1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Dat is het doel binnen 3jaar. Weet niet of nu.nl het verkeert heeft gezet of dat jij het verkeert gelezen hebt :)
     
  2. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    1 september, in Engeland is het zelfs 2 september
     
  3. jmerkus

    jmerkus Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben het bij vitesse nu over ; fer vlaar mertens beerends, en dan 4 spelers van chelsea huren aangezien hij abramovich goed kent, ook neymar is iets van bekend voor huur
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Een jongen als Fer gaat echt niet naar Vitesse... Vlaar kan ik niet zo goed inschatten.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Neymar zal never nooit naar Vitesse gaan.. die jongen moet 25-30 miljoen kosten! Is een toptalent in Brazilië en Chelsea heeft ook interesse in hem.

     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  6. jmerkus

    jmerkus Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hij zal een "offer maken they can't refuse"
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je vergeet te vermelden dat Abramovich maatjes is met die Georgiër.. Dus een 1jarig huurcontract kan best een optie zijn.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Mag Ajax mazzel hebben dat ze al 1x tegen Vitesse gespeeld hebben:9.
     
  9. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft Sulejmani eerder aan zichzelf te danken en niet aan Jol.
     
  10. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar gaat je historie als club zijnde, maar ja als dit niet zou gebeuren zou er waarschijnlijk over niet al te lange tijd geen vitesse meer zijn.

    Wellicht goed voor het niveau van het Nederlandse voetbal, maar hoop niet dat de trend van geldschieters doorzet binnen Nederland, vitesse is nu al de 3de klaar waarbij iemand aan komt zetten met een zak geld.

    Edit: Weet ook niet of ik er op zou zitten wachten als NAC opgekocht zou worden, meestrijden om het kampioenschap zou een keer leuk zijn. Maar NAC is een mooie club zoals het nu is en dat hoeft voor mij niet te veranderen door een grote zak geld.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk daar gaan we al =(
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat gaan we morgen lezen?


    Christiano Ronaldo is door middel van een bedrag van 300 miljoen euro voor 3 jaar vastgelegd bij Vitesse? :+
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach sfeer is niet te koop en zeker niet met een stadion vol gloryhunters. Ben benieuwd hoe vaak het stadion dit seizoen uit verkocht zal zijn.
     
  14. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ronaldinho maybe!:9
    Die is voor 10 miljoen te koop bij Ac Milan.
     
  15. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Het stond eerst verkeerd op nu.nl. Iets in de trant van "we gaan nu voor de landstitel" stond er.
    Maar ben net als vele benieuwd hoe Vitesse gaat worden. Ligt er allemaal aan hoeveel miljoenen erin gaan. Als het vervolgens een succes wordt zou het me niks verbazen als andere clubs ook opgekocht zullen worden,
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bij RTLZ stond er tijdens de persconferentie groot: 'Champions League reikt voor Vitesse' haha.
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Aernhem gefeliciteerd !! :thumbs:
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eerst maar zien of die beste meneer die 3 jaar lang uit handen van de fiscus weet te blijven :+ Ik heb even wat over hem zitten lezen vanmiddag maar hoe vaak die al geen verduistering of belastingfraude zaak heeft af moeten kopen is niet normaal.
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik idd ook gelezen :D , maar ik ben erg nieuwsgierig hoe ze in recordtempo europa in willen, ze zouden dan erg snel moeten handelen op de transfermarkt
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Enige nadeel is het image van onze competitie. Voetbal = Geld en imo kun je prijzen / europa tickets wel degelijk "kopen"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina