Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik heb het op mijn bovenarmen, is een allergie is mij verteld.

Precies dezelfde symptomen, echter heb ik het al vanaf mijn 14e, dus nog voordat ik überhaupt met sporten begon. Bij is het ook: een paar uur in de zon en weg is het.
    Ik zal eens kijken of een een pic kan droppen, dan zie je meteen of het dat ook is.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vorige week leg press, 155 kg. Nieuw record voor mezelf.
    Vandaag, leg press, 222,5 kg. Volle stapel gewichten, 10 herhalingen.

* trotst

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Heb je 18 uur geslapen ofzo 8)

50% meer in 1 week tijd?

4. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, I dunno.
    Pompende muziek doet een hoop, I guess.
    Heb niet echt goed geslapen, uurtje of 7 maar.

Zat wel vol energie vanmorgen, was erg lekker.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Kan inderdaad van de eiwitten komen. Heb het vaker gelezen/gehoord dat je er puisten van kan krijgen.

Probeer eens een weekje geen shakes, en kijk of het verminderd. Dan zou je nog kunnen kijken of er verschil zit tussen eiwitten uit ei en kip, en uit shakes. Zou best kunnen dat het puur door de shakes komt, en dat je met eiwitten uit vlees bijvoorbeeld geen last ervan hebt.

Ik krijg bijvoorbeeld puisten van melk, en dat drink ik dus ook al jaren niet meer. Heb dan ook vrijwel nooit last van puisten. :)

Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    In mijn geval is het een combinatie van ongezond eten (dus friet/chinees/kebab) en VOORAL eiwitten. En dan vooral melk. Ik dronk voorheen altijd mijn shakes met melk en had toen echt superveel van die shit op m'n rug/borst/bovenarm.

Aangezien ik toch mijn eiwitten nodig heb heb ik een verandering gemaakt;
    - Drink 1 eiwit shake per dag met melk, de rest met water.
    - Drink verder zo weinig mogelijk melk (echter voor de brinta in de ochtend gebruik ik dat wel).
    - Slik veel biergist pillen, zuiverd de huid.
    - Pak veel zon --> droogt de boel uit (zie je turkije verhaal)
    - Smeer er desnoods wat op (benzynohydrogel 5% oid, maar moet je wel super mee uitkijken aangezien dat als dat in aanraking met je kleding komt oid dik verbleekt.. dus elke ochtend goed eraf douchen).

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    sowieso je shakes niet met melk drinken, zonde van je whey. Voordeel van whey is dat het relatief snel opneemt. Echter door de casseine in melk doe je dat weer voor een deel teniet.

edit: mbt je pukkels. Dit kan heel goed door de shakes komen. Er zijn geloof ik lactose vrije whey shakes, moet je maar even googlen. Misschien dat die niet voor problemen zorgen.

Welk merk gebruik je?

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja maar je kunt het zo extreem maken als je het zelf wil..
    Ik kots m'n water shakes al zowat uit ben allang blij dat ik een heerlijk milk-shakie mag nemen elke dag. Dan maar wat minder snelle spiergroei oid ;)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook weer waar. Toen ik begon met trainen was whey helemaal niet de standaard, maar proteine 80. Daardoor was whey echt veel duurder en kocht ik altijd proteine 80, best groot op geworden :+

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook last van puistjes en heb nu Whey en Syntha -6 nog staan die eerst allebei nog op moeten. Ik ga over op een duurder merk, welke volledig isolaat is

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hoeveel squat je dan?

En de ene leg press is de andere niet, zie soms ook mensen net even 10cm naar beneden komen en that's it ipv 90 graden je benen. Maakt een groot verschil hoe diep je em doet. Want in 1 week van maximaal 155 naar 225 lijkt mij onmogelijk, tenzij die 155 veel te licht was ;)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het melden van gewichten op machines zegt idd bijna nooit wat. Heel soms een beetje met freeweightmachines zoals deze schuine leg press (dus zonder kabels en met alleen losse schijven)

Hier druk ik trouwens 400 kg op 4x (380 aan schijven, reken 20 voor dat ding)

:cool:

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Das wel een net apparaat, kan je zo te zien zowel op squaten als legpressen.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hacksquatten idd. Kan op die van ons niet overigens, is 1tje van zeker 20 jaar oud, ook het enige apparaat wat ze niet vervangen omdat ie het gewoon nog perfect doet.

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Beentjes gewoon netjes 90 graden hoor. ;)
    Squaten doe ik niet. Nog niet, in ieder geval.

En tja, ik denk dat ik die 155 KG deed, ik wel meer had kunnen doen, achteraf.

Dit lijkt het meest op het gebruikte apparaat, anyway.

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Die machine hebben wij ook, alleen geen idee tot hoe zwaar dat ding eigenlijk gaat, het laatst dat ik hem heb gebruikt deed ik rond de 120kg. Verder doe ik alleen squats voor mijn benen.

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Van 155 naar 215 in een week op een "normale" (zoals op plaatje van kevf) legpress machine lijkt me onmogelijk. Maar idd op dergelijke machines is het nog te doen. Hebben hier iets soortgelijks staan waar we vroeger op trainden, duw je jezelf weg ipv het gewicht direct te drukken. Toch netjes 215 binnen een korte tijd. Altijd moeilijk in te schatten bij dergelijke machines hoe zwaar het echt is. Bij squats en op een "normale" legpress is dat beter te zien. Dergelijke machines hebben allemaal hun eigen overbrenging en weerstand.

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Gister liep ik Perry binnen om een paar nieuwe sportschoenen en een sport shirt, en toen zag ik daar ook een pot staan. Uit de tekst op de verpakking bleek dat het hielp bij afvallen.

Afvallen is ook wel mijn hoofddoel bij fitness en het lukt al aardig goed.

Nu is mijn vraag, bestaat er wel spul wat helpt bij afvallen? en wat doet het eigenlijk.

Ik kan helaas er niks over terug vinden op hun site.

19. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Supplementen helpen vaak niet bij afvallen, het zijn verkooppraatjes.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister twee van deze besteld om aan snelheid en uithoudingsvermogen te gaan werken;

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina