De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, meeste hier hebben een hekel aan Man Utd. :p

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik was net voor ManUtd, had een tientje gewonnen als zij hadden gewonnen (en Federer moest winnen van een minder goede tennisser).
    Waarom nam Nani de penalty.. hem zou ik als één van de laatste aanwijzen (al koos hij zichzelf uiteraard)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb er niks tegen, maar heb er ook niks mee..

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Morgen Liverpool - Manchester City... kan ook nog is een leuke wedstrijden worden!

5. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Is daar een reden voor of gewoon...?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij zitter hier qua engelse competitie vooral Arsenal en Liverpool fans.

En het gaat wat ver om te zeggen dat veel mensen hier een hekel hebben aan United maar ze hebben wel een reputatie nogal vaak lucky te zijn op belangrijke momenten

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Voor mij omdat ze geen mooi spel vertonen en heel vaak in de laatste minuut de 1-0 of 2-1 scoren. Ze winnen zelden met een grote score en in thuiswedstrijden krijgen ze 5 minuten blessuretijd zodat ze nog eventjes kunnen scoren (Owen tegen City in de 96ste minuut vorig seizoen..)

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    3 voor Liverpool
    Aardig wat voor Arsenal
    1 voor Man Utd
    1 (?) voor Aston Villa

De rest weet ik niet. :9

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Fergie time!

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Nog eentje voor Chelsea.

11. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke ze scoren vaak heel laat de winnende treffer. Maar het is toch wel zo dat het spel effectief is. Ik kijk ook dolgraag naar Arsenal gewoon puur om het leuke, mooie voetbal maar het heeft ze de afgelopen jaren niet veel opgeleverd maar het minder mooie spel van United levert ze wel degelijk wat op. Voordat je denkt dat ik alleen voor United ben omdat ze zoveel winnen is dat niet zo:p

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik denk dat het komt omdat United het meeste overeenkomt met PSV. Oftewel, zeer degelijk, proberen 2 goals te scoren en dan het hele zootje op slot. Meestal loopt er 1 sfeermakertje rond, de rest speelt voor 1 ding: punten.

Maar verder, ik haat United zeker niet. Als ik zie hoe zij met iemand als Giggs omgaan, echt kippenvel. Dat is echt mooi om te zien, dat stuk laatst in de VI over Giggs. Zelfde met Ferguson.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hebben jullie deze trouwens al gezien?

[yt]v_B_11253cY[/yt]

_O_

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    _O_

Ik kan me nog wel herrineren van toen ik een broekie was en naar Man Utd keek.
    Keane had de bal op het middenveld en gaf 30 meter vanaf het goal zonder te kijken een steekpass naar de rechterkant waar niemand stond.
    In plaats van dat hij zijn hand op stak van 'sorry' of iets dergelijks werd hij boos op Beckham omdat hij daar had moeten staan. Dat vond ik toen zo vet dat ik voor man utd, in de tijd dat Arsenal meestal kampioen werd.

Nu hang ik er wat tussen, ik juich nergens echt voor maar gun het Aston Villa het meest (die vandaag gigantisch op zijn bek ging..) en anders hoop ik op Arsenal of Liverpool. Al is Chelsea momenteel de beste in Engeland (en Europa).

15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Als Feyenoord toch eens leert de kansen af te ronden... zo onnodig weer.

Wel een heerlijke goal van Wijnaldum maar daarna moeten ze toch echt de 3 punten veilig stellen.

Volgende week Vitesse.

16. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    nog 1tje voor arsenal. Omdat ik altijd geniet van het aanvallende spel. Af en toe ziet het er echt voortreffelijk uit en gaat het ook behoorlijk snel. Alleen als ze moeten verdedigen knijp ik nog wel is een oogje dicht van de spanning. Dit jaar hoop ik dat ze eindelijk een prijs gaan pakken, maar het zal wel weer net niet worden.

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Laten we die gigantische kans van Heracles waar de bal op de lat beland vooral buiten beschouwing laten 8)

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nog één voor Liverpool :+ Tenzij ik al meegerekend ben

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben voor geen enkel team in Engeland. De meeste sympathie ging altijd uit naar Arsenal.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Arsenal, dat team dat geen 1 Engelsman in de basis heeft staan (soms Walcott), en overal talenten op 15 jarige leeftijd weggraait?
    Heb me altijd verbaasd dat de achterban dat allemaal ok vind...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina