De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga naar beiden. Heb al vliegtickets, onderdak en UFC tickets voor UFC120. We gaan ook twee dagen naar de Fan Expo, plus dat ik lid ben van de Fight Club, dus kan ook mooi frontrow naar de Weigh-Inns plus naar de Q&A sessions. Daarnaast heb ik wat bekenden in London, dus kunnen we nog mooi een dag wat van de stad zien en een dag naar Stonehenge plus wat ruines enzo waar Koning Arthur geleefd heeft, dus word zeer bruut.

En ja, dan gaan we een maandje later naar Oberhausen. Hopen dat daar wat Nederlanders op de kaart komen, gezien dat in London niet zal zijn. Hoop zeker op Struve in Duitsland, maar hoop er toch stiekem op dat Hardonk daar weer terug komt :p

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat denken jullie van James Toney dan?
    Zit een aantal interviews te kijken hehe echt een vechter met een grote bek ben benieuwd... Heeft wel echt te kick boxskills ben echt benieuwd of hij het daar mee red!

3. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is een boxer geen kick-boxer

4. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik vrees dat hij 'te kick' bedoelt als top boxing skills. Iedereen die 'te kick' zegt, moeten ze per definitie het stemrecht ontnemen.

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    :F:

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Couture doet al zo'n 15 jaar niks anders dan MMA-en en doet al veel langer dan dat aan worstelen op hoog niveau, terwijl Toney alleen zn boxen heeft (die paar maanden dat hij MMA traint vallen sowieso in het niets bij Couture zn ervaring).

Toney zijn enige kansen op een overwinning is bij het reguliere boxen, terwijl Couture kansen heeft op alle gebieden muv boxen. Op de grond is Toney niks (nou ja, mss bij ground & pound in full mount, maar ik zie Toney die positie niet eens halen), in de clinch tegen de kooi aan haalt ie niet veel uit.

Het is zeker geen wedstrijd waar je van te voren al weet wie hem wint, maar Couture heeft hier wel duidelijk het voordeel. Couture heeft echt wel de ervaring om uit Toney zijn boxing range te blijven en hem op de grond te krijgen, ondanks het gewichtsverschil. Ik denk ook dat Couture hem daar wint op submission.

Maar goed, het is ook zeker duidelijk dat als Couture 1 foutje maakt en staand in de boxing range komt van Toney, het afgelopen is voor Couture.

Maar wat ik zei, Toney is opgegroeid met alleen boxen, terwijl Couture een van de personen is die de sport heeft gevormd tot wat het tegenwoordig is. Als hij geen stomme fouten maakt, moet hij het gevecht makkelijk kunnen controleren en de winst pakken, maar als Couture fouten gaat maken, zal Toney daar zeker gebruik van gaan maken.

7. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat het ko of tko eerste ronden 50/50 wie de winst pakt die boxer had een box record van 73-3 ofzo

8. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Couture wint mits hij niet probeert te boxen. Of Toney moet ineens massive wrestling skills hebben de takedown kunnen ontwijken.

9. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    wec 50 gisteren gekeken aanrader voor iedereen aleen maar vete fights!

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    oke top ,zal hem ook even binnenhalen dan :)

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    ben nu de countdown aan 't binnenhalen, vind altijd wel mooi in aanloop naar een event.

12. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    frankie edgar is de man james toney wat een clown

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Franky Edgar heeel nice idd

14. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    bellator xx?? whatever gekeken toch wel goede fights ben al tijdje ama/pro aan het kijken zijn toch wel te vetste gevechten zonder all die po-star hypes kan niet wachten tot ultimate fighter 12 jsp!!!

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag begint Ultimate Fighter season 12

16. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd. Het vorige seizoen heb ik niet helemaal afgekeken maar ik ga denk ik wel weer proberen om deze te volgen.

Sowieso is Koscheck echt cool met zijn dikke trash talk etc. Ik denk alleen dat ie niet zo heel veel kans tegen GSP zal hebben. Maar goed we gaan het meemaken.

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    GSP is alléén een in en in goed persoon (tenminste zo komt het naar voren) daar kan je toch niet boos op zijn :+ Maargoed kosheck zal wel een weg vinden als zijn team verliest ofzo

EDIT: Zeeeeker nette fights dit gaat nog een heel leuk seizoen worden met de light weights!!

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  18. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
  19. MDMA

MDMA Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer word de k1 final 16 eigenlijk uitgezonden?
    Of is dit al op tv geweest?

Deel Deze Pagina