De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan nog. Zijn bedrijf was toch rijk geworden door de rechten van Georgische voetballers te beheren?
    Dat bedrijf kan imo nooit genoeg geld hebben verdiend om Vitesse te kopen en flink te investeren.

2. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Door een beetje kleertjes te kopen van je club heb je nog geen clubliefde hoor dat kan iedere normale supporter namelijk ook doen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Stel nou dat het verhaal dat Abramovich achter de centjes zit stiekem klopt (wat me voor de Vitesse fans een geruststellende gedachte lijkt omdat je van Abramovich kan zeggen wat je wilt maar die heeft Chelsea echt serieus op de kaart gezet en lijkt er ook echt voor de lange termijn te zitten) zou deze overname van Vitesse dan iets te maken kunnen hebben met de nieuwe regels in Engeland waardoor ze nog maar 25 spelers voor de PL in mogen schrijven en 25 voor Europa?

Ik kan me voorstellen dat als je zon grote jeugdopleiding hebt dat je wel wilt dat die jongens ook aan het grote werk en evt europees voetbal mogen ruiken maar je zal er natuurlijk niet snel 1 van je 25 plekjes voor opofferen als je al 25 bewezen toppers hebt.

Dan is een club in een andere competitie waar je ze zou kunnen stallen natuurlijk ideaal.

En nog een vraag, ik lees nu overal dat de UEFA er een stokje voor zou steken als zowel Chelsea en Vitesse europa in zouden gaan omdat dat blijkbaar niet mag, hoe zit dan dan als door een godswonder zowel Feyenoord als Excelsior europees halen?

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat een draken. Weer een middenvelder erbij. Compleet nutteloze aankoop voor RM. Bij Barça was het nog een leuk alternatief geweest voor Cesc, maar ik denk dat er hooguit nog een DM bij komt (ook het meest nodig) en dat het dan afgelopen is met de aankopen. Wat gaat VdV nu doen? Weer fijn een concurrent erbij.

EDIT: Aankoop no. 6 trouwens...

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Triest hoor, ze moeten het verbieden. :emo:

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar ze hebben Barca afgetroefd en ze zetten hem nog liever op de bank dan dat hij gaat schitteren bij de concurrent.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vit€ss€ maybe?

*kopt in*

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast zal de KNVB niet akkoord gaan met de overname wanneer er inderdaad een link tussen Chelsea en Vitesse is, omdat alle Eredivisie-clubs onafhankelijk moeten zijn.

Excelsior is dan eigenlijk ook onafhankelijk van Feyenoord, en visa versa.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nu heeft Real Madrid 5 aanvallende middenvelders en 5 verdedigende middenvelders?......

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kaka is geblesseerd, dus heb je vdVaart en Ozil als nummer 10's
    :)

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Canales was toch ook een nummer 10? Alhoewel die wel onervaren is vergeleken met Ozil.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat meningen van de mensen bij Ajax, Twente en Utrecht. Ik geef V/d Boog volledig gelijk.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gago, M. Diarra, L. Diarra, Kaká, Granero, Alonso, Canales, León, Di María, Van der Vaart, Özil, Khedira en met een beetje fantasie zijn ook Drenthe (geen echte linksback) en C. Ronaldo ook middenvelders. Netjes hoor, 14 man. :emo:

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    maarja sommige spelers kun je op meerdere plekken inzetten natuurlijk
    en een topclub heeft natuurlijk ook kwaliteit op de bank nodig

ben benieuwd wie Werder nu gaat halen? Diego? Affelay? :9

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Munsterman heeft ook gelijk, pomp per jaar 70 miljoen in je team en je word kampioen.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ach hou toch op. Werd Barcelona ook winnaar van de CL met 14 middenvelders?:F: Dit is echt onzinnig veel.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha ja, als je daar spelers van het kaliber Messi & Ronaldo kunt kopen, sure!

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    wat is je punt?
    bestaan in Spanje de selecties ook uit 25 man? Mag Mourinho toch lekker zelf weten hoe hij dit indeelt :)
    en Ronaldo kun je wel weghalen als middenvelder, dat weet je zelf ook.

wilde kijken hoe de selectie van Barcelona opgebouwd was
    maar kreeg dit

zullen wel 14 aanvallers hebben :D

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mijn punt is dat jij zegt dat "een topclub kwaliteit op de bank nodig heeft" waarmee je in deze context duidelijk impliceert dat je zonder 14 man voor het middenveld geen behoorlijke resultaten kunt behalen. Ronaldo kun je niet zomaar weghalen. In een 4-4-2 opstelling staat hij namelijk wel degelijk op het middenveld, dat weet je zelf ook.

Selectie Barcelona: http://en.wikipedia.org/wiki/FC_Barcelona
    EDIT: En dan zou je daar nog bijvoorbeeld Jonathan dos Santos en Thiago Alcántara bij kunnen rekenen aangezien die komend seizoen waarschijnlijk ook wel speelminuten zullen krijgen.

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Pff het is bijna 17.00 en Vitesse heeft nog geen mega verkoop gepresenteerd :mad:.
    Ik cancel mijn seizoenskaart maar denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina