De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    HAHA KAKKIES :D
    edit; ben niet anti feyenoord ofzo maar wie had dit gedacht.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Haha jezus

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    3-2 (geen emotie)

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Spreek je medesupporters eens aan op dergelijk gedrag, sneu mannetje.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat een wedstrijd. :eek:

6. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf! feyenoord verliest bij excelsior?!! dit is toch niet normaal!

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mensen maak je lekker druk!!
    Als je een jood bent en je ziet dat kakkerlakke punten verspillen voelt dat gewoon als een overwinnen voor jou!! Zo is het nou eenmaal, rivaliteit, voetbal = oorlog. Vriendschappelijk zijn doe je maar lekker bij schaken ofzo :+

8. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben alleen verantwoordelijk voor mn eigen gedrag.
    Medesupporters die ik niet ken en ook nooit heb gesproken ga je mij nu op aankijken? :lol:

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat een lachwekkende vertoning van Feyenoord en dan met name Bahia.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niet als overwinnen, maar komisch is het wel. Verder boeit het me vrij weinig. Ajax is wat me boeit.

Vind het alleen bijzonder triest dat nota bene Ajacieden worden afgezeken als ze blij zijn met het gekloot van een rivaal. Ajax wordt door het hele land uitgelachen als ze lopen te kloten en dan valt alles onder de noemer 'rivaliteit' of 'ja, ze hebben een grote bek' of er wordt een of ander kutexcuusje gevonden om het wel normaal te vinden.

Het moet gewoon kunnen om een beetje lol te hebben. Waar het omslaat naar droevenis (imo) is als je meer aandacht besteedt aan je rivaal dan aan je eigen club.

Alsof jij nog nooit een Feyenoorder hebt zien lachen om verlies van Ajax. Doe niet zo triest vent.

Laatst bewerkt: 15 aug 2010
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    knap van excelsior maar Feyenoord was ook echt niet in goede doen. PSV tot nu toe de enige grote club met 2 uit 6 :confused:

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Hoop dat mijn cluppie nog wat kan betekenen in Utrecht, maar dan zal Utrecht wel een slechte dag moeten hebben denk ik. Een goed Utrecht is toch een niveau hoger dan NAC.

13. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tel de posts van gisteren (Ajax - Vitesse) en vandaag dan heb je je antwoord.

Natuurlijk heb ik dat vaak zat gezien, maar daar ging het nu toch niet om?
    Altijd mooi om te zien hoe jij van onderwerp veranderd om je gelijk te krijgen.

Ik geef eerlijk toe dat ik Ajax gisteren liever zag verliezen. Maar ik zal bij een tegendoelpunt van Ajax nooit hier zielig een berichtje posten dat ik daar blij mee ben. Is gewoon irritant.

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAAAAA ik ben denk vandaag nog vrolijker dan gisteren! :D:D

Dit is toch FANTASTISCH! FERNANDEZ (L)! Ik heb nog nooit zo hard gelachen om dit zooitje Feyenoord genaamd. Jeetje was een giller is dit toch. Ik denk dat ze nog beter Ajax B1 er neer kunnen zetten, want dit is toch één grote grap. Een vriend van mij zei altijd, kijk een Feyenoord Live dan kun je het pas beoordelen hoe aardig ze wel niet spelen. Nou sorry, maar dit heeft mij alleen maar een grappiger gevoel gegeven.

Respect voor die supporters die nog dit zooitje KAN steunen. Respect voor hun! ;)! Mensen gaan dit sarcastisch nemen, maar dit meen ik oprecht. Dat jullie nog kunnen zingen voor dit elftal. Op naar AA Gent :F:

EDIT: @ Godsmack257

Volgens mij kan jij eerder niet tegen! Jeetje zeg, Ajax won van de A1 van Vitesse. Vorig seizoen speelde ik nog tegen Vitesse B1. Er zijn toch paar spelers naar de A1 verkast, maar geen eentje te bekennen :emo:...

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Snap ik ook niet, Ajax mag wel lekker worden uitgelachen vorige week maar nu zijn de Ajacieden triest bezig als ze om Feyenoord lachen. Flikker toch op met dat hypocriete gelul zeg.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik wil je even van vorige week quoten

Geen probleem imo, maar dan moet je nu niet gaan mauwen

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, want twee voorbeelden uit één weekend op een forum met veel meer actieve Ajacieden staat garant voor alle voetbalsupporters :emo:

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Wat een verschrikkelijke wanvertoning en wat ben ik kwaad zeg. Niet normaal dit, wat een prutsers.

Bahia, Bahia ...

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Alex Pastoor heeft het wel voor elkaar zeg, dat zou wel eens een grote coach kunnen worden. Ik las een paar weken terug een stuk over hem in de VI, en had niet het idee dat hij coach was maar meer een psycholoog en filosoof om het voetbal heen. Maar hij weet kennelijk wel wat hij doet..

Come on Utrecht!

Willem II - NEC 1-0
    Ado - Roda 1-0

20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Wat nou come on utrecht? :mad::+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina