De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dan zou het wel heel zuur zijn als Fernandez straks een wereldseizoen draait bij Feyenoord, waarna hij na één seizoen huren terug gaat naar Excelsior, en dat Feyenoord hem dan niet meer kan betalen, en hij naar een andere club verkast. Zou dood zonde zijn.:+

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Denk niet dat zo'n scenario mogelijk is.. Dan nemen ze hem gewoon over, en dumpen vervolgens weer een Feyenoorder in Kralingen.

Enige scenario wat mogelijk is, is dat Fernandez juist super slecht speelt, weg mag, en opeens international is.
    Ik hoor het al weer tijdens de interlands: 'Dit is Fernandez, speelde 2 jaar geleden nog bij Excelsior. En nu international!' :F:

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Haha daar had ik het laatst ook met vrienden over.:lol:

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het is ook niet normaal dat alle doelpunten uit standaardsituaties komen, of opkomende verdedigers.
    Fer maakte vorige week een priegelgoaltje, Vlaar heeft een aandeel in de meeste goals maar Smolov kan helemaal niks, in 70 minuten heeft hij misschien één goede actie, zonder rendement. Niemand kan de bal erin schieten sinds het vertrek van Makaay en de blessure van Tomasson.
    Iemand hier zij een aantal pagina's terug dat het seizoen van Feyenoord nu al slecht was, op basis van de eerste 4 wedstrijden. En natuurlijk heeft diegene gelijk als je ziet wat voor kwaliteit er rondloopt.
    Het gehele huidige linker rijtje van de eredivisie had het gisteren beter gedaan dan Feyenoord in de uitwedstrijd tegen Gent..

Overigens heeft Ajax het geluk dat het uit tegen Madrid begint, je kan beter Suarez en Vertonghen in de moeilijkste wedstrijd missen dan in de thuiswedstrijd tegen Auxerre waar het risico is dat je dan de meest kostbare punten misloopt :)

De huidige coefficientenlijst:
    Nu moeten we hopen op een leuke Europa League loting.
    Met de CL loting hebben we sportief gezien flink pech aangezien de kans aannemelijk is dat Twente 4de wordt en het voor Ajax heel moeilijk wordt om zich te kwalificeren.
    Portugal doet hele goede zaken, Benfica heeft met Lyon,Schalke en Hapoel tel Aviv ook een poule met perspectief.
    Rubin Kazan heeft het ook getroffen met Panathinaikos en Kopenhagen terwijl Spartak Moskou tegenover Chelsea,Marseille en Zilina waarschijnlijk de EL gaat halen.
    Shaktar Donetsk en Sporting Braga strijden direct om een plaats in de 2de ronde van de Champions League in een poule met Arsenal en Partizan Belgrado.
    We moeten hopen dat PSV en AZ doen wat ze moeten doen en dat Twente zich ten koste van Werder Bremen kan plaatsen voor de EL, Ajax moet het zeker laten zien en minstens EL voetbal veilig stellen. Zolang dit enigszins meezit zal Turkije vrijwel zeker achterhaald worden en kan er naar boven gekeken worden. Het jaar 06/07 vervalt na dit seizoen, in dat seizoen behaalde Nederland van de nummers 6 t/m 12 de meeste punten. Het verschil met Griekenland is 700 punten in het voordeel van Griekenland, als dat dit jaar niet wordt goedgemaakt (momenteel zijn er 366 punten goedgemaakt) dan gaat Griekenland over Nederland heen.

Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Fernandez is niet zo goed hoor. Tegen Feyenoord had hij een ideale wedstrijd omdat hij veel ruimte kreeg en dan is hij dodelijk. Tegen ploegen waar je minder ruimte krijgt, heeft hij geen schijn van kans.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Naja, ik vind hem qua speelstijl wel een beetje type Cissé, maar dan iemand die wel in de voeten speelt 8).

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    WTF? Ik zie nu pas de uitslagen van de Europa League wedstrijden.

Utrecht wel door, maar Feyenoord juist niet? :lol:

Van alle Nederlandse teams had ik Utrecht eigenlijk geen enkele kans meer gegeven.

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    @ Viktortje

Leuk dat je telkens de coef.lijst erbij pakt, krijgen mensen hier denk een beter zicht hoe we ervoor staan. Misschien ook leuk om dit in de startpost te zetten :).

Offtopic:

@ John_Petrucci

Leuke Ava!

9. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik hoorde net dat Feyenoord bezig is met de spits Pelle :lol:. Ach, als die gratis is en hij verrast, dan ben ik tevreden.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    In de normale voetbaldraad wordt deze in de startpost gezet ;)

11. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik had utrecht ook geen kans gegeven, had wel verwacht dat celtic minder speelde dat vorige keer maar zo slecht. Nu hopen dat ze nog een goede loting krijgen.

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Het FC Utrecht van dit jaar doet me echt denken aan het AZ onder Co. Elke keer blijft Utreg Nederland verrassen en dat was ook het geval bij AZ destijds.

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, gisteravond laat teruggekomen uit Gent. Wat een drama zeg. Helemaal aan jezelf te wijten dat je niet meer Europees speelt. Als je zelfs van zo'n kutclubje als Gent niet kan winnen (zelfs niet 1x kan scoren) heb je helemaal niks in Europa te zoeken. Gebrek aan beweging voorin en op het middenveld, een veel te trage omschakeling, De Cler die echt voor geen meter kan verdedigen, het is echt tragisch. Wat baal ik hier hard van zeg, godverdomme.

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vooral de voetballers zouden zich moeten schamen. Wat een voetbal =( hoe zet ik mijn supporters voor lul... komen duizend gasten naar Gent.. geld, tijd alles en dan zó dramatisch slecht spelen dan heb je wel lef (maar wel op de verkeerde manier)... en dat na een verlies op excelsior en een gelijkspel tegen heracles... dan heb je wel wat goed te maken als het grote feyenoord zijnde denk ik dan.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Al hadden Fer en Wijnaldum gescoord had niemand het over het spel gehad. Zo dramatisch was dat niet, alleen de ballen vlogen er niet in, dat mogen ze zichzelf aanrekenen. En de 2-0 uiteraard.

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Sorry hoor, maar het was wél dramatisch. Feyenoord was niet in staat om de bal normaal rond te laten gaan. Het veldspel was echt heel slecht en er zat veel te veel onrust in het elftal. Zowel in balbezit en bij balverlies.

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik niet met je eens. Heel dat Gent stelde helemaal niks voor, als je een beetje druk op die verdediging zet speel je ze helemaal weg. Maar als je dan ziet hoe stil alles voorin bij Feyenoord staat, bij voorzetten niemand voor de goal, op de rand 16 elke keer weer breed leggen of aarzelen met schieten, vind ik dat je slecht speelt. Er zijn amper goeie aanvallen geweest. En dan heb je wel een paar goeie kansen gehad, voor de rest was het 3x niks.

18. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik wil net zeggen; zo slecht speelde Feyenoord nou ook weer niet. Tuurlijk, het is een tikje ondermaats, maar creëerde genoeg kansen om te scoren.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Castaignos is ook nog veels te licht.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Utrecht doet het de laatste tijd niet slecht hoor, met Mertens en Ricky van Wolfswinkel hebben ze het best goed. Hoewel ik geen 4-0 had verwacht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina