De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Thuis tegen Lecce wat leuke dingen doen en hij is weer een echte topspeler. Je lijkt wel een Milansupporter. Grotere opportunisten vind je niet momenteel :lol:

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heerlijk die acties en mooie passes. :)

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    En jij komt aardig hypocriet over als je zo reageert bij een compliment over een speler van je grote rivaal.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar vorig seizoen was het totaal niks en nu doet hij 1 wedstrijd wat aardige dingen en is hij weer geniaal. Dat is toch flink overdreven of niet?

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tainio definitief Ajacied.

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, ik vind het ook geen topspeler. Maar Nerra zit er naar mijn idee weer iets teveel bovenop. Nja zo reageren de meeste hier eigenlijk wel bij nader inzien.

van ajaxinside.nl

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt het aan mij of heeft die vent ontzettend dikke armen? 8)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Mag hopen dat het niet weer een Atouba gaat worden. :+

Rafael van der Vaart lijkt op de valreep nog van club te veranderen. Volgens diverse Britse en Spaanse media is de aanvallende middenvelder van Real Madrid in Londen gearriveerd voor gesprekken met Tottenham Hotspur. De Premier League-club zou net voor het sluiten van de transfermarkt een akkoord met Real Madrid hebben bereikt over de huur van de Nederlander. :eek:

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    De website van Stoke City meldt dat Jermaine Pennant is binnen gehaald. De Engelse krant The Guardian bevestigd dit nieuws.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    In welk opzicht hypocriet? Vind het dan nog eerder naar jaloezie rieken. Maar dat zal denk ik ook wel meevallen.

EDIT: Wel enorm jammer dat Ronnie zo weinig discipline heeft. Anders was het nu nog altijd de beste speler ter wereld.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De bron van dat gerucht heeft al gemeld dat het afgeketst is.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit was gewoon een filmpje van de laatste wedstrijd, waar hij goed speelde. Waarin hij liet zien da het wel echt een geniale speler is, maar dat heb ik altijd al gevonden.

Wel leuk dat je er meteen zo bovenop zit als het over Milan gaat. Beetje jaloers dat Milan wel goed speelt.. :+

Dat bedoel ik, ja! Heerlijk toch, vind ik echt mooi om te zien. Hij heeft echt van die prachtige passjes en heerlijk balgevoel, geniet ik veel meer van dan wat dan ook.

Zou hem wel eens weer bij zijn Barça willen zien spelen, lijkt me echt mooi. Ik zag hem flink wat jaren geleden tegen Espanyol thuis, mooi om te zien zo'n speler. 's Middags eerst wat trainen en kletsen met supporters, 's avonds voetballen. Stadion zal me altijd bij blijven, damn dat was groot 8)

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hij is ook een geniale speler en hij heeft vorig seizoen ook een paar keer laten zien dat ie dat nog steeds is. Alleen zo jammer dat sommige mensen het vermogen ontberen om te relativeren. Milan heeft geweldig ingekocht, dat staat buiten kijf, en ze hebben goed gespeeld (ik heb het niet gezien overigens), dat zal ook wel, maar de euforie en het opportunisme dat er direct weer uit voortkomt. Ronaldinho is ineens weer 'een echte wereldspeler' na wat leuke dingetjes, thuis tegen een promovendus 8) Kom op zeg.

En ik heb geen enkele reden om jaloers te zijn op Milan. Ik vind dat ongebreidelde opportunisme gewoon misplaatst. En ik zit er altijd bovenop als het Italiaans voetbal of Ajax aangaat :cool:

Los van deze discussie vind ik het overigens alleen maar mooi dat er weer topspelers naar de Serie A trekken en dat er meerdere ploegen zijn die hoge ogen kunnen gaan gooien. Met Roma, Milan en Inter zijn er nu drie ploegen die iets kunnen gaan betekenen in de CL en de titelrace kan een spektakelstukje worden :b:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel waar, het werd wel wat saai met Inter die alles al zo lang wint in Italie

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    31 aug 20:52: Een aantal deals zitten muurvast, hoofdzakelijk vanwege financiële redenen. De eerder genoemde constructie met een Spaanse club lijkt afgeketst. Ajax is nu met een tweetal partijen in gesprek over de verkoop van Oleguer en Bruno Silva. De onderhandelingen over Evander Sno zijn eveneens vastgelopen op de vraagprijs. Aangezien de komst van Daniël de Ridder hier direct mee verbonden is, komt hij vooralsnog niet naar Ajax. Ook de transfer van Emanuelson lijkt op de vraagprijs vast te lopen, hoewel de partijen nog wel in gesprek zijn. Als laatste zou Ajax met nog een andere speler bezig zijn, maar vooralsnog worden er geen namen genoemd.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat dat betreft mag het nog lang saai blijven }:]

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daarom poste ik ook het andere filmpje, met al zijn geniale acties en passjes. Ik heb hem altijd al een geniale voetballer gevonden, was altijd samen met David Beckham mijn favoriete voetballer vroeger. Beckham kwam door m'n moeder (niet omdat hij zo goed kon voetballen :+), maar toen ik zelf ook wat meer interesse in voetbal op TV kreeg vond ik hem zelf ook een toffe speler. Sindsdien altijd gevonden.

Milan en Inter hebben iig wel leuke teams ja.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    VAN DER VAART NAAR TOTTENHAM
    Van onze Telesportredactie
    AMSTERDAM - Rafael van der Vaart gaat toch weg bij Real Madrid. Een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt heeft de middenvelder overeenstemming bereikt met Tottenham Hotspur. De Engelse club uit de Premier League telt elf miljoen euro neer voor de transfer.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lijkt me een mooie club voor hem, jammer dat die net naast Huntelaar hebben gegrepen. Dat blijft een goed duo volgens mij

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mooie club voor hem! Achter Defoe.

Wel zielig opzich, aangezien hij zich vorig jaar zo goed heeft laten zien. Top spelertje! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina