De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hleb naar Birmingham City, zijn ze van hem ook af. Uiteindelijk ook niet echt een hele goede transfer geweest. En Drenthe waarschijnlijk verhuurd aan Hercules.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Babel reageert op transfergeruchten:

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vraag me af of hij in Liverpool blijft voor de club of voor die studio van hem, kan nog steeds niet geloven dat hij producer is.

Ik hoop trouwens echt dat dat van Sno waar is, zou wel mooi zijn om eindelijk van hem af te zijn.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hércules echt een ziek team.8)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou inderdaad, Pietje Velthuizen, Trezeuguet en Drenthe. Ik zeg Champions League \o/

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar je moet gewoon toegeven dat ze voor een promovendus zeker leuke aankopen hebben gedaan. Ik heb die Valdez verder niet zien spelen in Duitsland, maar op het WK ging er een aardige dreiging van hem uit. Lijkt me wel een aardige speler. Verder hebben ze nog een aantal koop- en huurovereenkomsten afgesloten die volgens mij ook wel aardig zijn. Waaronder Veldhuizen, Trezeguet en Drenthe ja. Als de spelers weinig aanpassingsproblemen krijgen, dan moeten ze hier denk ik toch wel mee in de middenmoot kunnen meedraaien.

7. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Middenmoot zeker niet.
    Ik denk wel dat ze boven de degradatie zone blijven, maar in de middenmoot zijn het gewoon te goeie teams.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice nice.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, het zou kunnen. Op papier is het allemaal leuk maar in de praktijk zijn dit toch twijfelspelers. Ze kunnen of konden wel een aardig niveau halen, maar het zijn meer aardige namen dan garanties tot iets.

Afwachten maar. De potentie om er niet meteen weer uit te vliegen is er in ieder geval.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kent iemand deze speler?
    En we hebben toch zat middenvelders? Of moet hij een nieuwe Gabri worden. Lindgren zie ik dan liever spelen, maar die is geblesseerd.

Edit: 'Op Twitter wordt ook Jermaine Pennant aan Ajax gelinkt ' < schijnt BS te zijn.

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja wat heb je zoals laatst toen Enoh er niet was en Lindgren geblesseerd is .. weinig ;)

edit: volgens wikipedia kan hij verdedigend/aanvallen/vleugel mid spelen, altijd handig om erbij te hebben denk.

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tainio was een redelijke speler bij de Spurs, maar dat is ook al 5 jaar geleden volgens mij. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij wat extra's kan brengen. Ze leren ook niks bij Ajax hè, Jol zal wel perse deze speler willen hebben weer.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja handig om een blessure of schorsing van Enoh of De Zeeuw op te vangen met zijn ervaring. Blijkbaar wordt Bonevacia nog iets te licht bevonden.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch Tainio. Ik las dat het om een Fins talent ging van Sunderland maar ik kon alleen hem vinden, en hij is al 30. 8) Is inderdaad aanvallende middenvelder die ook een beetje op de flank kan. Maar een buitenspeler is het niet..

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet nog wel dat Nederland met 3-1 van Finland won in 2006 , die Tainio scoorde toen voor Finland en na die goal had van der Sar zijn langste clean-sheet bij het Nederlands elftal..

0:44
    [yt]jCaG6wGfHQI&p[/yt]

weet het alleen niet 100% zeker

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tainio was bij Auxerre en de Spurs een prima speler. Vraag me alleen af wat hij nu toevoegt en voor welke positie hij wordt gehaald. Ik gok inderdaad als back-up voor het blok op 't middenveld, of eventueel als hangende buitenspeler ofzo.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar dan nog. Kun je dan niet beter een speler als Bonevacia de kans gunnen? Tainio zal wel weer flink (Engels) salaris willen..

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een heerlijk voorroede en team wordt dat AC Milan nu, met Robinho, Ronaldinho, Pato en Zlatan. Alleen Robinho mag ik niet, kut zeikerdje.

Ronaldinho zag er echt goed uit tegen Lecce, weer echt een top speler. Wat een geniale speler.

Let gewoon op al zijn geniale passjes, heerlijk toch?!
    [yt]OG4LHU5Zqz4[/yt]

Voor degene die wil, allemaal mooie momenten (acties/passjes/schoten) van Ronnie bij AC Milan
    [yt]kwlGVNxMtes[/yt]

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Enige logische verklaring lijkt me dat Urby dan nog weggaat, dat is ook zo'n allroundspeler. Want Tainio kan ook als back spelen.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nu weet ik het wel zeker:9
    Na die goal van Tainio hield Nederland 9 wk-kwalificatie wedstrijden op rij de 0:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina