@Aernhem:
Een maand rust pakken? Je kunt toch wel wat lichter gaan trainen met je armen? Doorbloeding op gang houden lijkt me ook wel bevorderlijk voor je herstel.
Ben uiteraard geen arts dus het lijkt me verstandiger dat je gewoon even langs je huisarts gaat.
Mijn vorige foto's waren genomen na een dikke 3 week een low-carb dieet gevolgd te hebben, gecombineerd met veel cardio. Ik stond er gewoon enorm depleted bij. Persoonlijk vind ik iemand met een lading vocht+ iets hoger bf er veel beter uit zien, enkel vind ik het in de zomer wel leuk om wat droger te staan.
Over mijn kracht stats...tja, ben altijd meer conditioneel bezig geweest met sporten en misschien dat ik daardoor wat achterloop in kracht. Ben een tijdje bezig geweest met het 'Rippetoe' schema (6x6 herhalingen) om mijn kracht te vergroten maar dit werkte simpelweg niet voor mij.
En dan als laatste, en dan houd ik er ook over op , zoals ik al aangaf ben ik niet zeker van mijn start vetpercentage (dus in 2009) omdat ik mij in die periode nooit heb laten opmeten. Ik post geen foto's op een forum om mijn ego te strelen, mocht ik dat uitgestraald hebben neem mij dan vooral niet kwalijk.
Trouwens wat foto's gemaakt met een normale camera i.p.v. een crappy iphone camera. Gaf mij ook de mogelijkheid een compleet beeld te geven zonder een telefoon vast te hoeven houden in één hand . Foto's zijn gisteren gemaakt, na voor het eerst sinds 3 weken veel koolhydraten gegeten te hebben.
Laatst bewerkt: 25 aug 2010