De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zonder Nijland en Demouge is Willem II niets meer, pff. :{

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga zo langzamerhand niet Excelsior maar Willem II tippen voor directe degradatie.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Demouge weg, hmm. Wordt Suk dan toch verhuurd aan Willem II? Suk Suk Suk! :D

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het niet voor hem. Vind het ook al zo zielig dat Van der Heijden daar moet voetballen.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk iedereen wel :+

Met die voorspellingen van dit seizoen is nog niets gedaan of wel? Want dan gooi ik ze even allemaal in de startpost.

Edit:// Done. Ze staan in de tussenstandenthread.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Demouge was vorig seizoen aardig op dreef, bij Utrecht wordt hij alleen 3de keus achter van Wolfswinkel en Demouge:+
    Utrecht heeft sowieso een erg mooie selectie nu, spelers die aardig kunnen voetballen en basisspelers zouden zijn bij veel eredivisieclubs zijn weggedaan omdat ze overbodig zijn, zoals van den Berg en Skoubo

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Je bedoelt Mertens? :+

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mulenga?

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uit een goede Ajax bron :

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    - Een ruil van Oleguer en verkoop Silva met een Spaanse club voor een linksback en/of rechtsbuiten;

- Sno naar Wigan A als verkoop en daarmee een klein deel ook afkoop contract De Ridder;

Goed idee, wat er voor terug komt zal vast niet minder zijn :+

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve het eerste nieuwtje(wat echt verschrikkelijk is) is het stuk voor stuk goed nieuws. Eindelijk van Urby verlost! En Sno gewoon verkocht? Daar had ik never rekening mee gehouden. 8) Benieuwd wat er van waar is.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Margammor heeft wel eens eerder nieuwtjes gehad en die waren keer op keer waar. Het is dus afwachten, maar het gros is positief!

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Abidal en Messi?:D

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Urby weg vind ik wel negatief. Vind dat hij zich sinds de 2e seizoenshelft van het afgelopen seizoen goed profileert, met name in de grote wedstrijden (PSV/Twente/Feyenoord etc). Wel een mooie stap voor hem.

Fijn dat Hadouir is afgevallen, die gozer is toch veel te licht voor Ajax. Dan zie ik nog liever Leonardo komen.

Voor de rest ook allemaal positief.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zou het liefst geen van beiden zien komen, beide moeilijke jongens. Als team zijnde zou ik die beiden niet in m'n team willen hebben.

Urby is inderdaad wel sund (:+), leuke speler.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het niet erg vinden als Emmanuelson vertrekt. Hij heeft een aantal briljante momenten (die bal tegen PSV), maar als hij van links opkomt is hij maar heel weinig productief en erg wisselvallend.

Ik vind de linkerflank van Ajax ook de zwakke met Emmanuelson en Anita, dat liet Kiev mooi zien met een aantal gevaarlijke aanvallen over links. Ook bij het koppen spelen Emmanuelson en Anita geen rol, ze missen gewoon simpelweg lengte. Het zou mooi zijn als Ajax zich aan die kant goed versterkt met het oog op de CL.

17. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Of je haalt gewoon niemand en houdt Blind.
    Vorig jaar nog steeds de kritiek van binnen en buiten de club dat de selectie te groot was, met overbodige spelers enz. Dan worden die geloosd en moet er ineens angstvallig allemaal onzin als vervanging worden gehaald:confused:
    Mido? (enorm risico), Ooijer? (uitgerangeerd bij PSV en zeikerd als ie niet speelt) en dan die geruchten van de Ridder, Leonardo en Hadouir.

Wat heeft het bestuur toch een knieval gemaakt naar die dikzak na de Fulham soap, schandalig.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Mido enorm risico? Bedoel je qua persoonlijkheid dan ofzo?

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nee

Juistem:thumbs:

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Blind naar Groningen?

Topicstatus: