelt" en niet in een klem of choke komt.. en ja hoor.. damn..

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ow oeps :+

ach ben nog een flinke n00b op ufc gebied.

Yfel is toen een tijd echt flink huge geweest, zat toen duidelijk aan de roids. Was nu wel weer een stukje kleiner though

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het wel wat hebben dat lui zoals Silva zo gevaarlijk zijn terwijl ze niet echt heel erg gespierd zijn. Bedoel als je hem op straat zou tegen komen zonder te weten wie het is hehe... Daarom ook jammer dat
    big country verloor
    .

18. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    - Zowel 116 als 117 waren briljant. JDS is minder gevaarlijk dan ik dacht. Denk niet dat hij in staat is om Lesnar te verslaan. Er even vanuitgaande dat Velasquez niet wint van Lesnar.
    - Struve is geinig, maar geen top heavyweight.
    - Hughes is nog steeds geniaal.
    - Fitch vs GSP

Silva vs Sonnen was zeer spectaculair. Silva werd onverwachts een paar keer geraakt en Sonnen is goed genoeg om hem vervolgens eenvoudig naar de grond te werken. Volgens mij slaat Chael niet bijzonder hard, daar Silva scherp bleef. Op de conferentie erna zag Chael eruit alsof hij de hardste klappen had gehad. Gek genoeg vond ik de winst van Silva toch nog erg verdiend. Hij loerde op de triangle en kreeg die uiteindelijk ook. Controversie rond tappen is niet nodig: het was overduidelijk dat hij dat deed.

Hopelijk dwingt dit Silva tot betere prestaties en minder onderschatting van zijn tegenstanders. Ik vind hem nog steeds een held.

Spoilers doe ik niet. Ik zorg ook dat ik hier niet kom zonder de laatste UFC gezien te hebben.

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    JDS is gewoon ubersaai in zn repetoir. Hij heeft nu iig geleerd dat je niet iedereen kan finishen met alleen je vuisten. Zowel Velasquez als Lesnar hebben net zo'n taaie kop als Nelson heeft, alleen kunnen zoveel meer dan Nelson. Beide mannen zijn in staat om JDS staand af te maken, maar gaan zonder problemen naar de grond als het moet.

En Silva staat op 121 tegen Vitor Belfort, dat is wel een bruut, maar goed, als hij Sonnen kan overleven, dan kan hij Belfort ook aan.

En alsjeblieft niet nog een Fitch vs GSP. Wat een oersaaie match gaat dat worden zeg. Ik zie liever de winnaar van Kampmann vs Shields tegen GSP, maar nog liever zie ik GSP na zn Koscheck gevecht naar 185 gaan. Daar zit genoeg leuks voor GSP bij. GSP vs Sonnen, GSP vs Wanderlei en uiteraard GSP vs Silva _O_

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Struve vs Morecraft, zeker leuk gedaan. Zal nog even de laatste potjes van UFC 117 kijken maar vind hem alweer geslaagd!

Edit: UFC 122 in Oberhausen! Wie gaan er heen? Voor €18,- ben je met de trein op en neer.

Al is London met de auto weer dichterbij dan Oberhausen.

Laatst bewerkt: 11 aug 2010

Deel Deze Pagina