De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Allemaal leuk en aardig, maar een jongen die het niet bij Barcelona gemaakt heeft, vind ik wel een beetje te min voor Vitesse. /Mod Vit€ss€

/Mod Vit€$$€

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk niet dat die jongen er zelf veel over te zeggen heeft gehad:+ Zn zaakwaarnemer zal er wel blij mee zijn

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    _O__O__O__O__O__O_ En zo is het maar net

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij Ajax - Vitesse waren er ook maar 20 supporters meegereisd naar de Arena.
    Wat supporters in Feyenoord en PSV zien snap ik echt niet. Maar voor Ajax word je meestal, omdat je gecharmeerd wordt door de goede voetballers en het goede spel van Ajax. En Ajax heeft natuurlijk ook het mooiste shirt van de wereld.:)

En ondanks de slechte resultaten van de laatste jaren verkoopt Ajax toch steeds weer veel seizoenskaarten, dus zo veel succes-supportes heeft Ajax inderdaad niet.

Dat is denk ik wel een beetje zo. Maar ik ken ook 3 gasten die voor Ajax zijn, terwijl hun vaders voor PSV zijn.

Als je kijkt naar het slechte beleid van de laatste jaren bij Vitesse denk ik niet dat het verdiend zou zijn als Vitesse kampioen wordt, alleen maar omdat het geholpen wordt door een zakenman.

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er nog wat clubs in Nederland verder die nog een talentjes bij barcelona ofzo hebben weggeplukt?

Of alleen maar bij elkaar uit de mickey mouse eredivisie :lol:

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ben bang dat jij zoiets ook nooit zal snappen.
    Als ik jouw posts lees nadat Ajax een wedstrijdje heeft verloren, heb jij nog veel te leren als het gaat om clubliefde ;)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben je niet bang dat al dit soort uitspraken je straks weer voor gehouden worden als Vitesse aan het eind van het jaar gewoon 10e ofzo staat?

Ik snap dat je het leuk vind maar ik zou er persoonlijk alleen maar zenuwachtig van worden als 1 of andere Georgier bijv Heerenveen over zou nemen . Eerst eens afwachten wat dat nu voor een kerel is waar je club aan overgeleverd is lijkt me.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zegt iemand met een Vitesse plaatje :+

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat lijkt me in Tyrants geval pure satire

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Weet ik ook wel.;)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als Vitesse inderdaad buiten de top 10 valt dan kan je er donder op zeggen dat de leiding ook compleet wordt omgegooid. Hopelijk is Vitesse de eerste en ook direct de laatste club die wordt overgenomen door een miljardair hier in Nederland. De hele identiteit van de club is direct naar de klote en zodra het slecht gaat wil het nog wel eens leiden tot ondoordachte beslissingen.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gelukkig maar, ik was even bang dat je dacht dat Vitesse supporters echt bestonden. Dat is toch net zoiets als in Sinterklaas geloven :+

Ik vind het wel vreemd dat er nog geen geruchten zijn over nieuwe trainers. Niks ten nadele van Theo Bos maar waar blijven de namen als Hiddink en Mourinho?

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Toch vind ik het wel erg leuk wat hier gebeurd. Ben benieuwd wat er nog meer voor nieuws gaat komen. Ik ben een redelijk neutrale toeschouwer (al hoop ik altijd dat Feyenoord het goed doet) en dit gaat ongetwijfeld weer mooie televisie opleveren de komende periode.

Maakt het wel weer even interessant nu :cool:

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, Ajax heeft Oleguer..... Dat is toch ook een talent?

Je bent echt zielsgelukkig he? 8) Mooi om te zien, ik ben ook heel blij, al weet ik niet zo goed waarom. Maar als de mogelijkheid zich aandient dat een NL club de CL weer eens gaat winnen dan voel ik wel wat trillingen door mijn lijfje gaan hoor. Hup Vitesse hup zou ik zo zeggen.

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zou ik? Als je 10e wordt dit jaar is dat al een hele prestatie. Het zou dom zijn als ik nu ineens verwacht dat we DIT jaar al Europees gaan. Immers was handhaving het doel dusja.. Het is een meer jaren plan.. en nu is het gewoon genieten :b:

Dan nog als Ajax nu een investeerder zou krijgen zou ik nooit een Ajax avatar nemen oid om de lolbroek uit te hangen (mijn jaloerse gevoelens laten de loop laten gaan). Clubliefde toch.. :) Ralluf gewoon een sterk punt.. tyrant met z'n clubgevoel tegen josh :):

Is dat niet die Opa? Afdankertje van barca? ;)

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we Vitesse het eerste jaar in het rijtje Twente en AZ kunnen plaatsen, landskampioen, no way.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar heb je aan de ene kant wel een punt maar ben je ergens niet bang dat dit ook wel eens helemaal fout kan gaan? Bijna failliet gaan en afhankelijk zijn van de gemeente enzo is natuurlijk kut maar Vitesse redde zich er tot nu toe altijd wel uit dus om dan nu het hele lot van de club in de handen van man van niet onbesproken gedrag op zakelijk gebied te leggen...

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen weet daar toch van, de fiscus zit er echt wel bovenop.

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Bestaat die niet dan?:'-(

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zou ik bang zijn dat het fout kan gaan?
    Ik bedoel, je staat al jaren financiëel op de rand van de afgrond.
    We moeten het wel aanvaarden met alle gevolgen van dien.
    Beter "dood" over 5 jaar en dit gebeuren meemaken (en je kan mij niet wijs maken dat Vitesse erop achteruit gaat met nieuwe aankopen e.d.) dan in 5 jaar doodbloeden....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina