1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Sulejmani huren van Ajax zou toch Ajax wel financieel goed doen eerlijk gezegd. Ach, Vite$$e heeft nu toch genoeg geld. Waarom ook niet? :+
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Loser :F:.. het is nog altijd Vit€ss€
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Mee eens. Hij begint het toch langzamerhand weer te laten zien. Goede invalbeurten, zoals afgelopen weekend nog tegen Roda JC. Geef deze jongen nu het vertrouwen bij Ajax en hij betaald het dit seizoen dan (eindelijk) uit. Ik wil hem wel zien starten op de linkervleugel in plaats van Emanuelson. Zou woensdag al kunnen, want daar los je direct het probleem van de geschorste Anita op.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gaan weer geruchten over Zlatan naar Milan. Ik vind het prima, voor 30 miljoen + Pirlo. :D
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Waarom horen we niks meer over de link Jordania > Abramovich , inmiddels is de derde Chelsea speler al onderweg.

    Zou me niks verbazen als er uiteindelijk alleen maar Chelsea spelers overkomen
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dank aan de goede contacten met Chelsea-eigenaar Roman Abramovic kan Jordania snel een vervanger presenteren. Matej Delac komt als huurling over van Stamford Bridge. De achttien-
    jarige doelman maakte deze zomer de overstap van Inter Zapresic naar Chelsea.


    :D
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Deze vond ik anders nog erg mooi op Footballculture:D
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat elke minuut die Sulejmani langer bij Ajax blijft, mij er één te veel is. Hij heeft genoeg kansen gehad, dus daar ligt het niet aan.

    Het heeft Ajax een godsvermogen gekost (en nu nog) en ik vind dat het bar weinig heeft opgeleverd. Daarom hoop ik ook dat Vitesse hem snel overneemt en hij eventueel bij een goede comeback het misschien nog eens zou mogen proberen bij Ajax, maar dan is het wel mooi geweest.

    Machlas kon ook ineens geen doelpunt meer maken voor Ajax.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    hihihihihi goeie humor

     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb 3 WK wedstrijden gekeken met de oprichter van FootballCulture, die gast was zo fanatiek haha echt tof. Vooral na de 2-1 van NL - BRA.
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een mislukte investering geweest. Ik vond de prijs toen al schandalig hoog. Denk dat je nooit meer dan 10 miljoen moet betalen voor een binnenlandse transfer. Huntelaar en Suarez koop je allebei voor 9-10 miljoen en daar maak je 15-20 miljoen winst op (excl salaris)
    Sulejmani moet gewoon 30 wedstrijden spelen, ik hoop gewoon alleen al voor hem dat ie z'n talent dit seizoen bij een andere club kan laten zien. Wat er daarna mee gebeurt, verkopen of in de basis ipv Suarez moeten we dan maar weer afwachten.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom Pirlo? Zo goed is hij toch niet meer.. Als je dan toch een middenvelder wilt, dan Gatusso. Wat een baas.

    Of haal Ronnie terug, misschien krijgt hij zijn vorm dan ook terug :+
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Pirlo zou een prima back-up zijn voor Xavi en Iniesta. Hij is echt nog wel van een hoog niveau en door zijn leeftijd kan hij mooi bankzitten en blessures e.d. opvangen. Met zijn techniek zou hij ook echt geen problemen hebben met het spelletje. Gattuso vind ik als persoon geweldig maar is als speler geen top (meer).
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    30 miljoen + Thiago Silva. ;)
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    We hebben veel meer aan een middenvelder. ;)
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is dat voor gast dan?
    Gewoon een normale supporter of wel hardekern of casual oid?
    Willen vaak nogal zo over komen namelijk maar soms idee dat er een dikke nerd achter die site zit...
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    filmpjes tijd :D:D ;)

    [yt]CRW83HL8b-w[/yt]
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Haha, Pirlo 'niet zo goed' meer noemen, en dan Gattuso aanhalen :lol:

    Mascherano is onderweg.


    Mocht Zlatan inderdaad naar Milan vertrekken (de kans lijkt me nihil om meerdere redenen, vooral financieel) dan bevestigt hij z'n status als hoerenvoetballer en Milan z'n status van ranzigste pleurisclub ter wereld maar weer eens. Echt, dat Milan lijkt het maar niet te kunnen laten om te willen slagen door het halen van ex-Interspelers. Inter komt voort uit Milan, maar het lijkt er meer op dat Milan een soort gezwel is wat altijd maar blijft zweren. Wat een teringhekel heb ik aan die gasten.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gattuso is gewoon een baas, hehe. Daar durft niemand tegen in te gaan. Een benenbrekertje tegen Real Madrid is altijd wel handig, gewoon iemand die Ronaldo enzo hard aanpakt.

    Maarja, vind Pirlo inderdaad niet echt veel meer. Op het WK was het ook wel te zien dat hij een jaartje ouder werd, wat een trage slak is het zeg. Maar wel geniaal overzicht en pass.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Pirlo is inderdaad niet meer wat hij geweest is, maar hij heeft ook een ploeg om zich heen die niet meer is wat het geweest is. Bij Italië is dat al helemaal bedroevend. Pirlo kan altijd nog fantastisch passen en situaties puur op techniek en inzicht oplossen. Gattuso was altijd al een blinde idioot, maar nu is hij ook nog eens overal te laat. Werkelijk geen niveau meer die kerel.

    Barça krijgt in Mascherano (waarschijnlijk) een speler die voetballend beter is dan Gattuso en niet minder vuil werk opknapt. Had 'm héél graag naast Cambiasso gezien bij Inter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina