De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik wil een blackberry halen, en kan er een los kopen 250 euro. Nu is mijn vraag kan ik dan een sim only abbo nemen met internet (Bis) ?? Zoja waar kan ik die dus afsluiten en hoeveel kost dat.

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Bij Vodafone is er een Blackberry van 200 euro. De 8520 volgens mij.

Verder geen idee of er een sim-only met BIS is.

3. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn contract loopt over ongeveer 2 maanden af, en moet dus een nieuw abbo hebben en dus het liefst ook een nieuwe mobiel. Ik zoek eigenlijk een mobiel met QWERTY en waar je echt lekker mee kan internetten. Volgens mij gaat dat het beste met een touch dus ik zoek eigenlijk een goed werkende touch screen en een QWERTY toetsenbord. Iemand aanraders of goede ideeën?

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Motorola Milestone(Droid) Heeft ook een qwerty toetsenbord.

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    HTC Wildfire, is voor ong die prijs beschikbaar geloof ik.
    Echt een fantastisch toestel, mn pa heeft hem.

6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Blackberry heeft wel een van best werkende QWERTY toetsenbordjes op de telefoons zitten, zeker wanneer je de betere reeks haalt. Internetten gaat er ook wel lekker op, maar dat gebruik ik eigenlijk niet zo heel veel..

7. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Welke Blackberry raad je dan aan?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bold 9700 is at the moment de beste geloof ik. Al komt de BlackBerry Torch (Bold 9800) er ook aan. Dat is wel een slider, terwijl de Bold 9700 gewoon een candybar is.

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ligt eigenlijk aan je budget, ik heb zelf een 9700 en dat ding vind ik echt perfect. Er komt wel een update aan voor de 9700, die krijgt een iets betere camera en nog wat meer intern geheugen.

Verder moet je even opletten op er wifi op zit, er zijn er een paar die dat niet hebben.

Verder komen er wat modellen bij en vervangen ze mobieltjes. Geen idee of je haast hebt met je telefoon, maar ik zou wel een paar maanden wachten.

Verder lijkt mij de Torch ook ideaal, maar dan moet je wel een slider willen.

Verder crackberry.com volgen en je weet een beetje wat er is.

10. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Torch ziet er wel nice uit. Enige informatie over de release in NL? Ik moet toch wel een nieuwe hebben gevonden binnen 2 maanden.

Heb nu wat filmpjes erover gekeken ziet er erg strak uit de nieuwe software ook. Die gasten van crackberry zijn zooooooooo enthousiast over de Torch. Zou hem best graag willen hebben alleen zou nog wel een paar maanden duren voordat die uit is. Kan jammer genoeg niks vinden over prijzen of een release:mad:

Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nu een HTC Touch Pro als 'vervangend' toestel voor mijn iPhone. Nu is de vraag hoe ik het beste mijn contacten kan overzetten. Ik heb zelf een Mac en al mijn contacten staan bij het programma 'contacten'. Nu wil ik die bestanden overzetten maar hoe kan ik dat het beste doen? Ik zie namelijk dat het alleen via Outlook gaat (standaard dan).

EDIT: Hoe kan ik btw mijn HTC uberhaupt door mijn Mac laten herkennen? Als ik m aansluit krijg ik de melding:
    Ik gebruik nu btw Syncmate als programma, maarja daar snap ik dus echt geen drol van omdat mijn HTC niet eens kan connecten met mijn mac.

Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zat hier toevallig over na te denken vanmiddag.
    Was natuurlijk ook niet veel keus voor ze met apps zoals Skype, PingChat! en dergelijke.

Ben wel blij dat ik net een abbonement heb afgesloten en de komende 2 jaar gewoon nog onbeperkt internet heb. Hopelijk over 2 jaar zijn er wat betere aanbiedingen voor mobiel dataverbruik want dit is wel idioot duur.

13. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je die update gratis?

14. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld waarschijnlijk dat er een soort 9700 V2.0 op de markt komt;)

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Er veranderd dus niks voor mij. Ben al 1.5 jaar klant, en heb hem met nog eens 2 jaar verlengd.
    Heb ik dan geen limiet? Er veranderd niks staat er alleen, maar het was altijd al onduidelijk hoeveel MB je mocht gebruiken.

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ok wanneerrrrrr ongeveer?:$

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Voor jou (en dus ook voor mij) blijft het hetzelfde. Tot 10x boven het gemiddelde data gebruik mogen we zitten. Wat het gemiddelde data verbruik is dat is nog altijd onduidelijk/vaag.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dus dan weet je ook nooit wanneer je er overheen bent, en krijg je meteen extra kosten?
    Dacht ergens gelezen te hebben dat je eerst 2 of 3x een brief krijgt, en als je daarna nog er overheen gaat, zetten ze de snelheid van je internet heel laag.

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja je krijgt sowieso eerst een of meerdere waarschuwingen. Ze kunnen in extreme gevallen ook je helemaal afsluiten van mobiel dataverbruik. Zal waarschijnlijk niet zo snel voorkomen hoor.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wat ik me altijd nou al afvroeg. Zijn er bepaalde dingen op internet waar je voor moet betalen? Of apps, in de vorm van poker online bijvoorbeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina