De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, dan maar Rubin Kazan ipv. Twente.

Dan maar Rubin Kazan ipv. Twente hé ;)

Chelsea/Barcelona, Real Madrid en Rubin Kazan zouden wel leuk zijn voor Ajax!

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    _O_\o/

\o/

\o/

En omdat-ie zo mooi is:

\o/

Dit is echt op zoveel manieren een opsteker. Financieel gezien, sportief gezien, een enorme boost voor het moraal natuurlijk en ook goed voor het team dit. Mooi hoe ze het met elkaar vierden op het einde.

Schitterend sfeertje trouwens in de ArenA, kwam dat nog een beetje goed over? Eerste helft was best wel matig, telkens foutjes in de opbouw waardoor Kiev snel kon counteren. Zelf kon Kiev maar weinig creeeren, was toch vooral de lange bal. Tweede helft het middenveld compleet onder controle gehad en ook de defensie stond sterk. Toen hebben we gewoon niets meer weggegeven en goed gevoetbald. Maar who cares, Champions League!!!

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Net terug uit A'dam. Heerlijke sfeer zeg in de stadion. Leuk opgezet door het sfeerteam met die glinsterende blaadjes of hoe je het ook noemt. Pffff begin was eventjes billenknijpen, maar daarna had ik totaal niet het gevoel dat we zouden verliezen hier.

Trouwens moet wel zeggen dat er ook in Vak 410 Noord een lekker sfeertje hing. Er waren zat mensen in dat vak die helemaal los gingen dus was ik niet de enige :+. Eentje om in te lijsten deze wedstrijd!

en owjah: AJAX CL !!!!!

4. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    een kleine kans ja :)

5. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Net terug uit de Arena, wat een spannende wedstrijd zeg.. Ben blij dat ik er bij was. Kippenvel en ontlading na afloop was enorm, zeker bij het praatje van Jol. Wel een kut terugreis achter de rug, eerst een uur moeten wachten om van P2 af te komen. Toen nog een reis van 2 uur met enorme stortbuien, maar het was het waard:) Prachtig!

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eeeeeeeeeeeeindelijk _O_

Heerlijke gevoel na 90 minuten vol gevloek en getier \o/

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wij gaan de CL in, wij gaan de CL in, wij gaan de CL in! \o/\o/

Heerlijk gevoel weer. Maakte de scheids nog wel even uit voor van alles en nog wat na die beslissing over die penalty, maar na het eindsignaal was ik dat alweer vergeten. Heerlijke opsteker dit. Goed voor het moraal ook.

Verder hoop ik op Barcelona, ManU of Arsenal. Zou leuk zijn als we in ieder geval 1 hele grote naam loten. Dan ben ik er zeker bij in de Arena.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Na de 1-0 wel, voor de tijd kwam het vrij stil over...
    Kiev heeft in de eerste helft toch 3 (uitgespeelde) 100% kansen gehad en speelden imo echt goed. Ajax mag echt van geluk spreken dat Kiev die kansen niet benut heeft anders was het na de eerste helft al afgelopen. Tweede helft was Ajax idd sterker

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Gefeliciteerd Ajax en de supporters!

Nu moeten de 4 anderen het gaat doen vanavond.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ben ik het niet mee eens. Tijdens de eerste 15/20 minuten was het echt een orkaan van geluid. Ze bleven maar gaan. In blessuretijd was het echt mooi om te zien hoe die 50.000 man nog 1x aanzetten.

Het werd tijd dat we een keer een beetje geluk hadden tijdens een voorronde tweeluik. Daarnaast kun je ook gewoon zeggen dat het goed keeperswerk van Maarten was. Die profileert zich steeds meer als de opvolger van vd. Sar. In allerlei opzichten.

Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    in de uitwedstrijd had Kiev geluk dat Ajax 2e helft weer geen 1-2 en 1-3 maakte
    hou je altijd

12. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gefeliciteerd :). De eerste helft dacht ik echt van dit gaan ze nooit redden. Suerez is dan toch weer beslissend en de 2e helft was in zijn geheel voor Ajax.

De penalty ging helemaal nergens over. En die linksbuiten van Kiev (Ik ben de naam kwijt) had z'n 2e gele kaart moeten krijgen. Al vond ik wel dat de scheids wel erg slecht floot. Sommige overtredingen van Ajax werden totaal niet bestraft terwijl Kiev daar zowat geel voor kreeg.

Nu hopen dat vanavond de overige 4 clubs het even gaan doen. Ik gok dat Feyenoord, AZ & PSV het wel gaan redden. Utrecht geef ik 1% kans.

In ieder geval, laten we hopen dat veel Nederlandse clubs overblijven :D.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gefeliciteerd Ajax fans. :)

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd met het behalen van Champions Leaque, hoop dat jullie een beetje hoge ogen kunnen gooien. Met El-Ham en Suarez hebben jullie wel echt een heel gevaarlijke voorhoede, misschien zit er nog wel wat moois in. :)

Het kan sowieso wel een mooi jaar worden Europees gezien, PSV wat ook een heel sterk team heeft kan in de Europa League nog wel leuke dingen gaan doen. Ik hoop/denk dat AZ zich wel gaat plaatsen voor de poule-fase van de EL, als het daar een beetje meezit, kunnen ze daar ook nog wel wat uitrichten.

Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  15. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Als ik heel eerlijk ben hebben Twente & Ajax weinig kans in de CL. Met een gunstige loting is het hoogst haalbare de 3e plaats, natuurlijk hopen we op meer.

Als het een beetje meezit halen we dit seizoen genoeg punten. Al moet PSV het thuis wel goedmaken & Feyenoord beter gaan voetballen. Ik ben wel benieuwd vanavond.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dat snapt iedereen denk ik wel. Met een heel gunstige loting is het echter mogelijk om nog de tweede plaats te bereiken, hoor. ;)

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    MU
    Real Madrid
    Ajax
    Rubin Kazan

zou wel chill zijn :p

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ja, en dan als laatste eindigen. :emo:

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    de chillste loting is waar je kans hebt om door te gaan naar de volgende ronde
    levert weer 3 miljoen op + een uitverkocht stadion & eventuele winst/gelijk premies.
    Ajax moet gewoon minimaal 3e worden in de poule om weer in te stromen in de EL, is ook weer extra geld.

ik hoop uit de eerste poule wel een mooie wedstrijd, ManU, Chelsea, Barcelona
    niet weer Arsenal, Inter of Bayern :{

Lyon, Panathinaikos en Cluj zou een gunstige loting zijn .. geen mooie

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Doe mij maar Ajax - Barça. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina