[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar nergens last van gehad op justin.tv?

Of bedoel je dat ze de limiet erop zetten zodat buitelanders niet meer kunnen kijken (of je moet betalen)

2. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Check eens www.myp2p.eu een uur voor de wedstrijd. Ik keek destijds veel via (als ik me niet vergis) Veetle. Een website die gewoon HQ streams leverde en niet haperde. Ik vond het geen schaamte als ik eens een wedstrijd thuis moest kijken.

Overigens zoeken de Groningen Giants jaarlijks een kroegje op waar we elk weekend de NFL games kunnen kijken. Vaak zitten we dan met 15-20 man de wedstrijden live te kijken onder het genot van een biertje. Vorig jaar was het het Damsterdammetje waar we keken, dit jaar zoeken we een nieuwe lokatie met als enige reden: Goedkoper bier. Zo word ook de Superbowl jaarlijks op een stuk of 5 kroegen in Groningen uitgezonden, toch redelijk populair vind ik zelf!

4. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Hard Knocks staat online!
    :thumbs:

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Leuke tip trouwens Flix... Hard Knocks.

Echter ik zie dat de Dallas Cowboys camp doen met een no-hitting policy! Dat is wel zwaar gay.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Krijg echt vies veel zin in het nieuwe seizoen na het kijken van Hard Knocks. Wanneer beginnen jullie weer met trainen Flix?

8. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ze allemaal staan, en ik heb van alle erg genoten.
    Die v/d Ravens is ook erg aan te raden.
    Toen kwamen ze net van hun superbowl jaar, en hadden ze spelers als Lewis, the Goose, Rod Woodson, Sterling Sharpe etc.

The Goose is trouwens echt een held;p

10. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nu naar Patriots @ Falcons.
    Daar zeiden ze dat morgen tijdens halftime van Eagles @ Bengals Ocho en TO elkaar gaan interviewen....

Dat gaat wel leuk worden...
    Halftime wordt meestal niet op ESPN America uitgezonden, maar vast wel te vinden naderhand.

11. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe week, nieuwe live uitzendingen:

Donderdag: IND @ GB
    Vrijdag: SD @ NO
    Zaterdag: DAL @ HOU
    Zondag: PIT @ DEN

Volgende week begint college!
    :thumbs:

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Bah, vandaag mijn NE Patriots jersey ontvangen, is het ding 2 maten te groot. Had al gedacht dat ze wat ruimer vallen, maar dat ik een S'je nodig had?

Misschien een goed idee voor vrouwen om te gaan shoppen in de US, dat streelt hun ego dat ze moeten vragen om een extra extra small shirt.

13. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond van mijn bestelde jerseys juist fijn dat ze wat ruim zitten.
    Hou helemaal niet van die strakke zooi.
    Heb volgens mij gewoon L.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En terecht, krijg je er van als je met Patriot gear wilt gaan lopen:+

Je moet eigenlijk altijd ff naar een seizing chart kijken.
    Bij de meeste NL shirts ben ik L/XL, waar ik in de US gewoon een M kan nemen8)

Ik heb 2 zondagen geleden schoenen besteld bij eastbay.com, hebben ze de compleet verkeerde opgestuurd8)
    Dus nu het pakketje terug gestuurd, en nu zullen zij de juiste schoenen opsturen. Ben nu ook bezig de verzendkosten te verhalen, ben benieuwd of het lukt.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat verzendkosten verhaal kan lastig worden, ze hebben je geld al binnen, dus ze zetten je vaak voor het blok.

In Nederland heb ik inderdaad ook L/XL, maar ik zou dit shirt gewoon kunnen dragen over mijn pads heen. Ach, als ik hem niet ruilen kan hang ik hem op aan de muur.

Jij bent volop Dolphins fan Flix? Of heb je (ook) een voorkeur voor andere teams? Ik was de afgelopen play-offs ook wel gecharmeerd van de Jets met hun stevige defense & running game, en natuurlijk Sanchez die het in de eerste dagen van zijn carriere ook goed doet. Al botst dit misschien nogal met mijn Pats voorkeur.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wie van jullie doet er trouwens allemaal mee aan een fantasy league?

Wij hebben gisteravond met een stel uit het team de draft gehouden.
    Zijn met z'n alle bij elkaar gekomen, een flink aantal pizza's laten brengen en met z'n alle een laptop en een doos pizza op schoot en gaan maar!

Dit is uiteindelijk mijn team geworden:

QB:

Carson Palmer
    Kevin Kolb

HB:
    Adrian Peterson
    Ronnie Brown
    Matt Forte

WR:

Reggie Wayne
    Marques Colston
    Malcom Floyd
    Braylon Edwards
    Dez Bryant

TE:
    Brent Celek
    Owen Daniels

Kicker:
    Josh Scobee

Defense:
    Miami
    Philly

Al met al erg tevreden met m'n draft hoewel ik nog niet zeker ben of ik wel de juiste beslissing heb genomen wat QB betreft. Maargoed, dat waren op dat moment nog de beste QB's die over waren.

Ik koos als #4 en tot m'n grote verbazing was Adrian Peterson gewoon nog beschikbaar!
    Erg veel mazzel mee gehad dus omdat de andere kennelijk Jones-Drew en Ray Rice beter vonden?

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Iemand de Pats - Giants game al gezien van gisteren? Ik zie juist dat de 720p versie ook online staat.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik volg de Pats op Twitter, dus heb het al redelijk mee gekregen :). De nieuwe Hard Knocks moet ik ook nog even kijken zo.

20. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Steelers ook zielig.........(hoe je het bekijkt)
    Big Ben al 4 weken weg (schorsing is net verlaagd naar 4) en Leftwich gister geblesseerd geraakt en ook 2-4 weken out.

Deel Deze Pagina