Hoe bedoel je? Als je bedoelt dat na die bet mijn saldo op 0 stond, dat klopt niet. Laat meestal een mooi rond bedrag staan, € 10 o.i.d. Oh ja, nog een tip: pas a.s. donderdag op met grote clubs die hun 1e wedstrijd in de europaleague als met grote cijfers hebben gewonnen. Vaak geloven die clubs het wel en vinden ze een gelijkspel of een kleine nederlaag ook prima. Denk hierbij aan: - Villareal: 1e wedstrijd thuis al 5-0 gewonnen - Dortmund: 1e wedstrijd thuis al 4-0 gewonnen
En daar is Pazzini al met de 1-0... Edit: en dat is Pazzini met de 2-0, wat een spits! Wedstrijd is trouwens te zien op sat1 (digitale televisie)
Deze heb ik staan: Inzet: 5,- Mogelijke winst: 50,70 16' Anderlecht 0 - 1 Partizan Belgrade 16' Hapoel Tel Aviv 0 - 0 RB Salzburg Sevilla 0 - 0 Braga Vind het wel raar dat Partizan 7 euro waard is en Anderlacht 1,40 terwijl ze de vorige keer 2 - 2 speelden. Sure, thuisvoordeel, maar alsnog. //edit Oh, shit, heb op Sevilla ingezet, maar die hadden de vorige keer ook niet gewonnen en staan nu ook 0 - 1 achter..
Malisse gestopt omdat hij te veel last had van zijn enkel. Gaba kwam gewoon netjes met 4-2 voor, dus erg jammer dat Malisse stopte en ik daardoor gewoon mijn inzet terug krijg. Dat Sibir niet gaat scoren had ik ook.
Als Anderlecht scoort zullen ze er wel makkelijk overheen vliegen. Dat Partizan nog gaat scoren via een counter zie ik ook nog wel gebeuren..
Waarom staat die odd, dat Sibir niet gaat scoren tegen PSV zo hoog? Staat die alleen op 1.7 omdat ze de eerste wedstrijd wonnen, nota bene in blessure tijd? Toen had PSV vele kilometers van het reizen achter de rug, was het enorm warm daar, en was het veld erg kut. Nee, dit PSV mag gewoon geen problemen kennen met dit Sibir.
Voor mij gaat het feestje hopelijk morgen beginnen... Die eerste loopt veel gevaar omdat Praag al 2-0 verloren heeft.. Thuis .