Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Animal hiero die Manial 8). Echt nice!

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ahhh kijk daar hebben we het.
    Een hele sterke basis door het zwemmen (wat je idd een gruwelijke basis oplevert, net zoals bijv. turnen) en een super setje genen. :)

Desalniettemin heeele nette resultaten zo te zien. Respect! :thumbs:
    Alleen is je rugfoto wel stukken minder dan de voorkant.. maarja 1 jaar.. wowie

3. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Dank voor jullie motiverende reacties *) desalniettemin ben ik nog lang geen beest te noemen, maar geef me nog wat jaartjes :cool:.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    niet verkeerd voor een jaar trainen :)

wat zijn je stats verder? (lengte en gewicht?)

Verder lijkt bovenkant borst wat achter te lopen en zou ik flink wat schouderwerk gaan doen.

Netjes dat je er zo droog bij blijft staan trouwens. In je rug is goed te zien dat je gezwommen hebt. Je hebt niet echt een heftige v-shape, maar goed persoonlijk vind ik dat helemaal niet echt belangrijk. (echter op bb-fora voor veel mensen wel)

@ rest: als je flink je best doet kan een beginneling in zijn eerste jaar wel een kleine 10kg winnen. Je lijf wil dan nog wel vrij gemakkelijk (mits goede voeding etc)

5. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Bovenkant borst ligt inderdaad achter, heb je scherp opgemerkt :). Schouders liggen juist erg ver voor op de rest, vooral mijn traps, hierdoor lijkt mijn bovenkant borst nog verder achter te lopen.

Ben op het moment hard bezig mijn borst bij te laten trekken en zie al duidelijke verbetering in vergelijking met een aantal maanden terug (doe o.a alles incline).

Stats: 82kg bij 1.84M en BF van 8%.

Zal over een aantal maanden weer eens wat nieuwe foto's plaatsen :).

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    traps idd zeer nice!
    En 82kg bij 1.84 met 8% goed bezig hoor!
    Met hoeveel begon je ong? Hoeveel heb je gegained in een jaar tijd?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    serieus? In post 1500 lijkt linkerschouder wat vlak. Maar dat zijn geen verkeerde stats hey! Helemaal voor 1 jaar training.

8. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Ik ben begonnen op een kleine 70kg met een bf van 14-15% (gok ik, had toendertijd nog geen begeleiding die bf-metingen uitvoerde).

Doe op het moment amper meer wat aan mijn traps en alsnog groeien ze, is blijkbaar genetisch bepaald. Hopende dat het niet extra prikkelen van mijn traps SAMEN met de extra aandacht die ik aan mijn (bovenkant)borst besteed, lijd tot een betere verhouding tussen de twee.

De tijd zal het leren 8) shit wat klinkt dat filosofisch.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Lean body mass eerst: 60,2

Lean body mass 1 jaar later: 75,44

Iaw je bent 15 kg aangekomen in 1 jaar tijd en je vet% daarbij bijna gehalveerd? 8)

Als dat echt zo is is dat wel heel bizar

10. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

15kg vvm is helemaal niet zo bizar veel in een jaar, helemaal als je bedenkt dat ik mij goed aan mijn voeding houdt.

Ben nu overigens gestopt met cutten en ga cleanbulken (zover er zoiets mogelijk is, zal waarschijnlijk toch stijgen in mijn bf).

Puur uit interesse, hoeveel kcal eet jij zoal op een dag Kevf?

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    15 kg vvm is bizar en dan ook echt bizar veel ;)
    Als jij hier namelijk nog eens 15 kg tegenaan gooit zit je op wedstrijdniveau van jongens die gebruiken

ik eet nu nog maar iets van 3000kcal, naarmate ik wat ouder word reageer ik een stuk slechter op kcal overschot (word eerder dik). Op mijn max zat ik op 3800 kcal

12. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Het kan bizar klinken maar ik heb geen enkele reden of motivatie om hierover te liegen :eek:. Mijn bf van 14-15% in 2009 kan enkel wat te hoog ingeschat zijn, alhoewel ik dit betwijfel mijn lichaam kennende en hoe het eruitziet bij een bepaald vet %.

Nogmaals, ik probeer niet mijn ego te strelen d.m.v. het geven van onjuiste informatie. Zie daar het nut niet van in.

3000kcal is meer dan voldoende. Houd je nog een bepaalde e/k/v (eiwit,koolhydraat,vet) verhouding aan? Ik merk bijvoorbeeld dat ik ongelofelijk snel in vet % daal wanneer ik koolhydraten door eiwit vervang maar wel hetzelfde aantal kcal aanhoud. Meer koolhydraten brengt alleen wel een bepaald mentaal voordeel met zich mee, ik ben duidelijk vrolijker gezind de dag door :).

13. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hè...

Ik fitness nu al 1.5 jaar 3 dagen in de week, nu doe ik het 4 keer in de week.
    ( meeste wat ik doe is krachttraining)

Ik train dan 3 à 4 keer in de week met steeds een dag rust ertussen, ongeveer Een dik uur per keer.

