Ik had toch echt wel liever Young Boys gehad.
Ik denk niet dat hij voor eigen succes gaat omdat hij zelf wilt scoren, maar omdat hij dacht dat dat de beste optie was.
Emigreer maar lekker naar een oostblok/oost-europees land! Je snapt zelf niet eens dat je jezelf de belachelijkste member van het forum maakt. Hoe oud ben je eigenlijk? Misschien dat het daar aan ligt.
Sulejmani begint gewoon in vorm te raken hoor... Hij heeft lijkt mij toch best aardig gespeeld, met een beetje geluk had hij zelfs gescoord... Ik snap echt niet dat sommige zoals jij zo tegen Sulejmani zijn. ik denk dat iedereen heeft kunnen zien toen hij bij Heerenveen zat dat hij heel goed kan voetballen en bij Ajax heeft hij ook soms al wat laten zien, bijvoorbeeld die mooie goal tegen Juventus!:b: Wacht maar, tegen PSV gaat hij gewoon de winnende maken! En dan is iedereen weer van: ''Sulejmani!!!''
Waarom niet? Als ze nou bij een andere club veel ervaring op kunnen doen. Van Der Wiel en Vertonghen zijn ook ooit verhuurd geweest.
haha, inderdaad, heb ik ook!
Ik heb juist helemaal geen vertrouwen in de return. Ajax krijgt altijd wel een tegendoelpunt, dus moeten ze eigenlijk voor de overwinning gaan, terwijl Kiev in de counter juist heel gevaarlijk is! Vooral in de eerste helft vandaag hebben we gezien dat Kiev na een spelhervatting van Ajax er heel snel uit kan komen! En ook de laatste minuten hebben we gezien dat ze heel gevaarlijk zijn.
Van mij hoeft het niet spannend te zijn, als Ajax maar doorgaat.
Die Vertonghen inderdaad! Vorig jaar tegen Juventus staat hij 2 keer te slapen, waardaar we niet de volgende ronde halen. Staat hij vandaag weer te slapen.
Vooraf had ik getekend voor dit resultaat, niet verliezen en scoren. Maar gezien de omstandigheden toch heel erg teleurgesteld.
Dat had ik ook van discussie gesloten. Ik klikte na die melding op ''vorige'' en kreeg ik weer de tekst te zien die ik had getypt. Toen maar even copy paste gedaan.
Laatst bewerkt: 17 aug 2010