Eigenlijk zou je iedere wedstrijd 'blind' € 100 op Suarez moeten zetten, had je nu een hoop geld gehad... Stond vanavond op € 2,15, gister zelfs op € 2,40!
voor dit weekend speel ik zowiezo Suarez to score El hamdoui to score Berg to score toivonen to score En mischien nog janko of ruiz maar dat weet ik nog niet zeker. Ligt eraan hoeveel je daar voor krijgt.
Waarom? 2.10 is gewoon een mooie quotering. Je moet ook niet inzitten op wie je denkt dat gaat winnen, maar wie een redelijke kans heeft om te winnen en redelijk wat oplevert. Beetje het kop/munt idee. Zodra jij denkt dat de kans groter is dan de quotering moet je zetten Juist door 5-0 kan het wel eens gelijk worden of 1-0 verlies. Ik zou van die teams afblijven. Of juist geld op Dnepre Mogilev zetten.
Ja maar als je met 5-0 wint dan is het natuurlijk ook wel mogelijk dat je met een halfbakken instelling en een B-team die wedstrijd wint. Maar goed, ben er idd van afgebleven. Zul je zien dat ze nu makkelijk winnen.
Europa League bets doen het nooit goed, spreek ik uit ervaring.. Mijn funbet voor dit weekend: En de belangrijke:
Ik wou me quote wat boven de 2.0 hebben, vorige week heb ik het door Man Utd verneukt maar ik geef ze een laatste kans
Hehe, dat doe ik ook altijd, maar is meestal niet slim. Wedden lukt echt totaal niet meer bij mij, er gebeuren allemaal onverwachte dingen.
Jullie moeten niet alléén maar combo's spelen. Altijd wel 1 iemand die het verprutst. Met singles kun je veel meer winst eruit halen.
Wozniacki dus inderdaad niet gaan spelen door een blessure. Was easy cash geweest als de wedstrijd wel doorging.
En doelpuntenmakers, dan heb je niks te maken met de uitslag. Zo stonden vanavond Berg, Toivonen en Dszudszak allen boven de € 2,-.
Quotes: 3.18 Inzet per weddenschap: 7.00 EUR Potentiële speelwinsten: 22.23 EUR 26-8-2010 19:30 PSV - Sibir Novosibirsk Wie gaat door naar de volgende ronde? PSV PSV 1.40 25-8-2010 20:45 Ajax - Dynamo Kiev Wie gaat door naar de volgende ronde? Ajax Ajax 1.35 29-8-2010 21:00 RCD Mallorca - Real Madrid 1 X 2 Real Madrid ? 1.40 29-8-2010 19:00 Racing Santander - FC Barcelona 1 X 2 FC Barcelona ? 1.20
Vanavond Groningen uit bij Willem II @ 1.77. Vond ik wel aardig gezien hoe dramatisch Willem II is. Heb nu deze: RBC - Sparta 2 Willem II - Groningen 2 Roda - Heracles 1 ADO - PSV(1-0) 2 Spurs - Wigan (0-1) 1 Twente - Utrecht 1 Verder eigenlijk weinig interessants nog gezien.