Als ik train doe ik voornamelijk beetje alles door elkaar, borst , armen , rug, schoulders enz

Is het beter om het te verdelen in die dagen? Dus Bv maandag ( borst ) woensdag (armen) en vrijdag ( rug en schouders) ?
    En eventueel de vierde dag alles?

Ik ben 1.87 lang weeg 86 kilo en vetpercentage is 11 %

Let goed op men voeding enzo,

Ciaooo

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    neuh niet echt een vaste verhouding, maar relatief laag in de carbs. Ik eet 230 gr eiwitten per dag, goed voor ruim 1/3 van mijn intake en de rest verdeel ik enigzins tussen vetten en carbs. Ben ook geen voorstander van veel carbs, maar als ik te laag ga lijk ik zo vlak.

Tis niet dat ik je niet geloof, helemaal niet. Maar bij ons staan de wedstrijdjongens op 95 kg ongeveer met jouw lengte. Als jij 15 kg niks vindt dan sta je straks bijna gelijk aan die jongens (die allemaal as gebruiken)

@ BBE: startpost ;) Dikke stats trouwens.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    15 kg vvm is onmogelijk in een jaar zonder AAS... Op DBB zie je ook dagelijks van die mannetjes die dit soort onzin uitkramen snap toch niet wat je er aan hebt om er op internet over te liegen mja blijkbaar is het nodig voor sommige mensen. Vaak wordt ook vetpercentage totaal verkeerd ingeschat dus misschien is dat het probleem hier, ook als je gespierder wordt bij het zelfde bf lijk je wat droger te staan.

Verder vind ik bij de foto van november en de huidige foto helemaal niet veel verschil zitten en dat moet 15 kg vvm zijn?:eek: je staat vooral wat droger, je bent ook wel wat spiermassa gegained maar bij lange na niet 15 kg.. ook is het handig om foto's te nemen met precies dezelfde pose/lichtval zodat je goed het verschil kan zien na een paar maanden aangezien dat echt een totaal andere indruk kan wekken als dat anders is.

voor de rest is het wel een prima resultaat hoor, droger worden en tegelijkertijd spiermassa gainen gaat nou eenmaal niet echt. maar hou je stats een beetje realistisch de volgende keer.

Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  16. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

Doe dan tenminste nog een poging een beetje respectvol over iemand te praten :F:. Prima dat je het er niet mee eens bent, maar ga mij hier niet een potje staan bashen zonder aanleiding.

Nogmaals, ik heb geen enkele reden/motivatie om te liegen over mijn progressie. Zou het zelfs ongelofelijk kansloos van mezelf vinden.

Zoiezo zijn de gains die iemand die net begint maakt ongelofelijk groot, en merk ook zeker dat het al een tijdje stukken langzamer gaat.

@kevf: hilarische avatar! :lol:

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het is altijd hetzelfde met foto's. :+

maar zit tussen die foto's 1 jaar dan? Dat had ik er niet uit begrepen, want op die eerste foto's trainde je toch ook al?

anyways 15 kg blijft hoe dan ook bizar, weet niet of het onmogelijk is. En 15kg of niet, verdomd nette fysiek.

Wat zijn je krachtstats op het moment?

Even patsen met de mijne:

Bankdrukken: 1 x 140
    Military press staand: 1 x 80
    Deadlift (kan ik vanwege klachten helaas niet meer maxen): 1 x 180 kg
    Squat (idem :mad:): 1 x 140 (en door die klachen dus veel te laag gebleven)

allemaal netjes zelf en losse stang uiteraard

18. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, netjes!

Mijn stats:
    Lengte: 1.84
    Gewicht: 84,8 kg
    Vet %: Geen idee. In ieder geval geen 10%, maar ook geen 30%.

Bankdrukken 1 x 85
    Military press staand: 1 x 50
    Deadlift: 1 x 110
    Squat: 1 x 97,5

Ook hier netjes zelf, 'full motion' bewegingen en met losse stang. Ben 20 jaartjes jong btw.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Deze week doe ik 3x20. Net de eerste keer. Damn dat is zwaar. 8)

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dan moet je ook niet gaan liegen want dan ben je idd zoals je zelf al zegt vrij kansloos. seriously bij die foto's kan je toch ook zien dat het bij lange na geen 15 kg vvm is die erbij is gekomen? Neem jezelf is serieus, ik zou nog niet eens 5 kg gain zeggen als ik die pics zie, misschien ben je met je benen veel gegroeid aangezien je daar geen pre pic van hebt maar alsnog, 15 kg? no way. Andere hou je misschien voor de gek, maar ik zit lang genoeg op bb forums etc om te weten dat het zelfs bijna onmogelijk is voor mensen met ultra genen om 15kg vvm te bereiken in 1 jaar tijd, behalve als je aan de AAS zou zitten.

Ik zou er nu over ophouden trouwens zodat het geen flame topic gaat worden zoals eerder:p maar wordt een beetje gek van dit soort onzin waardoor andere mensen gaan denken dat ze niet goed bezig zijn etc omdat er van die clowns zijn die onnatuurlijke gains gaan posten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina