De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :emo:

Cesc komt ook niet. Was een goede versterking geweest maar ik hoop nu maar extra hard op een blessurevrij seizoen van Iniesta en Xavi. Waarschijnlijk zal de jeugd komend seizoen de eventuele gaten op moeten vullen. Ik hoop wel dat er nog een nieuwe DM komt.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat, gevoelige snaar geraakt? Ik dácht dat hij naar Barcelona ging, hoef je niet zo te reageren.

Overigens zou Ajax de onderhandelingen weer starten met NAC over een transfer van Leonardo. Dit in ruil voor wat jeugd spelers. Asjeblieft niet zeg.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is meer dat ik al 2 á 3 keer hier heb aangegeven dat het allemaal geroddel was waardoor ik er vanuit ging dat dit een grap was of iets dergelijks. Jij bent best een actief membertje toch? Blijkbaar heb je het niet gelezen. :)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik lees het voetbal topic vrij vaak ja, en ben aardig actief. Maar blijkbaar heb ik dat niet gelezen idd. Zou ook niet logisch zijn om die speler te halen imo. (Kijk maar welke spelers Barcelona al heeft)

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben wel een beetje fan van Barcelona qua voetbalstijl en spelers, maar als je dan leest dat ze weer zoveel miljoen euro moeten lenen voor spelerslonen en dan toch even een paar spelers aantrekken voor vele miljoenen, kan ik dat niet waarderen.

Spanje is zo goed als failliet, 1 op de 5 is werkloos en een club als Barcelona of Real blijft maar lenen, terwijl dat geld er niet eens is :confused: En wie draaien er voor op? Wij.

Daarom ben ik best blij met de KNVB, die gewoon goed let op de clubs, waardoor Nederland niet verder de shit inzakt.

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    las gister volgens mij ergens een stukje dat Arsenal gewoon helemaal geen schulden heeft (nouja de gewone bedrijfsschulden zullen ze wel hebben zoals elk bedrijf (voordat daar weer een hele discussie over komt ;) )

ah gevonden:
    " Maar ja, hij is als ex-topvoetballer én afgestudeerd econoom in staat om ook mee te denken met het financieel beleid van zijn club. Intussen is Arsenal als enige topclub in de Premier League schuldenvrij. (..) Daarbovenop is Arsenal tevens eigenaar van het in 2006 geopende Emirates Stadium. "
    http://www.telegraaf.nl/telesport/7...t_gelijk_van_Wenger__.html?p=5,1?sn=telesport

toch wel respect :) Alleen dan zie je wel weer dat ze elk jaar tekort komen voor de titel en vaak ergens kwartfinale stranden in de CL

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Staat hier dat dat niet zo is? Dit is ook gewoon een gerucht van een discutabele site, en dat van Mata>Barça was ook een gerucht. Kritischer zijn als je dergelijke zaken leest helpt.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Arsenal moet toch nog wel de komende 25 jaar 20 miljoen per jaar afdragen om het stadion af te betalen? Ze zullen dus minder kunnen investeren, maar op de lange termijn is het natuurlijk wel heel goed voor de club.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ach, dit is allemaal natrappen van onze fantastische nieuwe voorzitter. Laporta werkt al jaren om de narigheid die Gaspart de club opzadelde te verhelpen. Hiervoor was een langdurig plan nodig met de occasional lening. Dat Rosell nu lekker extreem open naar buiten toe gaat bekend maken dat er een lening wordt afgesloten, geeft alleen maar aan hoe treurig hij nog bezig is met zijn wrok jegens Laporta. Nee, ik ben vooralsnog geen fan van Rosell.

Ja, dat Emirates Stadium hebben ze natuurlijk allang afbetaald.;)

Ja, kijk inderdaad eens naar ons middenveld. Aanvallend gezien hebben we alleen Iniesta, Xavi en Keita en een groepje jochies die de nodige ervaring mist. Oh ja, en die mafketel Hleb die hoogstwaarschijnlijk nog wel verkocht wordt. Wat krijg je bij een blessure van Iniesta en Xavi? Juist, een probleem. Een middenveld met Keita en Dos Santos/Alcantara is leuk maar natuurlijk wel van een andere orde dan Xavi en Iniesta. Daarom zou Cesc heel welkom zijn.

Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ging meer om Mata, dat is toch een vleugel aanvaller dacht ik. Fabregas zou goed passen in het systeem van Barca, snap ook dat hij heel welkom zou zijn. Zeker om het gemis van een Iniesta of Xavi op te vangen. Al lijkt het me onwaarschijnlijk dat hij op de bank zal gaan zitten. Ik denk dat hij volgend jaar wel naar Barcelona vertrekt. Maar hoe wil je dan een middenveld creëren met Fabregas erbij als er nog jongens rondlopen als Xavi, Iniesta en Keita?

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Keita vindt het niet erg om als sub te functioneren. Ik lees tenminste nooit dat hij daar over klaagt. Vooral Iniesta is blessure gevoelig en Xavi wordt ook steeds ouder. Ik heb al eens geopperd hier dat Cesc, Iniesta en Xavi prima kunnen rouleren en bij een blessure heb je dan dus sowieso een back-up van wereldklasse.

Mata zou inderdaad nutteloos zijn en bovendien in de weg van de ontwikkeling van Pedrito staan, die ik persoonlijk ook nog eens als beter acht.

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nou dan zullen ze zeker wel met Leo op de proppen komen.:F:

Laat Suarez maar op rechts en dan Özbilic als vervanger wanneer nodig en niet weer een grote salarispost als Leonardo aantrekken.

Hadden ze Romedahl maar nooit laten gaan.:'-(

13. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha, weer zo'n geniale celebration. :D

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Haha, die is vet :lol:

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    hahaha shit.. fifa 11 step yo game up :+

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ik keek net keer op YouTube naar filmpjes van oleguer. Jeetje mina, alleen maar lullige filmpjes over hem. Éentje der op na, de goal tegen Groningen. De rest allemaal lullig maar ik moest er wel echt om lachen :+!

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, dat tweede filmpje idd:emo:.. Wel sneu die jongen, hoe is die ooit bij Barcelona terecht gekomen zeg:eek:!?

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Oleguer is ook wel vernaggeld in Spanje (buiten Catalonië) omdat ie nogal radicaal separatistisch is. Dus als hij een flater begaat lacht half Spanje 'm uit. En echt een fantastische voetballer is het ook niet natuurlijk, dus hoogtepunten zul je niet zo snel tegen komen. Geeft een vertekend beeld.

We weten inmiddels allemaal dat je je beeld van een voetballer niet op basis van Youtubefilmpjes moet vormen :D

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De man was ook altijd zo overdreven down to earth. Hoorde wel verhalen dat hij altijd met de metro naar de trainingen kwam enzo. Gaat nergens over. Hij moest en zou zich blijkbaar precies zoals het klootjesvolk gedragen en zelfs een auto was blijkbaar te veel luxe. Hij zal dat bij Ajax wel niet meer doen? Hij was verder ook altijd het lachertje van het team. Ver beneden de kwaliteit van de rest. Altijd gebruikt als een soort Lucius, overal inzetbaar waar het nodig was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina