De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel wie Ooijer uberhaupt is? Dat je dit kan typen dat snap ik echt niet. Jarenlang PSV'er, gaf aan niets voor Ajax te voelen en wilde er ook zeker nooit terugkeren. Alleen daarom zou je hem niet als een of andere deurmat weer terug moeten willen, kom op.

    Bovendien konden we twee jaar terug al zien dat hij stond te schutteren op het EK, het was duidelijk over met Ooijer. Des te blijer was ik dat hij een jaar geleden bij PSV tekende, dat werd lachen. Nou dat was het niet eens meer. Het was werkelijk genant. De man kon het niveau helemaal niet meer aan en probeerde van alles wat niet met voetbal te maken had (constant zuigen, tegenstander uitlokken) om dat te compenseren. Helaas zag PSV dit ook en kon hij weer vertrekken. Het had er alle schijn naar dat hij anoniem bij een clubje uit Cyprus zou afsluiten, maar toen kwam Ajax ineens.. :emo:
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Goed kut dit, die klote Salcido had gewoon gelijk op moeten rotten, dan hadden we hem kunnen contracteren!
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Wat een reactie zeg :emo:. Ajax miste spelers die Ajax dragen eigenlijk. Enoh, een echte bal afpakker die de verdediging enorm daarmee helpt! Jan Verthongen fantastische verdediger voor een club als Ajax. En over Suarez hoef ik niets over te zeggen, vul dat zelf maar in. Ajax heeft de eerste match in de competitie gelijkgespeeld. So what?!! Er volgen nog velen! Volgende week zaterdag Ajax thuis in de Arena tegen Vitesse. Komt wel goed jongen :):! Maar om hiermee Jol meteen af te schrijven, sorry dat gaat gewoon te ver.

    Eventjes over Ooijer. We zullen wel zien wat hij kan. Het is maar voor 1 jaar dacht ik. Daarbij is hij een back-up mensen, een back-up! Door wat hij allemaal op voetbalgebied heeft meegemaakt lijkt hij mij een geschikt persoon.

    Stel je voor dat ze aankomende zaterdag weer punten morsen en dit keer in de Arena dan zijn er zeker zorgen aanwezig. Het is jammer maar life goes on people ;)! Wanneer doen Luis en Jantje weer mee? En hoe zit het trouwens met Eyong?
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Tuurlijk niet, ik gok maximaal 350.000, en maximaal.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan kan Danny Blind er ook wel in. Die heeft meer meegemaakt. Je hebt niets aan ervaring als je geen kwaliteit hebt. Je moet er toch niet aan denken dat hij erin komt als het 2-1 staat zoals zondag. Die gast wordt helemaal dolgespeeld.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gelijk gespeeld.. net als Twente en AZ . zo erg is het allemaal niet
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Pardon :+
     
  8. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me nog herinneren (onder v Gaal geloof ik) was er de regeling dat spelers uit de jeugd als ballen jongen moesten fungeren bij thuis wedstrijden van Ajax. Ooijer maakte toendertijd een foutje door een tweede bal in het veld te werpen en hij werd geschorst :'-(
    Wel meer denk ik. Anders zou hij toch wel naar Lacarna gaan oid
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    echt het lijkt bij sommige wel alsof de wereld vergaat omdat Ajax Ooijer heeft aangetrokken :lol:

    bij Groningen gelijk spelen was zonde, maar hoe vaak is dat al niet een hele lastige uitwedstrijd geweest. Een uitwedstrijd bij groningen, heerenveen, utrecht niet winnen overkomt je gewoon, daar verspeel je een kampioenschap niet mee. En met een aantrekken van Ooijer ook niet, 1 jaartje kost je 3-4 ton. Misschien heb je hem een paar keer nodig, misschien ook niet. Is beter dan een speler als Wielaert voor 4 jaar vastleggen tegen een dik salaris. En misschien is hij ook nog wel beter dan Oleguer.

    mwa denk niet dat ie het nog voor het geld doet op z'n 36e. Volgens mij heeft hij ook nog jonge kinderen en dan voor 1-2 jaar naar Cyprus te gaan, moet je ook maar zin in hebben!
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  10. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Luis moet nog 1 wedstrijd schorsing uitzitten en zal er zondag niet bij zijn, Jan mag zondag weer spelen en ik las net op een site dat enoh er zondag niet bij zal zijn door het overlijden van zijn vader, Hij is nu terug naar kameroen.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed zo, hebben we tenminste nog een tweede "goede" spits ala breekijzer op de bank zitten. Laat Suk maar ontwikkelen in Jong Ajax. ;)
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind het toch een wanhoop aankoop, die Ooijer. Bijna lachwekkend. Waarom laten ze nou niet iemand vanuit de jeugd doorstromen en besparen een paar ton. Met Ooijer word je geen landskampioen.
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh met ooijer werd je ook geen wereldkampioen :F:
    En die jeugdspeler is er gewoon niet
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ben toch benieuwd wat de Ridder en Mido nog waard zijn voor Ajax. Ik heb ze al jaren niet meer gevolgd. Van Mounir wist iedereen het bijna zeker maar van Mido. Ik zet nog mijn vraagtekens erachter.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Jol heeft met hem gewerkt bij de Spurs. Denk wel dat hij hem kan motiveren. Bovendien is een beetje concurrentie voorin niet zo erg. Daarnaast vang je hiermee ook een eventueel vertrek van Luis op. Ik ga er vooralsnog van uit dat als Luis blijft ze niet alledrie in de basis staan. Mido lijkt de supersub te worden ofzo.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Martin Jol is de enige coach die, na Mido's periode bij Ajax, nog wist hoe hij met hem moest omgaan en hem aan de praat kreeg. Al was Mido vorig jaar echt een drama, kan me niet voorstellen dat hij dit jaar wel een acceptabel niveau gaat halen. Maar ik hoop het wel natuurlijk.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou, ik ben benieuwd. Overigens heeft Ajax nog een een verdediger, een Montenegrijn op proef. Gescout dacht ik. Hier het bericht:


    Maarja, 2 miljoen is wel erg veel.

    Ander nieuws:

    Yildirim, kennen we hem nog? :)

    Een "redelijke" stap mocht hij naar Birmingham vertrekken. Vroeger kon hij naar Arsenal. ;)

     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die verdediger zit er toch al een tijdje?
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Van Pantelic zei men vorig jaar ook dat het niets zou worden. Dat bleek uiteindelijk een meer dan functionele aankoop van Jol. Hij was van waarde voor het elftal en speelde heel dienend.

    Als Jol dezelfde truck uithaalt met Mido en Ooijer vind ik het prima.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke maar Pantelic was 1 van de betere spelers in de Bundesliga. De mensen die zeiden dat het niets zou worden, hadden hem vaak niet eens zien spelen en dachten van 'dat is weer zo'n 30-er met een duur salaris die hier niets komt presteren'.

    Met Mido ligt dat anders, die heeft al jaren heel weinig laten zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina