De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    beetje net als Ajax :+ Grote historie , weinig recent success

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt. Maar ik volg Ajax op de voet, ben heel blij of juist niet blij als Ajax wint of verliest. Waarom zou ik dan geen clubliefde hebben?

Denk ook dat hij gelijk heeft. Beetje raar dat Zjordania geen andere staf wilt. Bos en zijn assistenten zijn volgens mij niet echt goed en ervaren.

Bij de AEGON Future Cup was de b1 beter dan de b1 van Barca. Ajax was toen btw ook de winnaar van dat toernooi.:)

Met 20 man naar de Arena komen om je ploeg te steunen is natuurlijk geen sneue bedoeling.

Je kunt ajacieden nog niet eens schrijven.:F:

Echt sneu die gast... Heeft niks gepresteerd, maar wel een hoog salaris willen opstrijken.:emo:

Ik denk dat hier vast een betere stream staat: http://rojadirecta.org/

kiev is wel een tegenstander van formaat hoor... Laatste 13 jaar hebben ze 12 keer cl gespeeld... En van de laatste 19 kwalificatieduels hebben ze er 18 gewonnen...

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die keeper van Kiev moet toch niet voor problemen kunnen zorgen... :p

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Jantjer, je loopt toch lekker het vak binnen waar je wilt staan/zitten.. zo moeilijk is dat toch niet :+ Of laat je je tegenhouden door een niets zeggende steward

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Olympic Marseille was echt een geweldige sfeer imo, dus idd als deze wedstrijd een beetje fatsoenlijk uitpakt voor Ajax zal het zeker wel een mooie sfeer worden.

Als ik naar Ajax - PSV ga met m'n pa en wat mensen van z'n werk zitten we altijd op vak 123. Ook wel vet zo net langs de F-Side en zowat onder vak 425/424. :thumbs: Maar 423 lijkt me ook wel een mooi vak om in te zitten!

Hoe duur kost eigenlijk een seizoenskaart voor de F-Side of vak 425/424/423?

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad:+

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo heeft Jol trouwens een trainingspak aan tijdens de CL:emo:.. Vind als coach dat je je op zn minst in een pak moet hijsen. Vind dit een beetje zwerver overkomen maar zal wel aan mij liggen..

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Tja hij doet gewoon lekker z'n eigen ding, zal hem echt worst wezen. :9

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat vind deze columnist ook :)

http://www.nusport.nl/thijs-zonneveld/2313904/vinkentering-van-martin.html

Vind t zelf wel prima dat Jol eruit ziet als Tony Soprano op zn vrije dag.. past wel bij hem

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    ooh tering!

11. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    423 is inderdaad een leuk vak alleen het grote probleem is dat daar onderin dus ook kijksupporters zitten en bovenin beetje de fanatiekere mensen.
    Had vorig seizoen er nog een seizoenskaart op en nu voor Vak410 en die is €280.

@ Josh Gunit: Aangezien clubliefde veel meer is dan alleen shirtjes kopen en elke dag met info zoeken over je club en blij of je klote voelen als ze winnen of verliezen. Er zijn maar weinig supporters met clubliefde.

@ Janter: Als je geluk hebt zit je bij een beetje fanatiekelingen sommige zitten namelijk nog steeds rond 410 en 411. Is ook wel leuk sfeertje alleen geen F-side, Vak410.

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat boeit het nou dat hij een trainingspak aan heeft... Ik vind zulke kleding juist mooier dan zo'n net pak zelfs... En het zit nog veel lekkerder ook.:) Jij doet toch ook geen kleding aan die niet lekker zit als het niet moet?

Wanneer zou ik dan volgens jou dan wel clubliefde hebben?

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Tsja, maar wat jij vind is wel vaker gebleken dat dat niet echt met de realiteit overkomt. En Ajax wil zo graag professioneel overkomen en dan heb je een trainer die eruit ziet alsof die net rechtstreeks uit de Bijlmer is getrokken..

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Clubliefde heb je pas als je dingen voor je club opoffert en er alles aan doet om naar wedstrijden te gaan.
    Neem nou een Capo team van een club, die gasten zijn bij elke wedstrijden en zetten zich er voor in. Dan heb je echte clubliefde.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Clubliefde is een breed begrip vind ik zelf. Wat jij als voorbeeld stelt vind ik inderdaad clubliefde. Geen twijfel over mogelijk. Echter als je niet de financiële middelen hebt om elke keer naar je club te gaan (zoals ik), dan vind ik niet dat je automatisch geen clubliefde hebt. Ik doe er veel aan om mijn club zo vaak mogelijk te bezoeken. Het lukt gewoon niet altijd voor mij.

Ik ben bereid veel op te offeren. Vorig seizoen heb ik een potentiële relatie laten varen voor Ajax-Juventus. Dat was voor haar volgens mij dè essentiele reden geweest om er een einde aan te breien.

Stel de volgende situatie: de profclub Ajax raakt failliet en moet een doorstart maken in de zesde klasse amateurs. Ik zal altijd de wedstrijden bezoeken. Dat is nu wel makkelijk gezegd, maar voor mij is er geen twijfel mogelijk.

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou een trainingspak niet professioneel zijn?:confused: En mensen met een trainingspak zien er volgens jouw dus uit als een zwerver?:emo: Ik vind het juist een groot voordeel een trainingspak in plaats van zo'n pak. Zo'n pak komt net over alsof de trainer zichzelf boven de rest stelt, terwijl je het bij sport met zen allen doet.:)

Kan ik er aan doen dat ik niet de financiële middelen heb om naar alle wedstrijden van Ajax te gaan. Later als ik dus wel geld heb en wel heel vaak naar Ajax ga heb ik ineens clubliefde gekregen?:F:

@Mtthz

Goed geschreven!:thumbs:

Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Een pak staat gewoon netjes en hoeft niet gelijk te betekenen 'ik sta boven iedereen'. En eigenlijk zou dat ook niet zo slecht zijn aangezien hij toch de leiding heeft? Hij zit namelijk niet meer de Fjes te trainen waar iedereen gelijk is, verschil moet er zijn namelijk.

En als je bij een topclub als Ajax met je gympen op de bank zit vind ik gewoon niet kunnen..

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben opzich wel fan van een pak. Heeft wat meer stijl. Echter heb ik er weinig problemen mee dat Jol in trainingspak en/of een petje op de bank zit. Mag hij lekker zelf weten. Adriaanse was vorig seizoen volgens mij met die hele discussie begonnen, maar Adriaanse moet zijn muil houden over Ajax vind ik. Knuppel dat hij er is.

19. jmerkus

jmerkus Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoo mooi idd :D allemaal jaloers vooral die nekkers

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Successupporter #2 die hier heel de boel komt spammen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina