De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Natuurlijk voegt hij op het moment nog wat toe maar ik verwacht niet dat hij er over 2 jaar nog bij is. In de kwalificatie heb je hem niet perse nodig dus dan zou ik altijd de jongere spelers de kans geven

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jippie, de tarieven voor de passe-partouts voor de Champions League zijn bekend:D

Zijn ze helemaal bezopen geworden? Bijna veertig euro per wedstrijd voor de goedkoopste plaatsen? Dit slaat helemaal nergens op. Natuurlijk zijn wedstrijden tegen AC Milan en Real Madrid groots, maar dit is pure geldklopperij. Sommige pass-partouts zijn net zo duur als een facking seizoenskaart!

Schande!

Ik heb 35 euro betaald voor een wedstrijd tegen Dinamo Kiev. Nu is diezelfde plaats 73 euro!

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    410 is het erover eens:

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Was te verwachten dat het de spuigaten uit zou lopen, helemaal met deze loting. Belachelijk inderdaad.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Baal ik nogal van, hierdoor kan ik maar max naar 1 wedstrijd omdat ik gewoon het geld niet heb voor meerdere..

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is 40 euro per wedstrijd echt zo extreem? volgens mij kostte heerenveen - milan ook zoiets..

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Maak er maar gerust 60 - 70 euro van.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja dat zijn de duurdere plaatsen. Weet iemand wat de CL kaarten bij Twente kosten?

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax – Celta de Vigo VAK410 22-10-03 € 23,18
    Ajax – Arsenal VAK410 27-09-05 €23,40
    Ajax – FC Thun VAK410 18-10-05 € 26,-
    Ajax – Sparta Praag VAK410 22-11-05 € 26,-

Dit is nu dubbel zoveel.

10. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel meevallen hoor die prijzen.
    Zou er zelfs heel wat meer voor over hebben om Feyenoord 3 wedstrijden Champions League te zien voetballen. :p

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zijn toch mooie wedstrijden, dan moet je betalen. Met scc krijg je redelijk wat korting ook nog. Dan had je niet Cl hoeven spelen, had je het geld in je zak kunnen houden.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Iets betaalbaarder

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Kom op man, prijsverhoging van dik honderd procent? Plaatsen die vierdubbel zoveel kosten als een wedstrijd tegen een subtopper uit de Eredivisie? Het is dat ik OV heb, anders zou het per wedstrijd honderd euro kosten inclusief trein en eten/drinken.

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik vind het nog wel meevallen. Maarja aan de andere kant denk ik ook, tis wel een beetje too much hoor. Ik zit nu toch wel echt zwaar te twijfelen zeg! Het zijn prachtige wedstrijden waar je naartoe kijkt, maar de prijzen liegen er niet om. Pff... ik kan ook heel wat spellen kopen voor deze prijs. Ik moet er eventjes over nadenken. Een kaartje in Nou Camp kost wel duurder, maar dan ben je er van overtuigd dat je ook een spektakel te zien krijgt. En bij Ajax is dit toch een ander verhaal.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Is idd belachelijk. Ik betaalde voor PSV toen ze nog CL speelde voor op oost zo'n 90/100 euro. Passe-partout. Nu is dat in de EL 57 euro (korting). Maar vind die prijzen daar echt belachelijk, zeker als je weet dat die wedstrijden vrijwel kansloos zijn. Dan zijn wedstrijden tegen Werder/Tottenham toch wel leuker denk ik. Maar dit is ook een heel ervaring om tegen Milan en Real te spelen!

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Mooi dat ook de officiële supportersvereniging en de AFCA zich erin gaan mengen.

17. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar gaat nu dus naar schalke, hij zal daar gaan scoren als de trainer hem maar op de juiste plek zet. Probleem van Huntelaar is dat hij totaal geen charisma heeft, straalt niks uit. Ruud heeft dat wel..

Ben ook een beetje bang voor de echte nummer 9 spitsen zoals Huntelaar, het zowiezo moeilijk zal zijn om een echte topper te worden. Een spits moet tegenwoordig van alles kunnen. Aanspeelpunt zijn, een makkelijke goal scoren, mee voetballen, etc etc. terwijl huntelaar eigenlijk alleen een afmaker is.

Ik denk ook dat van marwijk mede daarom van persie in de spits heeft gezet, dan kan het wel niet lekker gegaan zijn maar dat is niet geheel van persie's kans (oke hij heb wel wat kansen gemist, maar om nou te zeggen dat hij er veel kreeg)

Ik weet zeker dat als je Kuyt spits had gemaakt, of huntelaar of zelfs Ruud..dat ze het allemaal moeilijk hadden gekregen, want kuyt voegt vooruit niks toe, robben kan de spits niet berijken met zen linker op rechts, waar van persie dus de ballen van sneijder moest krijgen, en dat ventje schoot natuurlijk liever zelf.

Dus ik ben bang voor de huntelaars van deze wereld dat die het heel moelijk gaan krijgen willen ze nog gewoon de nummer 9 uithangen :p

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En terecht, belachelijke prijzen. Hopelijk veranderen ze er wat aan.
    Over het nieuws van Ruud; Geweldig! Blij dat hij weer terug is! :)

En Huntelaar is zo-goed-als-zeker naar Schalke 04.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Babel zit er niet meer bij, net als Siem de Jong, Edson Braafheid en Stijn Schaars. Theo Janssen en Maduro wel.

Siem de Jong had ik wel een kans gegund, weet niet of ik wel zo blij moet zijn met Theo Janssen en Maduro. Lens zit er ook bij :cool:

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Suarez de prijs krijgt vind ik meer dan terecht, maar vind het echt belachelijk dat Ruiz niet op de 2e plek staat en zelfs helemaal niet in de top 3?8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina