1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen idee hoe duur de Galaxy S simlock vrij is. Met abonnement valt het allemaal wel mee. Bijbetalen vanaf €170,- voor de iPhone 4.
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Iemand bekend met de Nokia C6?

    Heb die vandaag besteld, C6 incl ovi navigatie, als extra's een nokia autolader en bluetooth headset. En dit voor 264 euro. Leuke deal dacht ik. Aanbieding via de nokia site en een 5% kortingscoupon via google \o/
     
  3. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Pff, die nieuwe update voor de HTC Hero is echt kut :+ Al mn snelkoppelingen ken ik niet meer doen en zo'n mooi digitaal klokje met het weer erbij kan ook niet meer.
     
  5. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke update? Ik heb niks gekregen en op internet zie ik ook niks staan..?
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Spec-wise is de GS ook beter dan de iPhone 4 hoor. Ze hebben min of meer dezelfde CPU die bij de GS op 1 GHz terwijl de CPU van de iPhone 4 geschat wordt op rond de 800MHz (in ieder geval trager dan de 1GHz van de iPad). De GPU die in de GS zit is ook beter.

    Enkel de resolutie van het scherm van de iPhone 4 is indrukwekkend te noemen, maar dat vraagt dan weer zijn performance tol aan de iets minder goede hardware. Natuurlijk heb je dan nog het OS, waarbij Apple waarschijnlijk het gebrek aan performance kan goedmaken doordat er maar slechts een klein aantal verschillende configs zijn i.t.t. bij Android.

    Mijn mening is dan ook dat ze beide waarschijnlijk dezelfde performance neerzetten (algemeen gezien dan).

    Galaxy S kost in Nederland zo'n €600 als ik me goed herinner. Kan je hem beter in BE halen waar die maar €500 kost :+.
     
  7. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de nieuwste Blackberry en wat is de beste Telefoonprovider?
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer rond de €475 in Nederland ;).
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Volgens mij de Blackberry Bold 9700 maar weet ik niet zeker :)


    En ik vind Vodafone/
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben op zoek naar een goedkope android phone, max 150 euro, en geen abbo.
    Ik weet het, weinig keus, maar daarom moet er ook wifi opzitten zodat ik toch nog iets kan internetten.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net even gekeken en meesten zitten zonder abbo al boven de 200.

    Weet ook niet of je van versie 1.5 of 1.6 kan updaten naar 2.1?

    Wil zelf ook nog eens wat nieuws, maar vind de abbo prijzen vaak tegenvallen.
     
  12. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb nu dus mijn Iphone. Alleen heb bijna geen bereik hier terwijl ik dat op andere telefoon met zelfde simkaart wel had. Kan je dat op een of andere manier oplossen?:+
     
  13. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb mijne net ook geupdate, mijn clock widget was inderdaad ook weg, maar ik kon hem wel gewoon weer terug zetten.. Voor de rest doet alles het ook gewoon nog:)
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Sony Ericcson vertoont bijzonder rare kuren de laatste maand, scherm gaat niet altijd aan als ik hem slide, telefoon kraakt met bellen, hij rammelt wat. En het ergste is nog hij is gewoon afgelopen half jaar niet gevallen :+

    Maar goed ik mag overstappen 11 november, mijn vraag is wat zou dan een betere keuze zijn kwa telefoon? Ik zie de Iphone 4G maar vind abbo erg duur (44,50 + 189 euro bij betaling) zoek iets van max 30/35 euro en dan goed toestel! Xperia X10 leek me wel wat
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    HTC Desire of de Samsung Galaxy S. Ik zou niet gaan voor de Xperia, er zit een hoop in, maar het komt er simpelweg niet uit. Scherm is minder dan die van de Desire of de Galaxy, besturingssysteem is 1.6 vs 2.2 en hij is vrij groot. Beide phones zijn gemakkelijk te verkrijgen icm een abonnement van € 30,00.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    i-150 abonnement van de iPhone 4 is gewoon €29,95 + €169 aanbetaling voor de 16GB variant.

    http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4...T.srch=1&ga_id=5615600774&gk=iPhone 4 tmobile
     
  17. Bert de Vries

    Bert de Vries Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    @ tricker:

    Ik hoor heel veel goede dingen over de Galaxy S! Al meer dan 1 miljoen keer verkocht in de USA. Niet slecht. Op http://www.samsunggalaxy.nl las ik een uitgebreide review. Klonk ook niet verkeerd. Hoewel ik altijd vind dat je een telefoon pas echt kunt beoordelen als je het ZELF enkele weken in gebruik hebt. En hij is al vanaf een abo van 20 euri's te krijgen op die site. En bij typhone.nl zag ik hem daar ook voor.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  18. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn abonnement is een maandje geleden afgelopen. Nu kan ik een nieuwe uitzoeken, maar zit te twijfelen tussen een HTC HD 2 Black en een BlackBerry Bold 9700. Wat zouden jullie aanraden? Ik wil het vooral gebruiken voor mp3, foto's, misschien ping/wats app en gewoon bellen + smsen.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een BB betekend helaas ook dat je moet kiezen voor een speciale BB internet-abonnement :mad:
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor niet altijd even goeie dingen over HTC, b.v. dat het opstarten echt eeuwen duurt of dat de touch ook niet zo is. Verder zou er ook meer uitgehaald kunnen worden dan erin zit. En toch lijkt me HTC wel een super merk...iemand ervaringen mee? Met b.v. de Desire of Legend?

    Galaxy S is er ook eentje die me wel aanspreekt. Maar zelf moet ik bekennen wil ik graag een telefoon die niet iedereen heeft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina