De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen jammer dat ze in de volksmond ook als de ''Stukgaatie'' doorgaan(A):p

*Springt gauw terug de loopgraaf in*

:p

Laatst bewerkt: 19 aug 2010
  2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Die uitspraak valt natuurlijk in de categorie meisjes zijn vies. Je weet uit eindelijk toch beter... :+

3. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha:p
    Denk ook zelf dat met technologie van tegenwoordig ook niet meer echt aan de orde is,
    en sommige modellen zijn echt heel mooi ik vind dat apparaat hier van SjoerdV,die 749 echt heel netjes ook,maar ik weet niet heb er zelf weinig mee met Ducati waarschijnlijk heb ik het Ducatie gevoel bij de oude vertrouwde Fireblades:p
    Al hebben jullie wel weer die mooie open koppeling:mad::p

4. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Zolang je hoge stoepranden maar vermijd. :+

Maar Duc's zijn natuurlijk prima motoren, en best leuk als je niet op een Triumph hebt gereden en er achter bent dat die eigenlijk beter sturen. O-);)

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Btw, ligt het aan mij of zie ik gewoon weinig tot geen aangeboden Monsters 696?
    Zag vandaag ook een advertentie van een behoorlijk nieuwe Honda Hawk (Hornet 600) en die zag er ook wel erg geslaagd uit. En van Aprilla heb je de Shiver, die er ook mag wezen. Kawa Z750 blijft ook nice. Vandaag volgens mij 2 van zien rijden.

Wellicht dat ik mn bike serieus eerders te koop ga zetten om te kijken voor wat anders / nieuwers.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind de Suzuki Gladius ook erg mooi, past wel een beetje in het rijtje motoren dat je net opnoemt.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Inderdaad, en de Yamaha mt-03.
    Enig nadeel is dat ze soms een lelijke taartschep hebben. :+

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ben weer back boys!

Demper ook, morgen of overmorgen monteren en dan weer rijden

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zojuist bij Goedhart een Esquad motor spijkerbroek gekocht.
    Ook een beetje voor de looks omdat ik het er lekker vlot uit vind zien.
    Maar voornamelijk omdat ik vaak last van me knie kreeg door de protectie in me leren broek.

http://www.esquad.fr/collection/legendary/produits/178/esquad-strong-raw-1.jpg

Mooi vind ik ook dat de broekspijpen gemakkelijk over m,n leren laarzen past,en de achterkant van de broek heeft een soort kleine ophoging zodat als je een leren jas erboven draagt (die vaak best kort zijn) je geen blote rug ziet.

Nu zal ik dat zowiezo niet snel hebben aangezien ik naked rijdt dus niet voorover buig.

Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  10. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mooie broeken zijn dat inderdaad(H)
    Moet hier zelf binnenkort ook is ff gaan kijken voor zoiets en voor meteen een combipak ook heb nu alleen me pak gewoon:p
    van de week ook ff voor handschoenen hier haha iemand een mischien optie waar de Alpinestars gp pro toevallig net in de aanbieding zijn?(A):p

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    yow om nog ff terug te komen op de gehoorbescherming dopjes.

ik wou er ook nooit aan maar heb nu deze:
    irritante windgeruis is weg.. (merk je heel goed op een naked) en je hoort gelukkig wel lekkere donkere demper bass

12. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag een vrt cursus in Lelystad van mijn oude rijschool. Erg leerzaam en alles. Maar de laatste 1.5 uur gingen we circuit rijden. Had dit nog nooit gedaan. Maar wat is dit uber vet!!!!!! Anderen van hier al eens op dat circuit gereden?

BTW HANTHEMAN heb dezelfde welk filter gebruik je?

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Bonnen voor de verzekering opgestuurd, dus hoop dat ze het geld beetje snel overmaken. :+
    Deze week maar eens kijken voor een nieuw pak en dan denk gelijk maar wat oordoppen halen. Twijfel of ik nog een andere helm ga halen. Heb met de helm toen geen klap of wat gemaakt. Zou nog wel eens een donker vizier willen, maar qua woon-werk is dat niet gunstig. Heenweg licht, terugweg donker. En om extra vizier mee te nemen. Zou dan meer soort poserhelm zijn voor de tourritjes, zoals ik ook wel eens een leren pak daarvoor zou willen hebben. Maar goed, nu nog zonde om daar extra gear voor aan te schaffen terwijl ik het nog niet zo heel veel ga gebruiken. Wellicht later, evenals een tomtom enzo.

14. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo,n leren race overall is echt ideaal alleen voor sommige momenten is wel makkelijk als je je jas uit kan trekken haha daarom gebruik vaak ook de jas van het combi pak van me vriendin haha past net is alpinestars pak in neutrale kleuren(H)

15. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    kiekeboe!!!!!!

alles goed met iedereen?

16. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    mayonaise fallout!!!!!!!

ik lees net wat blaadjes terug en zie dat jullie een pak ellende over jullie heen hebben gekregen zeg.
    duc stuk,meisje heup gebroken en dan duc gejat......wat een kut periode.

hoe is het met je vriendin man??
    dat met de motor lost de verzekering wel op.........je gezondheid en dat van je vriendin is 300 keer belangrijker.

17. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, hier moet ik me ook maar eens op inschrijven :D!

Aprilia Rs50 :)

standaard 50cc cil, standaard 17,5mm carb, turbokit cromada uitlaatje, top van 112km/h :)

en m'n scootertje voor nood:
    Kymco dj y50: volledig STD

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Klopt het dat er onder je motor bij je blok 2 soort van rubberen rietjes uitsteken?
    Voor de afvoer van iets ofzo?
    Viel me vandaag pas op bij het vetten van me ketting.

Weet iemand waar dat voor dient?

19. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1 is overloop voor benzine en je ander voor lucht als ik goed heb:)
    Die voor lucht is volgens mij om je tank niet vacuum te laten trekken.

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, de duc steekt weer in elkaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina