1. DVD in Xbox, HDMIkabel 1, ingang 3 op receiver, HDMIkabel 3 naar tv, ingang 1. Ik zie de dropshadow (Brightness in het midden op de 0stand levert wel een erg donker beeld op, ook gewone letters amper te lezen. Dropshadow valt weg op +2 Brightness, maar letters dan erg donker ).
2. DVD in Bd-speler, HDMIkabel 3 naar tv, ingang 1, ik zie wederom de dropshadow! (Brightness in het midden op de 0stand levert wel een erg donker beeld op, ook gewone letters amper te lezen). Dus het ligt ook niet aan de Bd-speler.
3. DVD in Bd-speler, HDMIkabel 2, ingang 3 op receiver, HDMIkabel 3 naar tv, ingang 1. Ik zie geen dropshadow (alleen heel vaag op hoogste brightness).
4. DVD in Bd-speler, HDMIkabel 2, ingang 1 op receiver, HDMIkabel 3 naar tv, ingang 1, Ik zie geen dropshadow (alleen heel vaag op hoogste brightness).
5. DVD in Bd-speler, HDMIkabel 1, ingang 3 op receiver, HDMIkabel 3 naar tv, ingang 1, ik zie geen dropshadow (alleen heel vaag op hoogste brightness).
Iemand die er nog iets van snapt?
EDIT: Ik heb trouwens nu wel erg vaak mn HDMI-kabels in en uit gedaan, ik hoop dat ze nog goed zijn.
Klik om te vergroten...