Snap niet helemaal wat het probleem dan is, je kunt toch gewoon zelf je snelheid bepalen? Je kan zelf altijd zo hard of zacht rijden als je zelf wil..
Tja dat is jouw mening natuurlijk. Je bent daar echt 1 van de weinige in hoor, ongelofelijk veel gamers zien liever een analoge besturing dan een digitale. Waarom hebben we anders die analoge sticks?
Nee dat denk ik niet. Er zijn wel andere jobs volgens mij maar nee dit is zeker niet de focus van de game en als je de game hebt uitgespeeld denk ik wel dat je er wel even klaar mee bent ja. Niks mis mee, Alan Wake speel je toch ook niet meer nadat je er klaar mee bent? Uiteraard kun je zelf rondkutten in de stad maar dit is niet de focus.
Het kan, is niet nodig. Niemand dwingt je om te tanken.
En nee die 'kartels' zullen niet minder worden in de full. En hoezo slome besturing? Heb daar zeker niks van gemerkt. 25 euro is nog teveel voor deze game . Mijn god man, heb je ooit gehoord van een geweldig verhaal? Nou weet ik dat natuurlijk nog niet zeker, maar Mafia 1 had een geweldig verhaal.
Dat is net als dat je zegt, tja ik vond Shawshank Redemption mooi, had een tof verhaal maar had wel iets meer special effects kunnen gebruiken .
Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2010