1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbitterd mannetje met je nepsupporterachtige gedrag van Inter, kind !!!

    Inter bla bla bla, hoe vaak ben je er nou man ? Je bent geen supporter van Inter maar probeert interesant over te komen met dat eeuwige gerakel van je. TV Supporter !!


    Altijd maar op iedereen zitten zeiken, maar als je aangevallen wordt begin je altijd te janken, je bent niet alleen verbitterd maar in een discussie ook erg naar. Het wordt hoog tijd dat je je masker af doet en je eigen ik laat zien, wat vast een onzeker mannetje zal zijn. Dit is tevens de laatste keer dat ik op je in ga, want zoals zovaak zijn die gasten zoals jouw niet meer te redden

    Get a life !!
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmmz, dat maakt dus eigenlijk geen bal uit. Kaartjes lange zijde (in de midden) kostten bij Heerenveen ongeveer tzelfde
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    [​IMG]

    :+
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zit je nou plaatjes op je c schijf te linken? :+
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja dude, wat denk jezelf :p.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik denk dat het beter werkt als je het plaatje even upload :D

    zijn er hier trouwens nog meer mensen die meedoen met coach van het jaar?

    http://www.coachvanhetjaar.nl/lc

    zo ja dan moeten we natuurlijk even een xbw subleague maken :)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja ik weet na 10 jaar internet en 10.000 posts nog niet hoe hotlinken werkt 8).

    Dude read the post en snap de grap :p.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    snap m echt niet maar leg m maar niet uit want dan voel ik me alleen nog maar dommer
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dit bedoel ik dus.

    Je kunt niet spellen, niet discussiëren, je gelooft in God, je bent anti-Ajax, je hangt een beetje de amateurpsycholoog uit met je persoonlijkheidsinterpretaties op basis van reacties op een forum en je bent hypocriet.

    En dan tegen mij zeggen dat ik niet meer te redden ben.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    [​IMG]

    Hierop doelde ik, grappen uitleggen is niet leuk :'-(
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Die vond ik toch wel mooi:+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ah zo , die naam van dat plaatje had ik in je eerste post ook wel herkend, dacht dat er nog wat anders achter zat |:-
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    *Gaat verder met de discussie*

    Ik kijk zelf veel Ajax thuis, of de samenvatting. Puur omdat ik op zondagmiddag voetbal, en dan geen tijd heb om thuis wedstrijden te bezoeken. Wel ga ik af en toe naar EL/CL duels, zo ben ik voor het laatst naar Ajax - Bratislava (5-1 en 4x Suarez) gegaan. Erg leuke ervaring! Nu wil ik weer naar Ajax - Dynamo Kiev, even kijken of ik daar nog kaarten voor kan krijgen. Meestal als ik thuis ben kijk ik het via internet, maar ik kijk het ook vaak in de kantie bij de voetbal club (thuis of uit) die altijd wel Eredivisie Live hebben. Dan kijken we daar de wedstrijd af. :)
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me ook best kut als je best ver moet reizen voor je club. Wel respect dat je dan alsnog je wedstrijdjes meepikt!
    Sowieso zijn de meeste hier nog studenten, en is het gewoon veel geld om even een wedstrijd te kijken als je ver moet reizen.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Precies ik ben echt een grote ajax fan (keek zelf op vakantie naar Ajax terwijl het daar 6 uur vroeger was) , maar heb simpelweg geen geld voor een seizoenskaart en ben dan erg blij met eredivisie live waar ik bijna elke wedstrijd meepak .
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb thuis Eredivisie Live dus ik kijk sowieso wel bijna alle wedstrijden van Ajax. Maar ik probeer ook wel minstens 2x per jaar naar een wedstrijd van Ajax te gaan. Sowieso altijd PSV - Ajax, maar naar Ajax - PSV/Ajax - Feyenoord ga ik de laatste 3 jaar ook.
    Ajax - Olympic Marseille was wel een mooie vond ik, echt een heerlijke sfeer.

    Maar de laatste 2 Ajax - PSV versies en de 1-5 winst in Eindhoven waar Gomez nog KO werd geschoten zijn ook wel leuke herinneringen. :9

    Ik wil wel graag een seizoenskaart maar m'n pa vind het te duur om voor 3 man (ik, hij en mn broertje) seizoenskaarten en bijbehorende kosten zoals eten te betalen. Dus dan pikken we maar zo onze wedstrijden mee.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb zo'n acht tot tien jaar iedere twee weken in de Arena gezeten (weet het niet precies) maar de lol was er na een tijdje wel vanaf, plus dat er steeds minder mensen om me heen gingen van de familie. Er zitten nog wel wat vrienden van me verspreid door het stadion maar ik heb eigenlijk niet meer de behoefte om weer een kaart te nemen. De sfeer was vaak slecht (dat is wel verbeterd sinds 410 is verplaatst) en ik baalde er van dat ik Inter vaak niet kon zien.

    Ben sindsdien natuurlijk nog wel naar wat losse wedstrijden geweest.
     
  18. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindhoven :thumbs:
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    En je speelt bij EVV? Dat ligt 10minuutjes bij mij vandaan maar moet voor jou toch wel veel reizen zijn?
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is 1 van de redenen waarom wij nooit meer mee zullen komen met de Europese subtop. Dat solidariteitsprincipe is wel fucked up aangezien het overduidelijk is dat Ajax de meeste volgers heeft(zowel fans als haters) maar toch niet meer geld eruit krijgt. 10 miljoen is echt een hoop.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina