De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is duidelijk. En wat een gezeik hier allemaal zeg. Tering.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Iedereen heeft het nou over de Zeeuw (of liever gezegd, Ajacied de Zeeuw :p), maar ik vind Mertens met de zilveren schoen eigenlijk opmerkelijker. Die gast is pas gaan draaien in de 2e seizoenshelft.. Speelt tot nu toe (voorbereiding + EL + competitie) natuurlijk fantastisch, maar vorig seizoen rond deze tijd was het nog een nobody...

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    +1 Maar ga elke keer wel weer stuk als ik deze "disdussies" lees :+ Iets met

:+ :+ :+

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is duidelijk @ Luis 1 Ruiz 2 overigens.

En gezonde discussies zijn niet slecht hoor, maar dat is dit niet.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Rechtermuisknop > Afbeelding opslaan als...

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    :D Nice one!

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik argue nogal vaak op internet ;) Zo'n reminder is nooit weg.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou goed zijn voor die jongen, alleen missen we dan zowel bij Ajax als Jong Ajax een aanvaller.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stekelenburg / Enoh had van mij wel de zilveren of bronzen schoen mogen ontvangen. Demy de Zeeuw speelde de eerste seizoenshelft top, maar verloor zijn vorm en speelde de 2e seizoenshelft matig!

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, je bent echt een beetje een softie geworden ;) Zelfs als ik wat plaagstootjes uitdeel reageer je niet, vroeger spamde je dan mijn hele PM box vol :+ En nu reageer je gewoon helemaal niet. Knap hoor.... En dat meen ik echt.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geen passepartout voor mij dus. Je mag blijkbaar alleen op je eigen plek kopen of op 2e ring lange zijde(240 euro). Mijn plek kost 170 euro, als student zijnde zijn er natuurlijk grenzen dus dit gaat 'm niet meer worden. Mss dat ik volgende week nog een kans maak bij het vervallen van eigen plek maar dit is gewoon jammer.

12. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Die gouden schoen klassement gaat helemaal nergens over. Natuurlijk hoort Suarez op nummer 1 te staan, zonder twijfel. Maar ik snap de nummer 2 en 3 echt gewoon niet. Ik kan zo 5 andere spelers opnoemen die ik over het hele seizoen beter vond. Zoals eerder aangegeven was Ruiz natuurlijk de held van Twente (Scoorde 12 wedstrijden achter elkaar ofzo...) en waar is Douglas? De beste verdediger op de Nederlandse velden. Of misschien wel Stekelenburg? Ik vind Mertens en de Zeeuw toch echt ongeloofwaardig. Ook Stoch vond ik erg goed afgelopen seizoen. Twente is niet voor niets kampioen geworden. Dudziak?

Ik vind het nogal ongeloofwaardig en heb het idee dat ze naar een heel ander seizoen hebben gekeken dan ik.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, bij Ajax wilde hij ook in de basis spelen maar dat kon niet. Toch zie ik hem wel graag naar Ajax komen, weliswaar voor op de bank tot Jozefzoon genoeg ontwikkeld is. Hij kan toch wat extra brengen als hij moet invallen.

Ajax wil toch nog een viertal spelers (Sno/Blind/Bodul/Donald) verhuren, dus die kun je wel in een deal betrekken.

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    op zich zag die top10 er niet zo gek uit hoor

1 Suarez (Ajax) 210.5
    2 Mertens (FC Utrecht) 202
    3 De Zeeuw (Ajax) 200.5
    4 Vertonghen; Van der Wiel (Ajax); Granqvist (FC Groningen) 199.5
    7 Douglas (FC Twente) 198
    8 Ruiz (FC Twente) 197.5
    9 Stekelenburg (Ajax) 197
    10 Boschker (FC Twente) 196.5

Ruiz scoorde idd vaak, maar als je 85min onzichtbaar bent dan verdien je natuurlijk ook geen 8.
    Ajax heeft 2e seizoenshelft natuurlijk wel perfect voetbal laten zien, en dat was onder de aanvoering van de Zeeuw.

Als ik die cijfers per wedstrijd zie denk ik altijd dat die rapporteur iets heeft na de wedstrijd: 'ohja shit die punten!' en dan gaat het zo: Ajax wint 4-0. Stekelenburg had een mooie redding, 7,5 .. verdedigers deden het aardig allemaal een 7, en anita een 6,5 (omdat het kan). De zeeuw was wel lekker bezig .. 7,5 .. Suarez, 2 goals, een 8. Tegenstander allemaal een 5,5-6,5

het winnende team heeft namelijk altijd hogere cijfers dan het verliezende team :+

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    dit is toch de laatste transferdag?

José Manuel Jurado........... van Atlético Madrid ............. naar Schalke 04
    Martín Cáceres ............ van Barcelona ...........naar Sevilla (gehuurd)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Schijnt dat Ajax Ryan Babel wil huren, en dat Sulejmani dan op huurbasis naar Vitesse vertrekt.

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Brengt Babel zoveel meer dan Mickey dan? Nja, waarschijnlijk ligt de eigen wens van Mickey om toch te vertrekken hier achter. Jol had aangegeven dat Sulejmani niet meer weg zou gaan.

Babel is in ieder geval beter dan Hadouir.....

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Babel wordt altijd als buitenspeler aan Ajax gelinkt :F:
    Als Ajax al te weinig geld heeft om Leonardo te halen, dan kunnen ze Babel nooit huren.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wel als Ajax Sulejmani verhuurd denk ik. Krijg je toch weer 1,8 miljoen aan salaris terug.

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    en dan Babel voor 2,4 miljoen huren zeker :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina