1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 31]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt idd. Europees gelden ook andere regels, daar word je veel sneller afgestraft als je een fout maakt en wat naiever/aanvallender speelt.
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben ook niet voor Ajax hoor, en ik vind dat niet triest, simpelweg omdat ik ze het niet gun. Nederlandse club of niet, vaak krijgen mensen commentaar daarop maar iedereen mag toch zelf weten voor wie of tegen wie ze zijn ?
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik vind deze uitslag niet heel erg. Aan de ene kant denk ik, er zat meer in. Aan de andere kant is het volgende week lekker een spannende wedstrijd. Hopelijk wordt het volle bak volgende week. Wie gaan er trouwens nog meer naar Arena?
     
  4. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar was die Milevsky? Kan me nog wel herinneren dat dat wel een aardige voetballer is.
    Beter haalt Ajax gewoon de poulefase en zo wat puntjes voor de coeffecientenlijst.
    En dan over 2 seizoenen Vitesse de Champions League winnen, dan kunnen we ook weer met 3 clubs meedoen. :thumbs: :+
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Vitesse zal er eigenhandig voor zorgen dat we de top 3 van de coefficientenlijst zullen binnendringen. :cool:
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het schijnt dat Milevsky niet meespeelde omdat als Dynamo Kiev door gaat hij niet meer mee kan doen voor een andere club in de EL/CL. In dit geval Liverpool voor de EL, die interesse in de spits heeft.
     
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Bah, had echt weer veel meer in gezeten. En natuurlijk alweer een voorsprong niet kunnen vasthouden.|:- Daar moet verdomme toch echt iets aan gedaan worden want dit kan zo echt niet meer.

    Wat is er in godsnaam met die Verthongen aan de hand. Vorig seizoen stond die elke wedstrijd ijzersterk te verdedigen maar tot nu toe elke wedstrijd wat fatale fouten. Laat hem maar eens goed naar Ooier luisteren hoe je kei hard en met 100% concentratie verdedigt.

    Nouja, maakt allemaal niet uit. We hebben het uitdoelpunt en niet verloren. Goed genoeg om thuis na al die jaren weer de groepsfase te halen.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope ben gewoon pro oostblok/oost-europese landen/teams.

    Sowieso Geörgie _O__O__O_
    Vitesse de Champions League, Geörgie Wereldkampioen _O_
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de CL hebt gespeeld mag je toch wel gewoon in de EL spelen?

    Jaja je bent blij met de nieuwe eigenaar en dat is je goed recht maar je hoeft het niet te overdrijven. ;)
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je er zelf om kan lachen.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, mag niet. Maar snap niet waarom Liverpool daar zo'n punt over zou maken want die komen die groepsfase ook wel door zonder Milevskiy.

    Tijd voor een nieuw deel trouwens, Winterbase doe je ding. :+
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Boh wat een troll is die Aernhem aan het worden zeg. :emo:
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij dat niet altijd al geweest dan?
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Kan je wel zeggen. Kijk ik geloof best dat als je club diep in de financiële problemen zit en er een grote geldschieter komt, dat je blij bent! Maar telkens:

    Vitesse KAMPIOEN
    Vitesse CHAMPIONS LEAGUE
    Vitesse CL WINNAAR
    Ajax VIEZE ..... CLUB

    Ik vind het langzamerhand ook irritant worden. Nogmaals, ik snap best dat je blij bent maar hele tijd Vitesse prijzen alsof ze grote namen hebben binnengehaald en Ajax telkens de grond instoppen achja.....
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Altijd eigenlijk wel ja, vooral richting Ajax maargoed. Nu begint het wel goed irritant te worden idd. :9
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina