1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ehm.. maar hoe denk je dat die spelers "zo goed" geworden zijn dan?

    Staff + Coach + Trainers + Accommodatie + Verzorging en alles op en eraan = Geld.
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk kost alles geld
    maar het gaat er ook om dat je de juiste mensen met bepaalde vaardigheden in huis hebt (trainers, assistenten, scouts, management)
    de meeste grote clubs liggen ook in de grote steden, kaartverkoop en fans zijn natuurlijk ook wel erg belangrijk, die kun je niet kopen namelijk ;)
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is iets anders. Jij had het over gekochte spelers, dat is iets anders dan een professionele jeugdopleiding. Ik zit Vitesse hier ook niet af te kraken of iets. Maar onthou dat Ajax sinds de jaren zestig een uiterst hoogstaande jeugdopleiding heeft, en dat zich heeft uitbetaald in de successen van de jaren zeventig en daaruit ontstane sponsorinkomsten, supportersinkomsten en geld uit verkopen. En dan is in veertig jaar alleen maar toegenomen waardoor Ajax op financieel vlak de ''rijkste'' club is. Dan heb je ook meer mogelijkheden inderdaad om de jeugdopleiding een financiële boost te geven. Daarnaast is het imago van Ajax in de afgelopen veertig jaar zo sterk dat de beste talenten uit de regio zich in Amsterdam vestigen.

    Het enige punt wat ik probeer te benadrukken is dat kampioenschappen van Ajax doorgaans niet door gekochte sterspelers zijn.

    Veel geld is inderdaad succes. Het verschilt wel op de manier hoe.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    En hoe denk jij dat die "uiterst hoogstaande jeugdopleiding" van de grond is gekomen? :+ :+
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Goed beleid. Toentertijd gingen er geen miljoenen om in het voetbal.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zie het een beetje somber in, met de manier waarop Ajax de laatste paar wedstrijden verdedigd.. Ik hoop op een 1-1 gelijk spel, of nipte winst..
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar heb jij het nou weer over 8)
    De afgelopen 6 paginas gaan alleen maar over Vitesse \o/
    Wel in de vitesse stemming blijven he :):
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh, sorry! Laten we in de feest stemming blijven, ik was in het verkeerde topic. ;)
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    door de juiste visie en kennis van bepaalde mensen
    en nee die mensen zijn niet gekocht
    en ja die mensen kosten salaris
     
  10. jmerkus

    jmerkus Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een kans wil maken om nog een beetje mee te kunnen komen met de europese top red je het niet meer alleen met een jeugopleiding
    Arnhem#1
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh God de 1ste Vitesse successupporter is er al wee..

    Verder heb ik constant het gevoel dat die Jordania Vitesse helemaal naar de klote gaat helpen door er 1 grote Oostblok club van te maken.
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Wie had gisteren die persconferentie gezien? Diegenen die het hebben gezien, ik bij Vi, het leek wel dat die Jordania een wapen tegen de kont van die voorzitter drukte :+.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vitesse moet nog helemaal niet praten over Europese top en kampioenschappen. Daar is het veel te vroeg voor. Dat is voor mij een duidelijk teken dat ik geen angst hoef te hebben voor Vitesse. Ze hebben nu al grootheidswaanzin en dat is een slecht voorteken. Het is prima om veel geld te hebben, maar het verleden heeft uitgewezen dat er nog altijd een beleid nodig is om goed met dat geld om te kunnen gaan.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    #2 meldt zich
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Schitterend. Gaan die bijtjes misschien nog eens echt prikken ook zeg....
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Tuurlijk, over 2 jaar staan we (ja ik zeg al we, ik hoor er nu toch wel bij vrienden) met de Cup Met Grote Oren op eh.. een Arnhems plein :D.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha wat een heldt ! :D Het is nog altijd de korenmarkt ;)
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    muwahahaha gloryhunters ftw :+
     
  19. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Stomme russen:'-(

    Ik hoop voor de vitessenaartjes dat deze man zijn speeltje nooit zat zal worden of dat hij plotseling failliet gaat a la Scheringa.. Ik denk namelijk dat er niet veel andere gekken in de wereld zijn die in Vitesse stappen.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk eerder door interesse te verliezen, of tegen een sportieve tegenvaller aan te lopen of door een rechterlijke vervolging ofzo dat meneer Jordania binnen een paar jaar weer weg is en Vitesse helemáál kapot gaat.

    Zonde. Het was ooit een club waar ik een enorm zwak voor had maar de club heeft zichzelf volledig in de stront weten te draaien binnen tien/vijftien jaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina