De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel je zeker best hoog?
    Ik moest vorig jaar tegen rijnvogels 6-7-8 (2x comp, 1x beker) zat 5e klasse, dit jaar weer 6e klasse haha

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol:

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Competitie is nog niet begonnen he, zou willen dat ik hoofdklasse speelde ;).
    Vorig jaar zaten wij ook bij Rijnvogels 1 in de beker, 2-1 verloren nadat we lange tijd 1-0 voor stonden, zal zoiets nooit meer vergeten.
    Morgen gaan we gewoon ff oefenen.

4. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon?

5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Toch knap dat de PSV-supporters in de meeste wedstrijden het thuispubliek overschreeuwt

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sorry maar PSV supporters vind ik nou echt geen luide supporters..

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat lijkt misschien zo vanuit het uitvak ja :emo:

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Supporters geluiden op tv zeggen helemaal niets over de verhouding in het stadion.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol:

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen het er hier toch ook over hebben ? Anders kan je dit topic beter het grote ajax topic noemen, lijkt me

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Goed idee!

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De plaat blijft hangen.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

EVV? Waar woon je dan?

14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pleur dan die plaat er uit !

15. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je het niks vindt moet je het natuurlijk niet doen. Maar je hebt wel een beeje slappe argumenten... De verbindingsproblemen kun je denk ik makkelijk en goedkoop verhelpen? Natuurlijk zit iedereen liever in het stadion, maar het is niet voor iedereen mogelijk/betaalbaar.

Wat al gezegd is dat de kaarten veel duurder zijn dan van de kleine clubs. Supporters van de kleine clubs wonen ook nog eens vaak in de buurt van het stadion. Veel supporters van de grote clubs wonen heel ver van het stadion, wat dus exta reistijd en -geld kost. Dit had je zelf natuurlijk ook al kunnen bedenken...

Tegenwoordig zijn de streams al van heel veel betere kwaliteit dan 3 jaar geleden.;) Toen was het heel haperig, nu gewoon stabiel.

Je weet dat je vanaf dit jaar ook je seizoenskaart kan verhuren he?:p Al denk ik als ik dit lees dat een seizoenskaart dan duurder is dan altijd los een kaartje te kopen?

Dat je niet de juiste clubcard hebt voor uitwedstrijden is natuurlijk gewoon luiheid.:F:

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Seizoenskaart is voor mij duurder. En volgens mij weet jij niet precies hoe het uitkaartsysteem werkt bij Ajax gok ik, dus hou die opmerking over luiheid maar lekker voor je.

17. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ik weet niet hoe het uitkaartsysteem van Ajax werkt. Maar zo als je het schrijft, is het net of je gewoon even zo'n kaart moet bestellen en het is geregeld.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    was dat maar waar

vraag me trouwens af of die prijsverschillen wel zo groot zijn tussen grote clubs en wat kleinere clubs. Ik betaal bij Heerenveen 23,- voor een plekje achter de goal. Wat kost dat in de Arena?

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als ik het had gekund had ik je allang een ban gegeven voor je eeuwige gelul in de ruimte.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hangt een beetje af wat voor wedstrijd het is. Voor de Klassieker of tegen PSV betaal je altijd meer. Achter de goal betaal je 15 euro voor een kleine tegenstander en zo'n 20 voor een grotere tegenstander. Voor de lange zijde zit je al gauw tussen de 35 en 50 euro.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina