De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nice! Zo is hij in mijn ogen beter in balans. :thumbs:

2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, ben nu een geluid opname aant uploaden. Ik heb ook meteen me bijrijder steppjes eraf gehaald. Die worden toch voorlopig nog niet gebruikt, en zo ziet het er ook weer een stuk strakker uit.

En heb vandaag ook weer me linker spiegel gemonteerd. Heb bij HvW een nieuw rubbertje gekregen en nu zit ie wat beter vast. Nu nog ff kijken of ie ook op de snelweg blijft zitten. Ow en ik ben ook achter gekomen dat ik geen origineel stuur heb :+. Der zit blijkbaar een sportstuurtje op.

HEb ook meteen van die Alpine oordopjes gehaald. Want van die schuimdopjes gaan na een tijdje irriteren.

En zo klinkt ie dus
    [yt]RPt9LRVhUe8[/yt]

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  3. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vraag ik me eigen nou echt af he,waarom gebruik je van die oordoppies?:p
    Damn er gaat niets boven het geluid van mmmm pak m beet 11k toeren,kan me eigen daar echt niet aan storen:p
    Klinkt als muziek in de oren(A)

4. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de wind. Ik dacht eerst ook van, waarom zou ik die dingen gebruiken, is toch mooi dat geluid van die motor. Maar, ik vind die dingen echt een verademing, zeker op de snelweg. En die dingen van Alpine schijnen ook alleen maar het windruis te filteren waardoor je dus de rest nog goed kunt horen.

5. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet niet zoveel last van hier:p
    Al is me helm ook echt niet geluids vrij die laat aardig wat door,
    Ik hoop van de week hier me fel gele AGV Rossi replica binnen te krijgen mischien dat die wat stiller is(H)
    Her na lang zoeken naar een mooie Suomy toch maar besloten voor de replica te gaan gezien die voor het moment ff wat betaalbaarder is hier:p
    De Suomy zal ongetwijfeld nog wel komen want vin dat wel echt een super helm ook(H)

http://static.zoovy.com/img/speedad...TREME_CATHEDRAL_MICHEL_FABRIZIO_HELMET_B1.jpg

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @Vandalzz

Zou het toch maar eens overwegen gehoorbescherming te gaan dragen.
    Kan ernstige gehoorbeschadigingen opleveren.
    Zeker op de snelweg (al na 15 min kans op gehoorbeschadigingen)

Verder geeft het ook veel meer rust om met doppen in te rijden,zeker bij wat langere ritten.

7. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb er hier echt geen last van haha mischien over 10 jaar als ze het niet meer doen:p
    Rij wel met enige regelmaat met me ipod is wel fijn ook tenminste voor hier,kan me eigen ook voorstellen dat het voor anderen gevaarlijk kan zijn:p

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja geef eerlijk toe dat ik ze ook niet altijd in doe.
    Maar moet ik eigenlijk wel doen :+

Schrok best toen ik hoorde hoeveel beschadiging het kan opleveren.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb er zelf ook nooit last van.
    De laatste tijd rijd ik enkel korte woon-werk stukjes met slechts klein stukje snelweg. Maar ook met langere (snelweg)ritten had ik nergens last van.
    Wellicht dat ik eerders toch eens een setje koop, voor als ik weer wat langere ritjes ga maken. Nog eens een TomTom Urban Rider erbij en kan weer lekker touren.

10. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens me trace&tracking onzin heb ik me helm morgen al als het meezit:D
    Meteen proberen dan of ik bochten net zoals Rossi kan nemen in de regen(H):p
    Haha heb nu deze:

En word deze:D

De Shark is inprincipe wel weer goed nu met nieuwe basisplaten en vizier maar ja toch ook maar andere erbij.
    En die Suomy komt ook ooit nog haha leuke dingen ook die helmen alleen jammer dat vrij prijzig is als je er een paar wil hebben:p
    Vind die andere replica (5 continents) van Rossi ook echt netjes:p

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mooie uitlaat Beumah! Je bent van een behoorlijke homp oud ijzer af ook zo te zien :D.

@wie het aangaat: bedankt voor het aanpassen van m'n fototjes in de OP, deze staan mooier :).

12. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    thnx. Het is inderdaad echt een verschil. Die oude woog zeker een kilotje of 2-3 en deze nog geen 1 volgens mij, dus dat scheelt ook wel weer. Het volgende is een nieuwe radiatorcover en misschien een bellypan. Maar die dingen zijn zo absurd duur.

13. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, na het al zoveel jaar geroepen te hebben ga ik er eindelijk aan beginnen, mn motorrijbewijs.
    Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van snelcursussen maar ivm mn werk kan ik eigenlijk niets anders, maandag ga ik de verplichte proefles doen en dan na mn volgende reis de echte cursus.
    Iemand nog tips voor de eerste les, of lessen in het algemeen?

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    denk dat de originele wel meer woog dan 2-3 kilo, denk eerder kilo'tje of 8 *)

Ik ben ook weer bij de MFMM trouwens, wel een flinke rit vanaf Groningen maar heb me afgelopen keer in mei goed vermaakt:

Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    wat een prachtige foto :thumbs: echt gaaf!

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Lol dacht dat er maar 1x in het jaar een MFMM was.
    Het is dat Beumah er over begon.

Maar ik is wel vd partij samen met een maatje.

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, ben nu ook weer volop aan het kijken naar gsx-r (600 of 750).
    Op MF worden ze volop aangeboden, maar zou er wel flink mn spaarrekening voor moeten plunderen. Mocht ik besluiten mn bike te verkopen, en er nog een redelijke prijs voor kunnen krijgen, dan wordt het toch eens kijken naar een gixxer.
    Alhoewel ik dan ook wat breder ga kijken. Zijn zoveel vette bikes en wellicht dat ik uitkom op eentje die wat zuiniger is en zich iets meer voor woon-werk verkeer leent (al heb ik daar met mn huidige ook geen problemen mee, hoogstens ietwat hoog verbruik, maar valt mee te leven).

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vincent, je weet toch wel dat je het beste een Duc kan nemen?

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan dit beamen.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zit alleen beetje boven mn budget. :+
    Monster lijkt me best een leuke bike, en de SS mogen er ook zijn, maar zijn me wat te prijzig. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina