Als Ajax een andere keeper erbij haalt moet het een keeper zijn zonder transfersom en voor een 1-jarig contract. Tenminste als Ajax Stekelenburg niet verkoopt. Anders zit Ajax straks weer met al die keepers en hun salarissen... En Ajax moet gewoon Mido vastleggen en geen andere aanvaller meer halen, maar als het een heel groot talent is kan er misschien nog wel een uitzondering worden gemaakt. Sulejmani moet echt niet zomaar verkocht of geruild worden. Hij gaat echt nog wel de nieuwe ster worden van Ajax!
Ik volg het niet op de voet, maar ik kijk af-en-toe wel wat wedstrijden ja. Zo heeft hij vorige wedstrijd tegen Halmstad ook twee keer gescoord. Het is een lange, kopsterke speler. Niet al te snel, maar wel balvast en goed in de kaats. Eigenlijk wat Ajax op dit moment zoekt in een 'Ajax-spits'.
Belachelijk, het tripje voor PSV kost 2 ton :X Ook belachelijk dat geeneen zender de wedstrijd wil uitzenden tegen Sibirsk
Mensen, Ik ben van plan eredivisie live te nemen. Ik heb al digitenne van KPN. Nu heeft eredivisie ook een actie. 10 weken voor 10 euro. Nu staat er levertijd 5-10 werk dagen, maar wat krijg je dat thuis bezorgt? alvast bedankt!
PSV lijdt dus gewoon verlies door deze wedstrijd. Leuk die Europa League(en ja ik weet dat Ajax er straks wss ook speelt voordat jullie me daarop gaan pakken).
Yup, 2 ton om daar te komen en verwachte omzet van een ton bij de thuiswedstrijd Ach, de thuiswedstrijd is gelukkig voor een schijntje te bekijken, slechts €5,-
Pff is toch te belachelijk voor woorden. Geef ons de 3 punten in de uitwedstrijd alvast, die zijn toch al zo goed als binnen
Inderdaad Misschien een diee om een XBW -meeting te houden bij de wedstrijd? Kaarten kosten geen drol
Heb het zelf net besteld voor Ziggo. Het wordt gewoon geregistreerd op je smartcard. Dan vind ik inderdaad 2 weken wachten nogal gierig, want dat is namelijk zo gepiept. Althans bij Ziggo als je het goed deed
Ik vind EL echt belachelijk duur zeg, 15 euro per maand. Daarnaast is het bij Ziggo niet eens HD of wel? Ik ga volgende maand op mezelf wonen en weet niet of ik het ga nemen, zeker niet als er geen HD zender bij zit.
De HD zender zit er automatisch bij als je het HD pakket van Ziggo hebt. Zo is het bij UPC tenminste. Ik heb het HD pakket én Sport1 en Eredivisie Live en daardoor heb ik automatisch Sport1 HD en Eredivisie Live HD erbij. M'n ouders beneden hebben geen HD pakket dus die hebben Eredivisie Live HD ook niet.
Dat klopt niet helemaal. Met het HD pakket krijg je geen Eredivisie Live HD, met Eredivisie Live krijg je wel Eredivisie Live HD. Het HD pakket is dus niet nodig voor Eredivisie Live HD.
Ik dacht dat Ziggo nog niet rond was met Eredivisie Live voor HD ? Nouja, hopelijk komt er eens een mooi aanbod!
Waarom kijken jullie niet gewoon via internet?! Dat kost €0,00 per maand... De kwaliteit is tot nu toe vind ik beter dan vorig jaar.