De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, vind De Zeeuw opzich niet slecht. Maar ook zeker niet goed, hij heeft zo zijn betere wedstrijden maar daar blijft het ook bij.

Ik poste er over en vond het ook waardeloos spel en ze hebben het zelf laten liggen door ze elke keer terug te laten komen, is elke keer zo met PSV. Dus wat jij zegt klopt ook niet helemaal maarja.

Zelfde als hierboven, maar op zich heb ik ook niet echt iets tegen Ajax. Maar het woordje 'KNJB' word al jarenlang genoemd en dus vond ik het hier ook wel in passen, niet totaal serieus maarja. Reacties erop zijn dan ook meteen wel weer leuk, typisch :).

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Welk succes hebben jullie afgelopen seizoen geboekt?

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wij staan toch ook niet in die Schoenenlijst?!

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij heeft al meerdere keren gezegd dat het over de afgelopen seizoenen (meervoud) gaat, niet alleen het afgelopen seizoen.

"Want dan hebben ze wel 2 spelers in de top 3 staan ze hebben al een aantal jaar geen drol bereikt"
    "Wat is er dan gelogen aan het feit dat Ajax al een paar jaar niks bereikt"

En om je vraag te beantwoorden, niets. Of in ieder geval niet veel. Alleen EL maar dat is bij verre niet genoeg :cool:.

5. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    je kan het blijven zeggen:9

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is een individuele prijs.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij zegt toch ook dat, dat allemaal leuk en aardig is. Maar dat het veel belangrijker is dat Ajax weer eens wat successen behaalt in de competitie, want dat is al (veel te) lang geleden.

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja waarom worden die afgelopen siezoenen (meervoud) er bij gehaalt als de Voetballer van het jaar prijs toch echt over het afgelopen seizoen gaat?

9. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Die UEFA prijs toch ook? En je vertelde me vandeweek dat elke kampioen er altijd wel een paar keer instaat. Hier nog niet eens 1x. Het is wel een andere prijs, en denk ik ook andere eisen (telegraaf punten). Maar vind dat ze dat dan op dezelfde manier moeten doen..

Omdat het dit jaar wederom niet is gelukt bij jullie?

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Het is bij ons meer gelukt dan bij jullie.

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Gast wat ben jij triest! Waarom begin je weer over PSV? Daar gaat het toch niet over?! Het gaat nu toch over Ajax?

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nee het zal eens een keer niet gaan over Ajax zeg..

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Gek he, als 90 procent hier Ajacied is?

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind het dan toch apart dat de mensen die niet voor Ajax zijn, het er wel vaak over hebben.

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik reageerde alleen door het bericht dat DukeJay hier postte. Kan ik er wat aan doen dat het over Ajax gaat?! En dan geef ik mijn mening erover, en dan voelt iedereen zich aangevallen als er achter een post KNJB staat, terwijl hier echt tig keer het woord: Kakkerlak etc. voorbij gaat. Valt me gewoon op dat door sommige hier de kritiek op Ajax niet kan worden verwerkt en het alsmaar van zich afschuiven..

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zie hier nooit iemand boeren of kakkerlakken zeggen.. (Ja misschien Josh, maar neem die alsjeblieft niet serieus). Laatste keer dat het woord kakkerlakken hier voorbij kwam , was met Vertonghen en de huldiging. Verder is kakkerlakken zeggen iets heel anders dan KNJB , waar dus gewoon mee bedoeld wordt dat de KNVB pro-Ajax is..

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Snap niet dat jullie nog serieus ingaan op wat andere mensen zeggen. Je bent voor Ajax, je bent voor Feyenoord, je bent voor PSV ... noem maar op. Wat andere zeggen moet je lekker links laten liggen.

... heb ik ook pas geleerd na 3 bans ofzo.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar het team is niet relevant bij deze prijs, dus waarom begint ie daarover? Er moet gewoon altijd een kritische noot geplaatst worden als het Ajax betreft. Waarom die sidenote? Zeg dan gewoon niks. Het is toch weer het moeten aanstippen van negatieve zaken omdat Ajax positieve aandacht krijgt, ook al is het een of andere stomme kutprijs die niemand ene reet boeit.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Hilarisch weer al die posts over pro/anti-Ajax, kan ik wel van genieten.
    heb alleen nergens een post gezien met argumenten hoe de top3 er volgens de echte objectieve kenners (die hier blijkbaar zitten) moest zijn.

De prijs is zoals Nera zegt, een individuele prijs. De prijs voor het beste team heeft Kessler al uitgereikt ergens in mei. Tuurlijk is kampioen worden belangrijker, maar deze troostprijs hoor je ook gewoon sportief te ontvangen.

Hier de regels van de prijs btw:

Voetballer van het Jaar rapportage

Elke week gaat een team van rapporteurs naar de Eredivisiewedstrijden om de voetballers te beoordelen op hun spel voor het Voetballer van het Jaar Klassement. De winnaar van het klassement ontvangt aan het begin van het nieuwe seizoen de Gouden Schoen. Zilver en Brons zijn voor de nummers twee en drie van de eindrangschikking. Wat zijn de belangrijkste regels?

* Een speler krijgt alleen een cijfers als hij minimaal 45 minuten heeft gespeeld. Een speler die in de rust wordt vervangen krijgt, net als zijn invaller, een cijfer. Spelers die later in de wedstrijd invallen komen niet voor een cijfer in aanmerking. Hetzelfde geldt voor een speler die tijdens de eerste helft wordt vervangen. Zijn vervanger krijgt uiteraard wel een cijfer;
    * Er mogen ook halve punten worden gegeven;
    * Spelers worden beoordeeld op criteria als techniek, tactiek, sportiviteit, werklust en conditie;
    * Een rode kaart is altijd een onvoldoende. Tweemaal geel (dus ook rood) vanwege bijvoorbeeld het wegtrappen van de bal of praten wordt minder zwaar gestraft. Een 'doodschop' wordt duidelijk zwaarder beoordeeld. Ook een speler met één gele kaart krijgt een (lichte) aftrek, maar dit hoeft geen onvoldoende te zijn en is allemaal ter beoordeling van de rapporteurs;
    * Voor het eindklassement Voetballer van het Jaar tellen maximaal 30 duels mee voor de eindstand. Is een speler bijvoorbeeld alle 34 wedstrijden in actie gekomen, dan vervallen zijn vier slechtste resultaten. Speelt hij 33 wedstrijden dan vervallen zijn drie laagste cijfers enzovoort. Dit houdt tevens in, dat als een speler vanwege een blessure enkele wedstrijden moet missen, hij toch voor het eindklassement in aanmerking kan blijven komen;
    * De eerste vier weken zal in verband met punt 5 GEEN klassement worden gepubliceerd.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Suárez, Ruiz en iemand naar keuze, maar absoluut geen De Zeeuw, dat lijkt me duidelijk. Misschien die Doedelzak ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina