1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hij heeft toch zijn zin bij Ajax gekregen en transfer geld gekregen? Lijkt me niet dat je daarna de club in de steek laat.
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    HAHAHAHA :lol: die had ik nog kunnen kopen afgezien van zijn salaris!
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha, ja lijkt me onzin. Ik zie liever dat ze Bradley halen... En dan z'n zoon erna :D.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha, misschien was het wel iets voor Feyenoord. :p
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan hadden wij hem ook nog wel kunnen kopen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Had zonder grap niet anders verwacht
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja ik bedoelde EVV, die in de topklasse spelen.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zei Jack van Gelder dat Ajax en Twente Beerens willen kopen?
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd gecharmeerd van geweest, is een echte buitenspeler. Snelheid, veel dreiging, een actie, etc. Alleen vorig jaar was hij wat minder, zijn mentale weerbaarheid is een beetje twijfelachtig. Hij kan nog niet echt een constant niveau aanhouden zeg maar. Daarnaast moeten we hem alleen al niet halen omdat we dan weer een subtopper zouden leegroven en ik betwijfel eigenlijk of Ajax hem wel kan betalen.
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=13282

    Ik ben het helemaal eens met de redactie van ajaxf-side.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En hier sluit ik me prima bij aan. :)
    Laten we Sulejmani wel verhuren aan Heerenveen, hehe.
    Al is Roy wel een rechter flank speler.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb Studio Voetbal niet gezien maar neem toch aan dat beide clubs Beerens alleen willen kopen als Suarez/Ruiz weg gaan? Anders kan sowieso Ajax hem toch niet betalen
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ach, vind het ook erg jammer maar vergeet niet hoe hij PSV een paar seizoenen geleden heeft verlaten, toen hadden we 'm nodig en wilde hij niet meer voor PSV spelen omdat hij naar Engeland toe wilde. Vond het sowieso dus al weer stom om hem dan toch nog afgelopen seizoen te contracteren, daarmee liet PSV zichzelf ook een beetje kennen. En tsja, als je naar de rivaal gaat ligt dat nooit zo goed bij de supporters;), dus was het ook niet zo'n goed idee om voor hem een afscheid te organiseren..

    Maarja vind de reactie van de redactie ook erg hypocriet, PSV heeft ook al genoeg spelers wél uitgezwaaid.. En als er ergens spelers snel worden afgeschreven is dat wel bij Ajax..
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach, kan me er niet druk om maken. Ik kan me het ''afscheid'' van Kenneth Perez nog goed herinneren. Ik heb zeker een uur slap gelegen totdat ik besefte dat Ajax-Arsenal inmiddels al bezig was8)
     
  17. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=13286

    Om my god, laten we hopen dat het niet waar is!:'-( Dit zou echt kapitaalvernietiging zijn!:F:

    En in de toekomst hebben we Jozefzoon of Ozbiliz(of zo iets???) voor die positie.:cool:
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van Sulejmani hebben ze zelf verzonnen, dat is nooit gezegd in Studio Voetbal. Ben nu bang dat Suarez wellicht vertrekt en dat Beerens de vervanger dan zou zijn.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als Suárez vertrekt gaan ze wel voor een wat ambitieuzer doel dan Roy Beerens mag ik hopen. Best een prima buitenspeler, vrij slim ook en heeft in principe de technische kwaliteiten om te slagen. Vraag me alleen af of, als hij komt, Suárez dan naar links moet vertrekken of dat ze Beerens als bankzitter halen, of misschien zelfs als linksbuiten (:{).

    Op het moment iets te prijzig om als bankzitter te halen lijkt me.
     
  20. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok, dat is dan raar dat ze dat zeggen.:confused:(heb het zelf btw niet gezien) Ik denk niet dat Suarez vertrekt, want wat ik al eerder heb gezegd hebben zelfs de grote clubs in Europa geen geld om Suarez te kopen. En straks mag Suarez misschien ook niet meer voor een andere ploeg als Ajax uitkomen in de cl.

    Zo denk ik er over. Dus moeten we maar hopen dat Ajax niet Beerens haalt. Zou wel wanbeleid ten top zijn om dure bankzitters te halen als je geen geld hebt.:emo: Hadden ze beter Rommedahl's contract kunnen verlengen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina