[yt]Aa_SuzFFT80[/yt] Prachtig voor hem dit. Ook het moment dat hij door Puyol wordt uitgenodigd voor de groepsfoto is prachtig.. Daar is die mooie glimlach weer.
Buraspor zit in een hele zwakke poule hoor, Valencia loopt voor geen meter, en dan zijn ze de 2 superspelers nog kwijt ook.. Ik zit btw ff het programma van Ajax te bekijken: 15-9 Real Madrid Uit 19-9 Feyenoord Uit 22-9 MVV (beker) Thuis 25-9 Twente Uit 28-9 AC Milan Thuis 3-10 Utrecht Thuis 16-10 NAC Thuis 19-10 Auxerre Thuis 24-10 Excelsior Uit 27-10 Heerenveen Thuis 30-10 Heracles Uit 3-11 Auxerre Uit 7-11 ADO Thuis 14-11 AZ Uit 21-11 PSV Thuis 23-11 Real Madrid Thuis Pittig! PSV thuis 2 dagen voordat Real langskomt . Twente uit 4 dagen voordat AC Milan op bezoek komt . @Ent: kunnen ze beter Pele halen, is toch een betere goalie, plus is geen 30 jaar oud.
Goed nieuws dit! Ik zie vd Vaart graag naar Man U gaan! Maar erg raar van Mourinho, eerst verkoos hij hem nog boven Kaka, nu zit hij geeneens bij de selectie.. En dan heeft hij wel vertrouwen in hem..
Zou Feyenoord nog wat geld krijgen als Drenthe voor wat pegels wordt verkocht? Of klink ik nu wanhopig?
Mascherano naar Barça. Tja, handig als back-up maar meer ook niet vind ik. In ieder geval uitgekoopt mag ik hopen, nu kijken of ze Ibra nog kwijt kunnen voor een mooi bedrag. Liever gewoon voor een mooi bedrag inplaats van een bedrag + nutteloze speler (Geruchten gingen ook alweer over een mogelijke inruil met Huntelaar + bedrag )
Er staat op nu.nl dat hij voor 40 miljoen naar AC zou gaan. Een bedrag dat Milan dan betaald in 3 termijnen. Van een spelersruil is geen sprake.
Omdat Stekenleburg heeft aan gegeven niet weg te willen gaan nadat Ajax zich heeft geplaatst voor de CL.
ach vdVaart staat al de hele zomer als 'kan verkocht worden' maar waarom zal hij weggaan? kaka is geblesseerd .. Ozil is nieuw en kan met z'n 21 jaar denk ook nog niet echt het middenveld dragen daar.
en ozil zal ook eerst moeten wennen aan het spel van real. Drenthe die heeft daar echt geen toekomst meer die zal denk wel weggaan.
Omdat hij zelfs als Kaka geblesseerd is, niet bij de selectie zit. Lijkt me duidelijk, Mourinho kan zoveel willen maar als het bestuur hem weg wil hebben dan moet hij weg.
je leest het verkeerd 40 voor Zlatan natuurlijk ja Drenthe moet ook gewoon maar gaan...ook voor z'n eigen carriere
vdVaart: 2008/09 Real Madrid 32 5 2009/10 Real Madrid 26 6 weet niet welke wedstrijden ze precies tellen, maar als je 25-30x mee kan doen in een seizoen is het niet zo'n ramp lijkt me maarja het bestuur regeert idd bij Real (in de media dan), al had volgens de verhalen Mourinho geclaimd dat hij alle rechten kreeg op het bepalen van de opstelling