Ben eigenlijk wel benieuwd of vitesse nog echt iets interessants gaat aantrekken komende 12 dagen Wielaert please
Kuyt. Benieuwd wat Siemenn hier dan van vindt want die wenste Suarez nog een pijnlijke dood toe voor hetzelfde. Oh ja: Huntelaar
Ik ga der ook heen met 4 vrienden zit in vak 410 (het vak niet de club) Had gelezen dat er nog iemand van xbw daar zat. Heb er zin in!
Na de wedstrijd Kiev - Ajax zijn er ineens 10.000 kaarten meer verkocht. Dat is wel een beetje gloryhunterig, maar ja. We hebben zoveel mogelijk steun nodig. Zelf zit ik op 116, hopen op een beetje sfeer op Noord, komt wel goed denk ik. Zal nog even zwaaien naar Mtthz. Edit: Al 40.000 kaarten verkocht Gaat hard.
Niet iedereen is een Ajax-fan hoor. Er zijn ook mensen die een kaartje kopen om een leuke wedstrijd te zien, wat ze nu wel kunnen verwachten.
Dat zou ik nou de eerste prima aankoop vinden. Bij Ajax komt het er niet uit maar die jongen kan echt wel voetballen. Kijk maar naar zn periode bij Twente. Hij hoeft vast niet enorm veel te kosten/verdienen. Al denk ik eerlijk gezegd dat dit ook een gerucht is en Vitesse helemaal niet in Nederland aan het shoppen is maar de nieuwe spelers meer uit het oosten zullen komen
Even een reactie van mijn kant; Aissati altijd een leuke voetballer gevonden. Geen top buitenlandse aankoop oid maar wel een goede speler voor Vitesse denk ik. Ik zou het iig een leuke eerste aankoop vinden