De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Uh jawel. Als je bij UPC géén HD abonnement hebt maar wel Eredivisie Live. Dan heb je géén Eredivisie Live HD. Want je hebt de HD decoder nodig voor de HD zenders en die krijg je alleen i.c.m. een HD abonnement. Misschien dat het bij Ziggo anders is?!
    We hebben thuis UPC Digitale TV Royaal HD met twee decoders. Eén decoder is de HD decoder, die staat op mijn slaapkamer. Beneden staat een gewone decoder waar dus geen HD zenders opzitten.
    Tevens betaal ik voor het extra abonnement op Sport 1 + Eredivisie Live. Dit valt wel gratis door te schakelen naar de tweede decoder dus beneden kan ik het ook bekijken. Alleen dan niet in HD aangezien ze daar geen HD decoder hebben staan.

    Eén abonnement, twee verschillende decoders dus. :)
     
  2. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dit seizoen gekeken naar Heerenveen - PSV en Ajax - Groningen. Rojadirecta.org had voor deze 2 wedstrijden iig veel links naar streams. En de beste van deze wedstrijden waren gewoon in goede kwaliteit, bijna net zo goed als op tv. (sd, geen hd) Bij Hee - PSV had sopcast niet de beste stream.

    Ja, dat is leuk allemaal. Maar niet iedereen kan/wil heel veel geld uitgeven om voetbal te kijken.;)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Yeah, right.. Dat is gewoon onzin Josh.
    Straks ga je nog beweren dat Eredivisie Live HD even goede kwaliteit heeft als zelf in het stadion zitten :lol:
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij een seizoenskaart voor Ajax?
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon hetzelfdel! 'Beleef het doelpunt in de 23ste minuut net als in het stadion met HD'.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Sluit een lening af!
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Misschien bij DSB?
     
  8. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Is daar wat mis mee dan? En veel hier hebben denk ik een laptop? Die kun je normaal gesproken ook gewoon op de tv aansluiten. Anders is een kabel van de pc naar de tv ook vaak wel mogelijk. Dus vele kunnen het gewoon op de tv kijken. Het is wat meer gedoe en iets mindere kwaliteit dan gewoon via de kabel. Maar het bespaart wel een hoop geld!:D met dat geld kun je makkelijk naar een wedstrijd van je club gaan...


    Heb je die wedstrijden die ik zei dan ook zelf via de pc gekeken? Tot nu toe is de kwaliteit veel beter dan vorig jaar.;)
    Nee, hoezo?

    Is dat heel erg als de stream iets van 30 sec achterloopt?:F:
     
  9. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    ja
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik twijfel zelf om Eredivise Live te kopen. Eerst moet ik een apart kastje kopen om dan die zenders te ontvangen voor mijn TV boven, en dan wordt alles ook een stuk scherper. En dan nog Eredivisie Live zelf. Ik voetbal op zondag, en heb niet echt interesse in het kijken van volledige wedstrijden van AZ/RKC/Graafschap/Nac enzovoort. En meestal speelt Ajax op het moment dat ik zelf ook speel. :p
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je het dan uberhaupt?
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dacht eerst dat het weer onzin was van speculerende journalisten , maar als die FIFA gozer het zegt zal het wel zo zijn... Tering zeg wat een debielen toch, maarja eigen schuld, hadden ze maar asiel aan moeten vragen in Z-Afrika:+.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Puur voor Ajax en EL/Beker wedstrijden. Maar 'top' duels als Feyenoord - PSV vind ik ook wel leuk om naar te kijken.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Trust me, dan ben je beter af met Sport1.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Champions League duels ook natuurlijk. Ik zal eens kijken naar Sport1, thanks Tyrant.
     
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel iets van waarheid in het verhaal zitten maar het is voornamelijk Zuid-Koreaanse propaganda...

    Sport 1 is trouwens echt baas. Mocht je geen interesse hebben kun je ook altijd Match of the day op BBC kijken :)
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Voor mensen die geïnteresseerd zijn in 8 minuten (laatste 2 zijn credits volgens mij, niet afgezien) van een geweldig filmpje over seizoen 08/09 van Barça, enjoy.

    [yt]ectEN-dFMBc[/yt]
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ten eerste blijft het streaming en is onbetrouwbaar op mijn connectie.
    Ten tweede is het totaal kut om op je beeldscherm te kijken naar voetbal.
    Ten derde zit ik liever in het stadion.
    Ten vierde luister ik liever radio 1 dan dat ik naar een streaming kijk.
    Ten vijfde, dit is een leuke aanbieding voor als ik niet naar het stadion kan.
    Ten zesde, Sopcast is drie keer niks.
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Afgelopen seizoen zowat elke wedstrijd van Ajax prima via een stream van NVS gekeken. Laptop aansluiten op de tv en lekker kijken. Lang niet zo scherp natuurlijk als wanneer ik digitale tv had met Eredivisie live erbij, maar ach daarom is het gratis en via een omweg. Hopen dat dat dit seizoen weer zo lekker gaat.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  20. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook nog supporters die elke wedstrijd naar hun cluppie gaan of zijn ze massaal TV supporters geworden ?

    Ik merk dat hier supporters van de grotere clubs veel TV Supporters hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina