1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Maar dan duurt het waarschijnlijk nog wel een paar jaar tot gta V uitkomt, rockstar kennende.:+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    No way dat ze op de Gamescom die game aankondigen, no way. Ik denk dit jaar sowieso niet meer.

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Denk dat dat over Agent gaat, op gamescom.

4. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Nja je weet het maar nooit met hun, van de sites dat ik bezocht had stond er steeds iets over Gamescom.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Mensen, is daar niet het Nieuwtjes en geruchtentopic voor?

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Heb ik idd weleens gehoord. Dacht dat het een gerucht was.....

Ontopic:

Ik heb de demo nu meerdere malen gespeeld, ik moet zeggen dat ik het steeds toffer ga vinden. In het begin had ik het er niet zo mee, vond (vind) het eigenlijk allemaal niet zo heel erg mooi.

Maar het gaat hem toch wel worden, ik hoop wel op een beetje varierende missies, echte Mafia missies. Ik heb deel 1 niet gespeeld, maar kan iemand die dat wel heeft gedaan misschien aangeven of de missies in deeltje 1 een beetje afwisselend waren en puur op de mafia waren gericht?

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is toch gaar, dat ie standaard 40 is? Dan heb je er dus nog niets aan als je midden in een wijk rijdt, of op bijvoorbeeld die grote brug. Ik wil me fatsoenlijk kunnen mengen in het vervoer, en met deze speed limiter is dat redelijk goed te doen, maar nog niet ideaal.

Nee, vind ik niet. Vind ik hartstikke irritant. Is toch helemaal niet makkelijk dat je de stick halverwege duwt om te wandelen? Zoals ik zei, ik vind hoe Rockstar dit met GTA/RDR aanpakt echt fijn werken. Liever zie ik dat ook in Mafia II.

Dat vind ik ook jammer. Zal het spel dan nog wel boeiend zijn als je het verhaal uitgespeeld hebt? Dat het de keus van de makers is om een méér verhaalgedreven spel te maken, betekent nog niet dat het een goede keus is. Beetje zonde om een grote stad te maken als er uiteindelijk weinig te doen is, naast missies. Zijn er bijvoorbeeld geen mini-games, sub quests of activiteiten te doen in de stad?

Dat vind ik juist wel leuk. :+

Tuurlijk niet... :x Als ik met een dode vrouw naast me kan stoppen bij het tankstation en gewoon een volle tank krijg, is dat realistisch? 8) Of als ik midden op straat een wapen richt op een bestuurder, neem ik aan dat deze zijn auto afstaat aan mij. ;)

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Je weet dat ze bij GTA soms ook gewoon wegreden? En bij GTA kon je volgens mij niet met dode mensen naast je rijden omdat die persoon altijd op magische wijze de deur open deed en uit de auto viel :9

Maar goed, ik 'erger' me gelukkig niet aan dit soort kleine dingetjes. Heb hem gisteren besteld bij Gamehubs, dus ik vermaak me er over +- een maand vast wel mee :+

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    nog 10 dagen :D

waar kan je hem het beste preorderen ?

10. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
    game mania...

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Sinterklaas.

Nee, maar even serieus: Waar jij hem wilt preorderen. Misschien wil je langer wachten, maar goedkoper, of juist iets duurder maar wel meteen op de releasedag op de mat.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb toch ook niet over GTA? 8) Ik noem een aantal zaken die ik in Mafia II zie de me niet bevallen en ik noem een aantal dingen van GTA die ik graag in Mafia II zou zien.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Volgens mij als jij ze doodschiet terwijl ze achter het stuur zitten, blijven ze gewoon zitten. En soms klappen ze zelfs met hun kop op het stuur en hoor je de toeter te keer gaan. Dan als je de auto wilt jatten, sleurt nico het lijk eruit en zegt dan iets van 'You don't need this anymore' . ;)

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren de demo een tweede en laatste kans gegeven. Helaas ben ik niet enthousiaster geworden. Ik hoop echt dat de volledige versie beter gaat worden. De extreem vele kartels op de X360 en slome besturing verpesten de gehele sfeer voor mij. Als ik een geweldige PC had gehad, had ik de game al veel beter gevonden denk ik.

Leuk dat men probeert kleine details toe te voegen in de zin van benzine tanken, maar worden dit soort tafrelen op den duur niet irritant ipv leuk? Het is veel sneller even een nieuwe wagen te scoren in free roam, ipv van naar een tankstation te rijden en een lange saaie cut-scene te bekijken van een pomp bediende die aan het bijtaken is! :+

Nope, 25 Euro is nog teveel voor deze game op m'n gevoel afgaande.

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Voor de mensen die nog twijfelen:

Lijkt me nu makkelijker om te kiezen. :+

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    bron ?

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
  18. Erwin van..

Leuk Bevonden:
    6
  19. James Pond

James Pond Guest

Snap niet helemaal wat het probleem dan is, je kunt toch gewoon zelf je snelheid bepalen? Je kan zelf altijd zo hard of zacht rijden als je zelf wil..

Tja dat is jouw mening natuurlijk. Je bent daar echt 1 van de weinige in hoor, ongelofelijk veel gamers zien liever een analoge besturing dan een digitale. Waarom hebben we anders die analoge sticks? :D

Nee dat denk ik niet. Er zijn wel andere jobs volgens mij maar nee dit is zeker niet de focus van de game en als je de game hebt uitgespeeld denk ik wel dat je er wel even klaar mee bent ja. Niks mis mee, Alan Wake speel je toch ook niet meer nadat je er klaar mee bent? Uiteraard kun je zelf rondkutten in de stad maar dit is niet de focus.

Het kan, is niet nodig. Niemand dwingt je om te tanken.

En nee die 'kartels' zullen niet minder worden in de full. En hoezo slome besturing? Heb daar zeker niks van gemerkt. 25 euro is nog teveel voor deze game :emo:. Mijn god man, heb je ooit gehoord van een geweldig verhaal? Nou weet ik dat natuurlijk nog niet zeker, maar Mafia 1 had een geweldig verhaal.

Dat is net als dat je zegt, tja ik vond Shawshank Redemption mooi, had een tof verhaal maar had wel iets meer special effects kunnen gebruiken :+.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2010
  20. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Vind die kleine details juist een pluspunt, m.a.w. een hint dat de game niet afgeraffeld is. Qua visuals is natuurlijk al meerdere malen aangegeven dat het in de release versie beter is, al wacht ik zelf ook af of het de pc of xbox360 versie wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina