Ik las gisteren over Cuponk! in de krant een nieuwe rage in het buitenland (Engeland geloof ik), wat Hasbro heeft opgepikt en een officieel spel van heeft gemaakt. Doel: balletje in het bekertje krijgen. Meer is er niet. Maar hier een iets uitgebreidere uitleg (wat Hasbro er van heeft gemaakt) Om het wat visueler te maken; hier wat epische shots: [yt]PtWc3hobzW8[/yt] [yt]TCselFWrqm0[/yt] [yt]QLB9VO0jkNY[/yt] Helaas nog niet te koop in NL, maar voor een appel en een ei op Ebay ed. Snel maar eens bestellen, perfect bierspelletje :b:
Doet me aan Rémi Gaillard denken... nu kan iedereen zo'n held zijn. Maar om dit spel te spelen kan ik toch ook gewoon een beker pakken uit de kast, een pingpong balletje van zolder halen en de digitale camera van me ma pakken?
Hah. Ziet er leuk uit, doet me ook een beetje denken aan die jongens met een zwembad, basketbal, balkon en ring. Bedenk maar eens wat je daarmee allemaal kunt doen .
Nee, tuurlijk. Maar ik sta er alleen versteld van hoe je iets ouds echt weer een rage kan maken door goede marketing.
Epische filmpjes Maar idd, die een nieuwe rage noemen is wel een beetje optimistisch. Wie heeft dit nog nooit gedaan met een balletje?
Bel die ene gast van het forum (weet z'n naam ff niet meer) met die waterval en touchscreendeur etc. Die geeft je beker wel licht, geluid en vast ook meer.
Hmm, beetje geldklopperij om zoiets te kopen denk ik. Wordt waarschijnlijk ook nog best duur denk ik. Ja, dit bekertje geeft licht als je raakt maar voorderest kan je idd net zo goed een pakje pingpong balletjes kopen voor 99 cents en een plastic beker. Maar het spel zelf is wel fucking vet natuurlijk! Ook een leuk idee trouwens om je eigen filmpjes hier te posten Kevf! Misschien ga ik morgen ff aan de slag met dit spel.
Het lijkt mij ook wel leuk, maar serious.. het ziet er ook cool uit omdat die gasten sicke shots maken.. ik kan me zo voorstellen dat je het thuis probeert en de eerste 200 keer misgooit.. dat bekertje maar dichterbij zet en het een paar keer lukt, en de volgende dag ligt het ergens in de kast stof te verzamelen tot een werther opa het 5 jaar later van je koopt voor zijn autistische kleinzoon die graag alles in zijn mond stopt op koninginnedag waar jij al je oude troep zit te verkopen voor 50 cent, zodat je daar weer bier van kunt kopen tot je met je vrienden weer een keer champions league voetbal zit te kijken en tijdens het zuipen van je welverdiende bier in de pauze een reclame voorbij komt van een spelletje met een heel simpel balletje en een nog hipper kopje dat je zo nodig moet hebben.. Spoiler en nu ga ik solliciteren bij ibood..
Hahaha geniaal. Ik had laatst echt wel een toffe hit. Van ongeveer 5 meter via de grond op een tafeltje, toen weer via de grond op een kastje in het bekertje. Ik had de eerste 300 keer gefilmd ofzo. Toen we er vanuit gingen dat ik em niet zou raken, flikkerde ik em erin